0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla E11

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.04.2006 19:03, RE: pro autora
Gin napsal:
pokud se nepletu tak motor nemá variabilní časování ventilů že. Co spotřeba oleje?
Dcera má tento typ 3D Corolly linea terra obsah 1322, r.v. 1998. Koupena jako ojetá při stavu 48 tis. km. Velice zachovalá. Za 18 měs. používání stav 96 tis. km. Na můj dotaz zda již byla v servisu a nechala vyměnit alespoň olej, mi odpověděla (to se musí dělat?). Při kontrole byla měrka již pod spodní ryskou. Protože jsem doma velice slušně vybaven, olej jsem vyměnil a provedl další servisní úkony ke stavu ujetých km. Vypuštěno 2 l.oleje, nová náplň 3 l. včetně filtru. Spotřeba oleje 1 litr na 48 tis. km. Každý musí pochopit, že je to úžasné!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.04.2006 21:31, RE: Krásný kousek?
Jack napsal:
V 5 dv. prodvedení opravdu krásný kousek? To snad NE, myslím si, že je to co se týče designu nejhnusnější auto od Toyoty, taky jich jezdí po našich siln. jako šafránu, ale jak se říká, proti gustu .....
3 dv. verze je o něco povedenější. Ještě, že je tam ta kvalita, jinak by to lidi nekupovali vůbec.
Asi jsi fakt dost hloupý, tyhle Coroly když se objeví v bazaru,tak jsou hned pryč. Jsou to absolutní držáky,vole. Že se tobě nelíbí,to tomu majiteli žíly asi netrhá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.04.2006 07:43, RE: Dunlop WinterSport
Riccardo napsal:
Já jsem si tyto pneumatiky nasadiln a škodovku (Forman) a od té doby jsem nebyl schopen vyjet žádný kopec (na původních starých Barumkách jsem vyjel všechno). Myslel jsem si, že ty Dunlopy v létě sjedu, ale ty svině jsou pořád dobré ... takže jediná jejich výhoda bude patrně v extrémní výdrži ....
Opravdu nepochopím, jak můžeš napsat takovou recenzi na Dunlop WinterSport. Je to jedna z nejlepších zimních pneu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.04.2006 14:10, RE: Dunlop WinterSport
Michal napsal:
Opravdu nepochopím, jak můžeš napsat takovou recenzi na Dunlop WinterSport. Je to jedna z nejlepších zimních pneu.
Takze:
prorazet stopu v cerstve napadlem snehu spravne konzistence neni zadny problem pro zadne auto a zadne zimni pneu. To jsem delal uz v r. 89 s ladou 1500.
Vsemu bych uveril, ale jet s plne nalozenou seriovou 1300 180 po dalnici, tak to leda tak z kopce bez protivettru a podle tachometru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.04.2006 19:06, RE: Dunlop WinterSport
tonys napsal:
Takze:
prorazet stopu v cerstve napadlem snehu spravne konzistence neni zadny problem pro zadne auto a zadne zimni pneu. To jsem delal uz v r. 89 s ladou 1500.
Vsemu bych uveril, ale jet s plne nalozenou seriovou 1300 180 po dalnici, tak to leda tak z kopce bez protivettru a podle tachometru.
Budeš tomu muset věřit kamaráde, já mám verzi 1,3 G6 ´98, má pouhých 63 kW, 6 st. a i na šestku bez problémů po rovině udělá tachmetrových 190, v papírech má max. 180. A touto rychlostí je schpona jet trvale, protože na šestku kolem 180 točí 4500 - 5000 ot. a ne 6000 jako jiní, kteří při této rychlosti a srovnatelném objemu motoru melou z posledního.
Toto auto mě vážně příjemně překvapilo, a kdo jej nezkusil, asi fakt nepochopí, že i s malým objemem lze jezdit velmi svižně. A prakticky vždy kolem 6,2 - 6,8 l/100. K tomu nízká pojistka (1332 ccm) a prakticky minimální ůdržba. A excelentní jízdní vlastnosti (mám Eibach pružiny -3mm), které popdporuje i výborná zadní náprava (McPherson+víceprvková), se tady v diskusi pouze slovy nedají vyjádřit (u Coroll od r. 2001 už je ale jen vlečená náprava a jízdní vlastnosti už nejsou tak precizní). Prostě je to výsměch všem Fábiím a dalším nepodařeným nízkoobjemovým autům jiných značek, které si ještě dnes tady výrobci dovolí prodávat, jde jim čím dál více o zisk, nikoli vyrobit opravdu dobré auto ve všech směrech. Ale abych tyto Corolly (r.97-00) jen nevyzdvihoval, na zadních sedadlech opravduz není místa pro nohy mnoho, ikdyž to není horší než průměr. Zato sedačky vč. zadních jsou vcelku povedeně tvarované a mají příjemný potah.
Tak přeberte si to jak chcete, komu se její design vážně nelíbí, ať si ji nekupuje a my ostatní si ji budem dál užívat bez starostí a bez nervů, co se mi zas dneska po cestě pokazí .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.05.2006 16:21, Pro a proti
No vidím,že buď jsou zde úplní odpůrci tohoto vozu,nebo Ti,co Corollu měly a pochopily,že toto auto servisy podporovat nebude.
Když se sejdu s majitely jiných značek a slyším jejich problémy,tak zůstávám v ůžasu,co všechno se může na autě pokazit (viz. Focus,Octavia,Audi A4,Golf,nemluvě Renaultu a Peugeotu). A argument,že ten díl jde sehnat v druhovýrobě za pár šupů mi přijde jako dost slabý!!!
Opravdu,když se o auto staráte,tak skoro nic nepotřebuje.
A ještě k designu,ten je u 5-dvéřové verze vzadu dost laciný,ale vzhledem k úpravám (2 spojlery, koncovka výfuku a chromovaná lišta) vypadá ze všech stran velice zajímavě i po tolika letech.
A těch 180km/h ve čtyřech není moje vytahování,ale chvála na motor,který má vynikající křivku točivého momentu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.07.2006 00:38, Vaše výrazy pánové...
Přečíst si Vaše názory je poučné, ale někdy jako v mateřské škole. Máš škaredou bábovičku já ti ji rozkopnu aneb tytuly, somár, vole, a blbost a podobně jsou Vás fakt hodny???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 10:52, RE: Krásný kousek ?
Charger napsal:
toyoty nikdy nebyly hezké a ani nikdy nebudou.
Pani, jazdil som na roznych autach (favorit, felicia, octavia, suberb, focus, clio, ibiza, megane, golf, leon) no vzdy ked to porovnam s corolou, tak su v minuse...
neviem, ale menit po 120.000 km tlmice na octavii sa mi zda cudne az scestne...
olupane drziaky zatvarania dveri na superbe za takmer milion po 48.000 km sa mi zda este cudnejsie...
vzrgajuci volnat pri zatacani na ibize po 34.000 je este divnejsie...
nehovoriac o tom, ze mam otlacene koleno pri dlhsej ceste od horu palubovky...
ak spomeniem palubovku, tak kto vravi, ze fabia je utulna, tak ma asi vlciu tmu...
pri megane so zakladnym motorom - z 80 chcem rozbehnut na 120, mam 5., stlacim plyn - nic, dam4., nic, dam 3. - trosku sa rozhybe...
nevravim, ze dizajnom nie je krajsi leon napr. ako corolla, no kvalitovo sa na corolly nechytaju ziadne auta...
osobne som na jednej odjazdil 280.000 a okrem naplni a filtrov (v autorizovanom servise) som nemal problem... ziadne olupane klucky, madla dveri, otlacene kolena, vrzgajuce volanty, vrzgajuce plasty, ziadne problemy s rozbehom...
dizajn hodnotit tazko, lebo ako vravi kolega, kazdemu sa paci nieco ine...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.02.2008 20:39, RE: Krásný kousek?
Fikus napsal:
Jako ortodoxní toyoťák musím bohužel konstatovat, že tato modelová řada E11 se opravdu designově moc nepovedla. Mě také nesedne. Jak po stránce vnější, tak vnitřní. Ale každý máme přeci jiný vkus. Jak je ale vidět, stačí pár úprav a je to krapet lepší. Ten sporný design však vyvažuje vnitřní prostor a hlavně kvalita a jízdní vlastnosti. Po faceliftu, kdy kolem r.2000 udělaly přední sdružené světlomety vypadá už lépe. Ale jak tu padly názory, že toyota nedělá hezká auta, tak E12, nynější model, ...
Na 100 procent pravda ale o e11 uvazuji.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.