0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 307 kombi, Mazda Premacy, nebo Škoda Octavia?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.05.2006 10:47, RE: Peugeot 307
Petr napsal:
Já mám Peugeota 307 SW 2,0HDI s panoramatickou střechou rv 2003 a jsem naprosto spokojen. S Octavií bych to vůbec nesrovnával... Spotřebu mám 5,6l - 6,2l podle stylu jízdy. To je jediné v čem jsou tato auta srovnatelná. Jinak variabilita Peugeotu, vyšší posez, lepší výbava (6x airbag, ESP, tempomat, parkovací senzor, navigace, senzor stěračů a světel, atd.) nebo prosklená střecha dělají s Peugeotu o třídu lepší auto. Měl jsem služební Octavii 1,9TDI rv 2001 i 1,8 20V Turbo - pokud máte děti, tak...
Naprosto souhlasím, máme 307 Bk v benzínu, o SW jsem taky vážně přemýšlel - jelikož se nám nevyplatí nafta (10 tkm/rok, krátké trasy po městě) a SW 1,6 16V nešlo homologovat na N1 (odpočet DPH), zůstali jsme na obyč. kombi. Jedinou slabinou se zatím ukazuje podvozek (odcházejí vzpěry stabilizátorů) a spotřeba (město se zapnutou klimou tak 9,5, meziměsto cca 7,5 - 8). Po zkušenosti se služ. Oct.1 - opravdu neporovnatelný prostor - jak vzadu, tak nad hlavou, o lepších sedačkách ani nemluvě. Oktávku bych bral z těchto tří aut až naposled...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.05.2006 14:19, RE: turbo
bubu napsal:
Ono by sa to aj dalo kupit, ale musel by zlavit tak 20 - 30 tisic, pretoze asi tolko stoji nove turbo, aspon myslim teda....
Takovou cenu stoji mozna tak repase turbodmychadla ... nove je podstatne drazsi. Zalezi na konkretnim aute a nevim, jak presne u koncernu VW, ale nektere znacky maji turbo cca za 80 tisic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.05.2006 22:04, RE: turbo
AnderN napsal:
Takovou cenu stoji mozna tak repase turbodmychadla ... nove je podstatne drazsi. Zalezi na konkretnim aute a nevim, jak presne u koncernu VW, ale nektere znacky maji turbo cca za 80 tisic.
repase se zárukou jakéhokoliv turba na benzin nebo na naftu stojí výměnou cca od 8500 -10000kč ,nejdražší jsem kupoval na japonce od 11000 kč do 16000kč,na ochcávku jsem kupoval celé za cca 5000kč
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 21.05.2006 15:41, RE: turbo
bubu napsal:
Ono by sa to aj dalo kupit, ale musel by zlavit tak 20 - 30 tisic, pretoze asi tolko stoji nove turbo, aspon myslim teda....
Mam zkusenost s passatem tdi pd a tam stalo turbo 50000kc a repas 10000kc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.05.2006 09:08, RE: Benzin nebo diesel
AnderN napsal:
Jeste bych bral v uvahu jednu vec - nafotvym motorum vice prospivaji delsi trasy a naopak jim velmi skodi studene starty. To se pak zvysuje poruchovost, musi se casteji menit zhavice a treba i akumulator. Za studena navic obecne vice hrozi poskozeni motoru nesetrnou jizdou. Takovemu dieselu trva v treskutych mrazech klidne 15 km, nez se ohreje na provozni teplotu, ted v prijemnych venkovnich teplotach je to okolo 5-10 km, zalezi na konkretnim motoru. Ve srovnani s benzinem, ktery s trochou nadsa...
Děkuji za rady. Asi nejvíce smysluplná reakce o lidí tady. Tak nějak se rozhodnu, Šťastný
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.