PetrT napsal:
driver111 napsal:
Pro tomaskrtek: Já ti nevím s jedničkovýma oktama v dieslu mám hodně nalítáno a moje topí po cca 5 minutách a u ostatních co jsem měl jako firemní, to taky nebyla žádná katastrofa co popisuješ. jinak ještě k té spotřebě - denně jezdím 25 km tam a 25 zpět - zvlněný profil a nejsem žádný louda, spíš naopak a spotřeba je dlouhodobá nějakých 5,5, dle dotankování. Ted se zrovna na mojí trase opravovala půl roku silnice a projížděl jsem přes semafory, popojíždělo se atd. ale nikdy to nevylezlo přes 6. Takže ta okta co jsi s ní jel musela být pěkná mrtvola, pokud jsi tedy myslel OI. A náklady na provoz mojeho auta jsou opět minimální za dobu co auto mám což je nějakých 7 let - 1x výměna turba cca 10 tisíc, jinak spotřebák. Takže oproti benzínu jsem pořád hodně v plusu. Ale chápu, že u nových dieslů je to vše úplně jinak a tam už bych taky do nafty nešel a poohlížím se taky po benzínu do budoucna.
Kamarádka s O1 4x4 každý všední den vozí děti do školy, cca. 6km jedna cesta. O víkendech někdy nějaký výlet, ale ne každý víkend. Jezdí jen když musí. Dle pc je spotřeba 7,6, ve čtvrtek jsem ji byl přezouvat auto tak to vím naprosto jistě, topení taky nic moc. U O1 je palubní pc znám svým optimismem, takže v realu je to asi i víc. Auto je ve skvělém technickém stavu, jedna z posledních 4x4 co se vyrobila, nemá najeto ani 100t km.. Jo, vím že je to auto naprosto nevhodné pro její používání, ale ona ho "zdědila" při rozvodu a na jiné v takovém stavu nemá. A ten kufr se s dětma asi taky hodí.
Jo tak na těch 6 km tomu rozumím, to se nastartuje a popojede a zastavuje, takže jo, tady tomu věřím, ale na 20 km už to musí být buď jízda totálně na hraně, nebo to auto není ok.Já když s tím jedu těch 25 km fakt svižně, tak se přes 7 nedostanu. Jinak, mě PC klame cca o 0,2 do - co mám vyzkoušené.