0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla 2,0 D-4D - dobrý diesel?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 13:05, vstřikování
Pane Šikl píšete, že corolla má vstřikování od Bosche které je také v Yarisu a které je kvalitní a nemusí se při poruše na rozdíl od vstřikování Denso měnit celé.Dám ruku do ohně za to, že na těchto stránkách jsem četl úplný opak, akorát to nemohu v archivu najít.
Vím, že při posuzování motorizace u Yarise byly chváleny benzínové motory a trochu haněn naftový agregát hlavně z důvodu neopravitelného vstřikování od Bosche.Kde je pravda?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 13:17, RE: vstřikování
salix napsal:
Pane Šikl píšete, že corolla má vstřikování od Bosche které je také v Yarisu a které je kvalitní a nemusí se při poruše na rozdíl od vstřikování Denso měnit celé.Dám ruku do ohně za to, že na těchto stránkách jsem četl úplný opak, akorát to nemohu v archivu najít.
Vím, že při posuzování motorizace u Yarise byly chváleny benzínové motory a trochu haněn naftový agregát hlavně z důvodu neopravitelného vstřikování od Bosche.Kde je pravda?
V Corolle se objevila až modernizovaná verze 1.4 D-4D u které byl snížen kompresní poměr. Čerpadlo Bosh CP3 s tlakem 1600 barů patří v Corolle ke spolehlivým.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 14:47, Pravopis
Pane Šikle, neměl jste v úmyslu náhodou napsat, že common railové vstřikovače vyrábí firma Robert Bosch AG? Je to německá společnost (a má dceřinnou společnost i v Jihlavě), tak proč to psát anglicky? Jinak jste možná mohl zmínit, že na rozdíl od Densa se tady dají sehnat k boscháckým common railovým vstřikovačům levnější repasy. Jinak souhlas, snad jen, že u japonců neodcházejí váhy vzduchu jako u skoro všech koncernových dehťáků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 17:28, 1600 Baru??
Opravdu je tam tak vysoky tlak 1600baru?Ne jen 160?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 19:46, a co benzín?
Co takhle předejít problémům s turbodieselem a koupit benzín? Do Corolly se pokud vím dávala fajn 1.8 s proměnným časováním ventilů. Je tichá, živá, celkem úsporná a bezproblémová. Za ty prachy mi tak stará Toyota (ještě s nic moc dieselem) příjde předražená.
K těm vstřikům, je fakt že Densa stojí desítku jeden, celkem síla. Ale že Bos(c)he neodcházejí je trochu optimistické tvrzení a nespoléhal bych na to. Zvlášť v českých podmínkách.
Pokud tazatel musí mít diesel tak mu doporučuju 1.9 TDI 81 kw (opravdu se povedl, dynamikou i spolehlivostí), auto ať si přiřadí sám. Golfa nebo Oktávku z r. 2001 koupí za stejné nebo i menší peníze než zmíněnou Toyotu. Hrozí max. zatuhnutí lopatek turba (stačí nejezdit jako děda) nebo slavná váha vzduchu (která ale taky odejít vůbec nemusí). Ale oproti setrvačníku nebo vstřikům to je za hubičku a výměna zabere chvíli.
Nejsem zarytým zastáncem koncernu (teď už vůbec ne), ale mám své zkušenosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 19:53, RE: Pravopis
jiriez napsal:
Pane Šikle, neměl jste v úmyslu náhodou napsat, že common railové vstřikovače vyrábí firma Robert Bosch AG? Je to německá společnost (a má dceřinnou společnost i v Jihlavě), tak proč to psát anglicky? Jinak jste možná mohl zmínit, že na rozdíl od Densa se tady dají sehnat k boscháckým common railovým vstřikovačům levnější repasy. Jinak souhlas, snad jen, že u japonců neodcházejí váhy vzduchu jako u skoro všech koncernových dehťáků.
Díky, opraveno. Samozřejmě Bosch. Robert Bosch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.02.2009 20:01, RE: vstřikování
salix napsal:
Pane Šikl píšete, že corolla má vstřikování od Bosche které je také v Yarisu a které je kvalitní a nemusí se při poruše na rozdíl od vstřikování Denso měnit celé.Dám ruku do ohně za to, že na těchto stránkách jsem četl úplný opak, akorát to nemohu v archivu najít.
Vím, že při posuzování motorizace u Yarise byly chváleny benzínové motory a trochu haněn naftový agregát hlavně z důvodu neopravitelného vstřikování od Bosche.Kde je pravda?
Připojuji se k příspěvku od SALIXe. Jsem si naprosto jistý, že jsem zde četl přesně opačnou informaci ohledně vstřikování.
Milá redakce TipCars, jak je to tedy se vstřiky? Které jsou opravitelné a které ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 00:43, RE: a co benzín?
Paul napsal:
Co takhle předejít problémům s turbodieselem a koupit benzín? Do Corolly se pokud vím dávala fajn 1.8 s proměnným časováním ventilů. Je tichá, živá, celkem úsporná a bezproblémová. Za ty prachy mi tak stará Toyota (ještě s nic moc dieselem) příjde předražená.
K těm vstřikům, je fakt že Densa stojí desítku jeden, celkem síla. Ale že Bos(c)he neodcházejí je trochu optimistické tvrzení a nespoléhal bych na to. Zvlášť v českých podmínkách.
Pokud tazatel musí mít diesel tak mu doporučuju 1.9 TDI 81 ...
Určitě se 1.8 (81 kW) montoval do r.v. 2000 ve spojení s pohonem 4x4, jak to bylo pak, nevím, ale mně se stejně nejvíc líbí benzín 1.6 81 kW, je to bezva motor a auto je s ním docela živé a úsporné. Sám ho vlastním (dokonce aji s Corollou r.v. 99) a jsem nad míru spokojen. Neříkám samozřejmě, že neexistuje lepší motor, to ne, ale na tu dobu (a dokonce i na dnešní), je to velice slušná pohonná jendotka. Já bych ji tazateli doporučil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 21:46, Dovezené z Německa
Já si teda nemohu pomoci - dovezené z Německa se servisní knížkou, znamená že poslední havárie se neřešila v Německu a ačkoli o vůz bylo do té doby pečováno, Němec nebude jezdit v opravené bouračce. Auto se prodá, zájem o takové vozy z východu je značný. Většinou to byl leasing, pojišťovna zaplatila prachy, které stačí na akontaci nového, kdo by opravoval staré. Je to spotřebák, je potřeba koupit nové.

To znamená že poslední bouračka nebo jiný vážný problém v servisce není a auto je opraveno u nás co nejlevněji, aby byl slušný zisk. Nic proti takovým autům, může to být i tak dobrá koupě (teda 180 litrů je poměrně dost), ale většina těch oprav se provádí opravdu co nejlevněji. To postupem času na autě vyblednou nově stříkané díly a je to strakaté, některé části karoserie reznou nějak moc rychle, protože nemají originál antikorozní ochranu, některé díly odchází nečekaně brzo, protože to není originál, ale nejlevnější druhovýroba.

Nemusí to tak být vždycky, ale viděl bych takto většinu. Když jsem sháněl auto, tak jsem se díval i v Německu a pokud nenatrefíte na extra dobrý kauf, tak to moc na ten dovoz nevidím. I Němci se dokáží k autům chovat jako prasata.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 20:22, RE: a co benzín?
Paul napsal:
Co takhle předejít problémům s turbodieselem a koupit benzín? Do Corolly se pokud vím dávala fajn 1.8 s proměnným časováním ventilů. Je tichá, živá, celkem úsporná a bezproblémová. Za ty prachy mi tak stará Toyota (ještě s nic moc dieselem) příjde předražená.
K těm vstřikům, je fakt že Densa stojí desítku jeden, celkem síla. Ale že Bos(c)he neodcházejí je trochu optimistické tvrzení a nespoléhal bych na to. Zvlášť v českých podmínkách.
Pokud tazatel musí mít diesel tak mu doporučuju 1.9 TDI 81 ...
Osobně jsem měl Avensise s D4-D 81KW a byl jsem velice spokojen!!! Motor oproti TDI tichounký, bez takových vibrací, spotřeba kolem 5,8 a motor solidní zátah. Na vozidle jsem najel asi 80tkm a auto mělo asi 160tkm, když jsem ho prodával. Znám ve svém okolí spoustu Toyot s D4-D motory a s problémy jsem se nikdy nesetkal (1 turbo), ale to si zavinil majitel sám tím, jak s ním zacházel. To co jsem tady četl spíš považuji za takové ty obecné žvásty z časáků, které se mi nikdy nepotvrdily Klidně do Toyoty v dieselu zase půjdu, absolutně se tohoto motoru nebojím. Pokud budete dodržovat obecně platné zásady: 1.Nebláznit se studeným motorem 2.Tankovat kvalitní naftu a občas přidat nějaká ta aditiva na čištění vstřiků 3. Po svižnější jízdě nechat běžet motor a tím schladit turbo. 4. Kvalitní olej 5W30 a výměna po 10 000km!!! 5. Hlídat rozvody, tak bych se této Toyoty vůbec nebál!
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.