Paul napsal:
Co takhle předejít problémům s turbodieselem a koupit benzín? Do Corolly se pokud vím dávala fajn 1.8 s proměnným časováním ventilů. Je tichá, živá, celkem úsporná a bezproblémová. Za ty prachy mi tak stará Toyota (ještě s nic moc dieselem) příjde předražená.
K těm vstřikům, je fakt že Densa stojí desítku jeden, celkem síla. Ale že Bos(c)he neodcházejí je trochu optimistické tvrzení a nespoléhal bych na to. Zvlášť v českých podmínkách.
Pokud tazatel musí mít diesel tak mu doporučuju 1.9 TDI 81 ...
Osobně jsem měl Avensise s D4-D 81KW a byl jsem velice spokojen!!! Motor oproti TDI tichounký, bez takových vibrací, spotřeba kolem 5,8 a motor solidní zátah. Na vozidle jsem najel asi 80tkm a auto mělo asi 160tkm, když jsem ho prodával. Znám ve svém okolí spoustu Toyot s D4-D motory a s problémy jsem se nikdy nesetkal (1 turbo), ale to si zavinil majitel sám tím, jak s ním zacházel. To co jsem tady četl spíš považuji za takové ty obecné žvásty z časáků, které se mi nikdy nepotvrdily
Klidně do Toyoty v dieselu zase půjdu, absolutně se tohoto motoru nebojím. Pokud budete dodržovat obecně platné zásady: 1.Nebláznit se studeným motorem 2.Tankovat kvalitní naftu a občas přidat nějaká ta aditiva na čištění vstřiků 3. Po svižnější jízdě nechat běžet motor a tím schladit turbo. 4. Kvalitní olej 5W30 a výměna po 10 000km!!! 5. Hlídat rozvody, tak bych se této Toyoty vůbec nebál!