Teda fakt, Kříž perlí jkao Mattoni
Mám dojem, že směšuješ dvě věci: jak tak cítím z podtextu, zřejmě vyděláváš (doufám, že poctivou a řádně zdaněnou prací), velký balík měsíčně. A z tvého pohledu lidé, co ten balík nevydělávají, jsou u tebe chudácia a tralaláci a pod. JSI TRAPNÉ UBOHÝ a děláš rychlé závěry.
Navíc jsi se nezmínil, čím se zabýváš, aby to bylo kompletní a tvůj obraz úplný...
Odsuzovta někoho a urážet jen za to, že si koupí auto X s motorem Y a to Y< než objem tvého auta, to se prostě nedá nazvat jinak, než opravdu ubohost a nebojím se to tak nazvat, stav pramenící zřejmě z nižšího IQ.
CO ty víš o důvodech, proč si někdo koupí auto takové, či makové... Já znám osobně řadu lidí, opravdu těch, co něco v životě dokázali (mj, co jis dokázalm ty? Dej na sebe nějakou referenci) a jezdí např, v Oktávkách, pasátech či Modeu, ale jsou NORMÁLNÍ. To ty nejsi. Tak prosím tě, nesu´d podle sebe a zdrž se další diskuze. My už jsem se od tebe dověděli, že není lepší volby než BMW s objeme 10 litrů a 1000HP. Tak si běž honit ego na bmw klub, tam určitě najdeš spřízněné duše. Tady je diskuze o volbě alternativního pohonu do auta pro denní provoz, i když tazatel by si měl rozmyslet, co vlastně chce. Není mu to asi 100% jasné... Ale to je jiná věc.
Tak snad jsi už pochopil, že tvé názory nikoho nepřivádí do transu a že nikdo se zatím asi neposrla z toho, že všem vytrubuješ, že máš nějaké BMW... Ale radu ti dám, coby určitě starší než ty: zkus se nad sebou zamyslet, jsi k pláči.
Jinak k těm silným autům já řadím vše, co má více než 100 koní a jede rychleji než 90km/h. Asi to budou hodně silná auta, protože řada lidí na ně propstě nestačí. Víš, kouknu kolem sebe a je mi smutno z těch křížků, co rostou u silnic, jako houby po dešti. A když se u některého občas zastavím, nebo ho potkám, když jedu třebas kolem na kole a kouknu na věk, jde mi hsí kůže po zádech. Zmařené lidské životy kvůli tomu, že chtěli být rychlí a na silnici neporazitelní. Bohužel, nemalou zásluhu na tom mají právě nezkušení mladící s rycghlými vozy, dovezenými za pár kaček z reichu a ti si pak myslí, že mají křídla a že vyvrátí zákony fyziky. Nemají pravdu.
Když už tu úvahu píšu, tak na sebe prozradím, že do dnošního dne jsem najel hrubě přes 1 milion km bez nehody a po 14 letzech práce u zahraniční firmy jsem si mohl dovolit kooupit si opravdu rychlůé a výkonné auto, finančně mi to nečinilo problém. ALe po zvážení všech okolností, stavu na silnici, využití toho vozu, jsem to totálně zavrhnul. Nemělo to pro mě smysl. Vystačím si s 270koňovou Mazdou a na to, abych si s ní zajel podle gusta, tedy tak 3x do měsíce, mi to stačí.
A tím se dostávám k tomu, oč možná tazateli jde: chce silné auto a rychlé, ale chce šetřit na nákladech a proto uvažuje o LPG. Jenže, pokud na tom bude stejěn jako já, tzn. najedu tak 500km za měsíc, tak ta návratnost do takového druhu aute je fakt diskutabiní a náklad na benzín (/navíc v mém případě >98 okt.) je v porovnání s ostatním, zanedbatelný.
Radši bych se vydal cestou průměrného auta - např. toho Legacy 180kW a pokusil bych se využít jeho potenciál na maximum.
Věřím, že ti, kdo tu hlásají o 250 a více kW, jsou jen běžní šoféři, jako my ostatní a když náhodou přide zatáčka v dešti, mají staženo a jedou,, jako kdyby řídili např. 1,3 Felicii. Snad mi rozumíte, co chci vyjádřit. Chci vyjádřit to, že auto na honění ega je jedna věc a svézt se "na krev" , na to stačí 200HP motor, pokud ale jedeš fakt n akrev. A to jetí na krev - no, nechci se znovu dotknout pan Kříže, tak např. zážitek z Imprezy pouhé WRX dalece převažuje zážitek z těžkotonážního BMW 540. Možná tak na dálnici, tam to beru, tam nebude moc rychlejších... Ale jen do prvních okresek v kopečcích. Tam zase WRX zatopí tak, že se ti svlíknou trenky
A to s dasleko menším výkonem. Viš, ono v aute nejde jen o ten výkon v kW. Tam jde taky o něco jiného a zrovna 5er mi jako sporťák moc nepřijde. Je to jen rychlý polykač km s velkým výkonem)540 jsem uvedl jako příklad).
K té H6: díly z druhovýroby nejsou, možná tak kotouče a desky. ALe zase nemá cenu se moc nad tím vzrušovat, díky spolehlivostio (která je vyšší než u BMW, bohudík) jich potřebovat fakt moc nebudeš. Je to o chování se k auta na straně jedné, a o jeho konstrukci na straně druhé. A zážitek s H6 je iopravdu výborný. Mohu potvrdit.
A když už tedy, tak vše. Sám mám, jak jsem napsal, Legacy s "pouhýmií" 121kW. Tj. asi 160HP. A včera, shodou okolností, jsem s je pěkně užil u nás, při cestě přes Suchý vrch, od Žamberka na Šumperk. kdo zná, ví... Na silnici sníh, večer nikde nikdo, ojjj, to byla paráda. No, už tam vidím 2,5t těžkotonážníka BMW, jak se sype se zadohrabem po těch klikách
¨
Kdeže, hoši. Těch 121kW tam je využito tak z půlky, protože starch vám nedovolí využít víc. Tak k čemu tio všechno?? Jen na to honění....
Tak pane Kříži, odpověztě nám, zkuste se i dotknout toho, čím jset a co děláte, abych si mohli napravit své špatné mínění. Ono totiž, prachy člověka nedělají...