0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 70.000 Kč pro občasné delší cesty

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 02:10, rada
P 406 combi, 1,9 td, 66 kw
Octavia combi 1,6 lpg
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 08:28, rada
No ta Mazda 626 v obrázku je zrovna docela držák...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 09:54, rada
Můj tip je Nissan Primera P11, benzínové motory mají rozvody poháněné řetězem, i 1,6 na běžné ježdění stačí a v provedení 5D nebo kombi má velký a dobře přístupný kufr, já sám mám kombi šestým rokem, má celkem najeto cca 230tis a zatím jenom běžná údržba, má minimum koroze, jenom na spodní hraně dveří a jezdím v průměru za 7,5 litru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 10:53, rada
Do 70 tis.? Potom Fiat Punto, 15 let stáří, najeto 200 tis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 15:39, rada
Mitsubishi Carisma liftback 1,6 benzín
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 16:18, rada
take mondeo mkII 1.8 alebo spominana primera 2.0
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 20:25, rada
fabie 1.4 55-74kw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 22:02, rada
Petře, ani jeden z výkonových parametrů u 16V verze Fabie není doporučeníhodný motor, oba trpí krátkou životností, hlavně 74kw verze. Když benzínovou Fabii 1. generace, vhod přichází pouze 1.4MPi 50kw, to je "nesmrtelný" motor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 23:33, rada
toyota avensis, moc parady neudela, ale jinak skvele auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 00:01, rada
P 406 1.8
a to proto, že:
-nehnije (tak rychle jako Mazda, například)
-motor přežije další světovou válku
-levný servis
-vysoká míra pohodlí a prostoru, hlavně ve verzi kombi je z toho takový malý náklaďáček

Mínus: horší výsledek v crash-testu, ale i přesto se domnívám, že na tom bude lépa, než auta z nižší střední třídy té doby a ceny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 07:47, rada
Za tento obnos bych vybíral z širšího spektra vozidel a spíš koukal na aktuální stav vozidla a vyčíslil si vyžadované investice. Hledání jediného konkrétního modelu v uspokojivém stavu se může dost prodražit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 10:12, rada
to Valnoha: spíš protáhnout

Ze starých aut bych šel do nerezavé Primery P11 a po zkušenostech s Opelem i do NEREZAVÉ (to je podstatné) Vectry B po faceliftu (1999 a mladší), ale výhradně s motorem X18XE (ecotec 1.8i) nebo lepší X20XEV (ecotec 2.0i).
Jsou to celkem slušná auta za nízkou cenu.
Za 70 tisíc se dají sehnat ty nejhorší kusy předposledního (hranatýho) Mondea. A pokud kulatý Mondeo, tak bych se díval po V6, zejména z důvodu dálkových tras a Chorvatska. U tohoto motoru odpadá starost o rozvody (5-8 tisíc Kč u jiných vozů) a celkově je to celkem povedený motor. Při normálním ježdění není vyloženě žravý, vezme si tak o litřík až litřík a půl víc než dvoulitr nebo osmnáctistovka a na těch dálkách to ani tolik nebude.
Ale jak tady zaznělo, pokud se naskytne auto v dobrém stavu od někoho známého, tak to možná bude lepší volba než chiméry na netu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 13:01, rada
sel bych do Japonce - Mazda, Toyota - spolehlive, Mazdy nachylnejsi na korozi. Pripadne Octavka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 13:42, rada
Ty japonci jsou velice špatná volba. Vysvětlím. Vlastním s kolegou malý vesnický autoservis a jelikož ty auta mi denně chodí rukama, tak můžu s konstatovat, že japonci ne! proč? Nový japonec, korejec atd. je jistě dobrá volba a bude jezdit do roztrhání těla...ne tak ojetina za tyhle prachy. Motor pokud se k tomu někdo choval alespoň trochu normálně OK, ale podvozek...na tom necháte pár chlupů. Civicy, Avensis, 626. Mají tak komplikované nápravy, samé táhlo, tyčka, milion silentbloků. nový a ještě dlouho po tom ot jistě funguje skwěle ale jako mrdka nad hrobem to je špatná volba. nedávno jsme dělali Avensis první gen. D4D na stk. Zaprvý to auto je subjektivně hnusný, ale na podvozku jsme málem nechali nervy. Všechno KO, všechno na výměnu, samý lisování. A co je další problém obecně u japonců...každý pako vám řekne, že dnes už maj asiati všechno v druhovýrobě...KECY!!! Ty věci objednávám, tak vím.Ano, filtry, desky, čepy, klasika, to jo. Ale pokud dáváte dokupy třeba ten podvozek, tak dojdete na to, že to žádná druhovýroba NEDĚLÁ. A pak vám v toyotě kupř. řeknou, že dvě tyčky stojí 7300 bez dph a že budou tak za měsíc. Blbej Avensis. Stejný starý hondy, suzuki, atd. atd. To samý. Proto jsem přesvědčen, že v těchhle ojetejch vránách je lepší volit evropu, pokud možno co nejobvyklejší vzhledem k servisovatelnosti. Tzn, škoda, VW, atd. Ale i tam je třeba se vyvarovat některých drobností...např. renault , některých typů PSA, dojebanejch prémiovek, atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 14:29, rada
davide protáhnot znamená prodražit. objíždění obvolávání atd...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 18:46, rada
Davide, Vectra B po faceliftu ano a jediný dobrý benzínový motor je 1.8 16V jak píšeš, ale jedině ve verzi s 92kw, 85kw verze měla ještě nějaký nedostatky ( rozvody 60t km, problémy s ŘJ motoru ). 92kw verze má již 90t km rozvody a ŘJ problémy nejsou. Jedná se tuším o Vectry B od roku 2000 nebo 2001
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 20:48, rada
Zdravím,jestli sichce te koupit auto.
Tak si kutpe auto (nevím jakou značku preferujete ),ale já Vám doporučuji auto v bezínu s přípojkou na plyn.Neplatíte eko daň a jezdíte za polovičku.
A ještě byste jsi koupil plynovou nádrž a nechal jsi ji namontovat(plynou nádrž montuje odborník) ale záleží do jakého auta to bude montovat.Cen ase řídí podle značky auta.Já mám Forda mondeo v kombíku a je to 2,5 litr v bezínu s přípojkou na plyn a jsem velice spokojený.A nevadí mi že platím velkou pojistku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 21:33, rada
SUBARU Legacy 1996 2,0 85kW (funkční klima, centrál, výškově stavitelné sedalo i volant). Je to mé již osmé auto, je mi dost přes třicet, bez emocí tedy popisuji. Mám toto autíčko půl roku jako druhé do rodiny. Najeto 12tkm, cena koupě 50.000 Kč, rozvody, náplně, palivový filtr, přední homokineťáky - cca 15.000 Kč. V autě se jezdí velmi pohodlně, nikde nic nevrže, měkčené plasty působí příjemně, za dvoumetrového řidiče si normálně sednete, kufr prostorný, výkon dostatečný, jízdní vlastnosti vynikající, redukce a fungující pohon všech kol do terénu bezva, navíc funkční tažné. Nejezdím s tím v rukavičkách, ale auto šlape jako hodinky. Spotřeba 9-11l podle stylu jízdy (ekorun 8,2, jakoprase 15). Nutný kvalitní olej s vyšší viskozitou. Špatně svítí, cyklovač stěračů naprd, rosení předního skla v dešti nebo když je v autě více lidí (pokud zapnu na paletě čudlíků režim odmlžení předního skla, spustí klimu), řazení nedosahuje kvality VW, při zazantním stylu jízdy si tento starší motor cucne oleje -> kontrolovat olej. Celkově mně auto toto 15 leté auto překvapilo zachovalostí interiéru, jízdními vlastnostmi a jak můj mechoš tvrdí celkovou odolností. Při koupi s sebou vzít člověka, který rozumí SUBARU, zvednout a zkontrolovat funkci mezinápravového diferenciálu, vibrace motoru. Pokud je to OK, nebál bych se koupi Subaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 22:32, rada
Lukáši, používal jste překladač z němčiny? Přípojka na plyn? Neplatíte eko-daň?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 23:26, rada
Kožich:

Nevím, v který Horní Dolní máš tu svoji kůlnu, ale jedno ti řeknu: buť tu hlásáš kydy a nebo jsi neschopnej si něco sehnat.
A hned ti to doložím: mám doma dvě Subaru (obě jsou Legacy, jen jeden je 2.OR a druhý je SPec.B, pokdu ti to něco říká). No a řízením osudu mi Spec.B zrušil jeden polskej negramot a to tak, že byla jeba zezadu a ještě navíc zepředu. No a světe div se, na tak málo rozšířené auto, jakám Spec.B u nás v českých zemích je, byl jeden den proveden soiupis dílů na opravu a hned objednán a do 24 hodin byly většinu díly kurýrem dovezené z centrál skladu a ty, co se obejdnávaly v D ši UK, došly do 5 pracovních dnů. Fak je, žena jeden kousek plastu, co šel až z Japonska (plastové obložení 5. dveří, spodní dílec) se muselo čekat 3 týdny - v Evropě nebyl, ale i tak mi byl nabídnut použitý.

Tak s to toyotou se mi tvé "lhůty" jaksi nechtějí zdát - už nejsme v totáči, kdena kždou kravinu šlověk čekal půl roku

Jinak souhlasím s relativní složitostí podvozků u některých Japonců, ale Subaru mezi ně naštěstá´í nepatří.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.