0
zpět
 

diskuze k tématu: Pracovní combi pro nastávající rodinu

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 06:43, rada
Řeším momentálně velmi podobný problém. Z důvodu toho že se mi typ vozů kombi nelíbí (vypadá to prostě jako pohřebák) jsem se rozhodl pro Focus C-MAX. Moje cenová hladina se ale pohybuje o cca 100tkč níže.
Jestliže chcete auto pro práci a budete v něm vozit nějaké větší věci tak pro zajímavost mrkněte na užitečnou hmotnost (nosnost). Celkem překvapivé hodnoty u některých vozů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 08:09, rada
já bych doporučil Octávii, mám první a totální spokojenost. Měl jsem předtím peugeota a musel jsem ho dát pryč.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 08:36, rada
Typicky pracovní auta jsou z řady Citroen Berlingo, Peugeot Partner, Renault Kangoo, eventuelně Škoda Roomster.
Ono ale záleží kolik a čeho se musí vozit hlavně na objem a na váhu.
Jinak ale Kia Ceed SW není podle mě špatná volba, také jsem se zajímal o nějakou ojetou v krátkém provedení, ale je to druh, který se ani v Německu moc zatím nevyskytuje, což asi také o něčem svědčí, moc si nepotrpím na to co má auto na kapotě za štítek, ale co mi nabídne v reálu. Při současném propadu cen se ale vyplatí obejít všechny prodejce, protože konečně jednou není doba výhodná pro prodejce, ale pro nás kupující. Doporučuji sesbírat prospekty a licitovat s prodejci o ceně, oni dnes oproti cedulové ceně půjdou dolů s cenou i o dalších 40 až 60 tisíc. Je potřeba začít svou řeč slovy: to auto stojí 480 000, ale já se Vás ptám kolik stojí pro mě. Při odpovědi 480 000 je potřeba se mít hned k odchodu a ono se uvidí. Za peníze, za které se dříve kupovalo ojeté auto se dnes dá koupit nové a možnábudete i překvapen, kam někteří prodejci šli s cenami. Kolega se zajímal o Octávii 1.8 a ona kupodivu je k mání za 560 000 oproti dřívějším 740 000 a s celou výbavou, ne jako holobyt a to je trochu rozdíl. Přeju šťastnou ruku při výběru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 09:17, rada
Dobrý den,
jednoznačně doporučuji Mazdu 6 v dieselu a jako druhou variantu Vámi zmiňovanou Octávii II, pochopitelně taktéž v dieselu. Peugeot 407 SW je poměrně dosti poruchové auto, k nám do Peugeot FAMCO zde v Brně jezdí spousta majitelů tohoto vozu a neustále řešíme nějaké problémy s elektronikou, řídící jednotkou, vstřiky apod. Náhradní díly jsou taktéž dosti drahé. Chcete-li mít klidný spánek a nevybrakovanou peněženku, doporučuji Mazdu, Octávii nebo Kiu Ceed. Podotýkám, že nejsem příznivec ani fanda koncernových vozů VW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 09:18, rada
Dobrý den, při Vašem nájezdu cca 60tis. km ročně by se asi mělo jednat o zcela nové auto a nejlépe v naftovém provedení, které něco uveze a cestování není únavné.
Já mám na podobné účely od firmy Octavii II, 1,9TDI s dobrou výbavou, jsem spokojen, kolega má KIA Ceed SW 1,6 CRDI, také spokojenost (předtím jezdil Focusem TDCI a tvrdí, že KIA je jednoznačně lepší), navíc je svižnější a tišší, kdybych měl nakupovat za své peníze, vzal bych levnějšího Ceeda SW. Jel jsem s ním delší trasu, je pohodlná, příjemná. Zatím (75tis km) spolehlivá. Myslím si, že špatná auta už dneska nejsou, záleží na pocitu a ceně. Přeji hodně štěstí!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 09:45, rada
Z preferovanych aut bych tez doporucil Kiu , svagr presedlal z focuse a je velmi velmi velmi spokojen (SW 1.4). Jede fajne, spotreba uchazejici, na dloouhe trasy mozna i naftacek (tusim, ze 1.6 CRDi). Nevypada sice tak zajimave, jako muj druhy favorit - Mazda 6, ale zase tolik nepritahuje pozornost. Octavia jiste neni spatne auto, ale moc duvodu (krome toho, ze je "ceske") ke koupi nevidim - mozna neprekonatelny zavazadelnik. S Peugeoty nemam zkusenosti, vypadaji hezky, spis jsem "slysel" ruzne narky nad jejich motory. Ale jiste nektery vlastnik Peugeotu uvede veci na pravou miru :) Pripadne, pokud by se clovek nebal 2-3 roky starych ojetin, rozhledl bych se po kandidatech typu Volvo V70 D5 nebo Toyota Avensis - asi nejlepe 2.0 D-4D.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 09:52, rada
Viezol som sa v Ceede SW 1.6 CRDI a fakt som bol príjemne prekvapený. Priestranné auto s mäkšie naladeným podvozkom a hlavne výborne odhlučnené od aerodynamického hluku. Keď si ešte pri svojom nábehu 60tkm/rok predstavíte 7-ročnú záruku, je to celkom jasná voľba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 10:12, rada
Všechno kromě Peugeota by mělo být OK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 10:19, rada
Neplatí náhodou ta slavná sedmiletá záruka jen do nájezdu 150 000 km??
Takže při plánovaném nájezdu je to celkem out.
Ze zvolených jednoznačně Mazdu 6. Octavia a Ceed jsou o třídu níž a pro takový měsíční nájezd to chce pořádný auto. Statisticky je Mazda spolehlivější než Peugeot, ikdyž ten na tom taky není až tak špatně jak si někteří myslí. ( je logický,že do Peugeot servisu jezdí Peugeoty.) - jinak by mě zajímalo kde se v některých lidech bere to obecně špatné povědomí o 407, když třeba ještě ani v posledním TUV reportu nebyly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 10:22, rada
Jen tu kompletně vybavenou mazdu 6 máte Za 800 tis. a octavii za 500 tis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 10:43, rada
Dobrý den, měl bych na pana Ledvinku několik doplňujících otázek.
1.Uvažujeme o novém autě = úplně novém autě?
2.Pracovní využití auta znamená ve Vašem případě i možnost N1?
3.Jak dlouho plánujete auto využívat?
Děkuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 11:07, rada
áno, až teraz som si to pozrel. Ak tomu rozumiem, záruka platí 7 rokov / 150 000 km.
Ale počas prvých 3-rokov je bez obmedzenia najazdených km, takže ak tazatel jazdí 60tkm/rok, má záruku na 180 000 km, čo je celkom slušné (po troch rokoch sa aj tak väčšinou nové auto zamieňa)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 13:57, rada
Většinou to s tou zárukou bývá co z těch dvou údajů uplyne dříve jestli 150tkm nebo 3 roky. Rozhodně si nemyslím že kdyby např někdo s TAXI ujel za 2,5roku 300tkm bude mít vůz stále v záruce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 14:47, rada
myslim ze vam kylie poradi - uz se tesim na jeji nazor...myslim to v dobrem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 15:07, rada
Kia vyslovene uvádza, že počas prvých 3-rokov sa záruka vzťahuje bez obmedzenia počtu najazdených km...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 15:21, rada
S tou tříletou zárukou máte pravdu, viz: http://www.kiamotors.cz/Portals/0/files/ceniky/cee%C2%B4d%20MY09.pdf , dole. Ale nějak se mi tomu nechce věřit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 16:50, rada
Nesourodý výběr - Octavia II a Kia Ceed jsou nižší střední třída, 407 a M6 střední třída. A s cenou kolem 400 tisíc bude jedině Kia k mání nová, pokud nevezmete novou a voňavou Octávii v provedení holobyt s nepoužitelným motorem. Takto mi vychází jako vítěz Vaší volby ta Kia.
Jako alternativu, která se dá uvažovat jako nové auto mi ještě napadá Focus kombi, který by mohl uspokojit. A kdyby to měla být přece jen střední třída, přidal bych do výběru i Mondeo, které za ty peníze bude zánovní a mladší ročníky by měly mít i ten kritizovaný diesel spolehlivější. V tom Mondeu v kombajnu by pak bylo opravdu nejvíc místa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 18:34, rada
To: René ("...Rozhodně si nemyslím že kdyby např někdo s TAXI ujel za 2,5roku 300tkm bude mít vůz stále v záruce...") V důsledku, že případnou opravu bude muset hradit majitel, bych souhlasil. Ane ne v příčině. Pokud je záruka omezna trváním 3 let bez omezení počtu km, pak bude vůz v záruce klidně i s 500 tis. km. To, že vám prodejce neuhradí např. rozsypané turbo nebo podobné věci ale bude mít příčinu v životnosti dané komponenty. Když vám odejdou destičky po x tis. km, pak se zkrátka bude jednat o běžné opotřebení. Stejně jako zrezlý výfuk, vychozené tlumiče atd. Kdo by takovéto vady chtěl uplatňovat v rámci záručního servisu, by byl asi padlý na hlavu. Výhodu bych viděl hlavně v tom, že takováto záruka jistí elektroniku, která nemá i se zvyšujícím se nájezdem právo stávkovat. Takže odešlé snímače ABS a různá čidla, ŘJ apod. by měly být v rámci záruky vyměněny. Toť můj názor na věc.
K autu samotnému - když Octavii, pak v benzinu. Při tak vysokém nájezdu bych už ale asi uvažoval o dehtu - tzn. Octavii z výběru vyloučil. Ceed SW 1.6CrDi má krásně kultivovaný zvuk, síla dostatečná, cena příznivá - a při nejhorším je tu záruka. Více prostoru myslím běžná rodina nepotřebuje (tzn cokoliv víc mi přijde jako marnotratné vyhazování peněz - pokud na to někdo má nebo je ochotný stále šetřit na novou káru - proč ne).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 18:40, rada
je to prostě lev, ostatní auta nemají duši, z tohohle toho lva prostě cítíte, zdaleka nejšarmantnější a nejelegantnější auto z výběru a jak krásně se s ním jezdí, prostě paráda...
pokaždé když přesedám ze služební Oktule do svého lva je to jako ze židle do křesla
doporučil bych 407, v černé barvě se stříbrnými doplňky je to prostě nádherné auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.11.2008 18:50, rada
Já bych osobně doporučil P407.....je za slušný peníz a vypadá výborně.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.