0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla - s lehkou nohou za 4,5 l/100km

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 14:58, Spotreba
Coze, ctyri a pul litru s 2.0 common railem? To ja se ctyrlitrovym osmivalcem v audine jezdim za 2,6. Ve meste to teda preleze nekdy i 3 litry, ale kdyz pak v makru u pumpy dohustim minimalne na tri atmosfery, tak to zase sleze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 15:00, RE: edmund
anonym napsal:
Kam se hrabe, to já jezdím se svým oplíkem za 3,6 na sto! Když tomu vytnu, tak za 3,9!
To ja se ctyrlitrovym osmivalcem v audine jezdim za 2,6. Ve meste to teda preleze nekdy i 3 litry, ale kdyz pak v makru u pumpy dohustim minimalne na tri atmosfery, tak to zase sleze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 15:11, RE: Spotreba
anonym napsal:
Coze, ctyri a pul litru s 2.0 common railem? To ja se ctyrlitrovym osmivalcem v audine jezdim za 2,6. Ve meste to teda preleze nekdy i 3 litry, ale kdyz pak v makru u pumpy dohustim minimalne na tri atmosfery, tak to zase sleze
Tvá ironie spíše ukazuje na to, že jsi blb a hodnotíš jen dle článků na netu a v časopisech. Je pravda, že systém CR je zpravidla o něco žíznivější, než TDI, ale ne vždy. Stejně tak, jako je 66 KW TDI úspornější, než 81KW, zrovna tak je tomu u CR 66 a 85KW. Ať si tady každý píše, co chce, ale vadí mi, že spousta lidí tady přispívá, ale je patrné, že s konkrétním autem nikdy nejela a nemá tudíž osobní zkušenost. Jezdil jsem, jak s TDI, tak s HDI, JTD,TDCI, D4D a ne vždycky platilo, že TDI bylo nejúspornější. Právě naopak, zatímco v A6 TDI 2,5 jelo skoro za 8 litrů, tak 2,4 JTD v AR umí jet za 6,5 v pohodě! No jo, ale co je to platné, když každá Octavie a je nejúspornější a nejspolehlivější, ach jo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 15:11, rychlik
pan bude asi závodník když má vyzkoušeno že auto z 50 zastaví "na fleku" a tímto způsobem odhalil i všechny neduhy takového auta. Taková recenze je pro mne osobně nic neříkající protože já už kolikrát zastavoval auto nouzově i z 250 km/h :( to pak člověk pozná... v 50 zastavim na fleku i 120-ku. řidič z recenze ani nepozná jestli má v háji tlumiče, čepy, brzdy a motor, jednoduše proto že to nikdy nevyužil na 100%. Podle mne se třeba s 66kw nedá jezdit a o takém autě bych napsal že je to mr*ka ať je to octávie nebo japonec...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 16:13, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
Zrovna tuhle Octu mám. Žádnej čip, na brzdě naměřeno 89 kw, dlouhodobá spotřeba (cca. 40.000 km) = 4,9 l. Nechci chodit pro techničák, ale váha je kolem 1200 kg.
Ha-ha-ha tak proč si ty bláznivý lidi kupujou 81KW auta, když líná 66ka má 89KW? Já mám v Toyotě 85KW motor, ale s Oct1 si teda vytírám prdel pokaždé, prostě na to nemaj. Soupeř je pro mně až 103KW octávka, ale taky se nedá říct, že by mi nějak moc ujela, ale je rychlejší. Nějaké 1,9 TDi si strčte do prdele, to už je dávno pasé
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 17:19, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
Ha-ha-ha tak proč si ty bláznivý lidi kupujou 81KW auta, když líná 66ka má 89KW? Já mám v Toyotě 85KW motor, ale s Oct1 si teda vytírám prdel pokaždé, prostě na to nemaj. Soupeř je pro mně až 103KW octávka, ale taky se nedá říct, že by mi nějak moc ujela, ale je rychlejší. Nějaké 1,9 TDi si strčte do prdele, to už je dávno pasé
ÁÁ boreček? Vytírá si s ostatníma autama prdel? Se svými 85 kW!! HMMM!!! Jim to jede 185 a tobě 195 vid? Sakra,to musí být výtěr. Chudáčku,kdybys měl aspoň 300 koníků,tak můžeš mluvit jak máš nad ostatními navrch.
Btw - silnice není závodní dráha !! Nebo snad jezdíš s tou svou Toytkou do Brna na okruh?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 19:07, corolla
Tahle Toyota je určitě kvalitní auto, sám má zkušenost s touto generací ale 3D a 1,4 benzin.- segra s ní jezdila 4 roky bez jakékoliv poruchy. Ale interier bych nehodnotil jako průměrný, spíš dost podprůměrný. Tim nemyslim kvalitu ale vzhled a material. Nevim jestli má pětidveřová verze jiná sedadla, asi ano, ale v3D to byla hrůza jet někam dál. Vnější vzhled taky moc parády neudělá, ale zas se dá sehnat za pár korun. I když prodej té co měla segra trval dost dlouho, moc zájemců nebylo i když výbava byla na corollu slušná, vč. klima.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 20:22, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
ÁÁ boreček? Vytírá si s ostatníma autama prdel? Se svými 85 kW!! HMMM!!! Jim to jede 185 a tobě 195 vid? Sakra,to musí být výtěr. Chudáčku,kdybys měl aspoň 300 koníků,tak můžeš mluvit jak máš nad ostatními navrch.
Btw - silnice není závodní dráha !! Nebo snad jezdíš s tou svou Toytkou do Brna na okruh?
No jen jestli Ty máš těch 300 koní, Ty jitrnice Já jen reaguju na těch 66-89KW, protože vím, jak ve skutečnosti ty Oktávie jedou. Na závodní dráhu nejezdím, stačí když jsou někde dva pruhy v kopci a hned vidím, jak jim to hulí a nic moc se neděje. Jestli to nemůžeš dát, tak je mi líto, ale tak to prostě je. Prostě borečci s oktávkama už dostávají za vyučenou i od japončíků, co diesely nikdo moc neuměli, ale karta se obrátila
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 20:23, dobre auto
ale ma ESP?, japonci narozdil od nemcu tuto dulezitou techniku dlouho nenabizeji seriove, podle mne je ESP dulezitejsi jak ABS, dokazuji to i statistiky havarijnosti aut
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 22:21, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
Zrovna tuhle Octu mám. Žádnej čip, na brzdě naměřeno 89 kw, dlouhodobá spotřeba (cca. 40.000 km) = 4,9 l. Nechci chodit pro techničák, ale váha je kolem 1200 kg.
Ne, tady v tom fóru bohužel reakce na příspěvek nejdou pod sebou. Vlastním Octavii I, 81 kw v techničáku, ale na brzdě mi naměřili 89 kw. Nevím, proč hned ty urážky "vytíram si s nima prdel". Je mi úplně jedno, že mě předjede nějaká Toyota nebo Porsche, já se potřebuju dostat z jednoho místa na druhé. Jestli někoho moje octavia dráždí a má nutkání mi to "natřít", je mi to zase úplně fuk.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 23:03, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
No jen jestli Ty máš těch 300 koní, Ty jitrnice Já jen reaguju na těch 66-89KW, protože vím, jak ve skutečnosti ty Oktávie jedou. Na závodní dráhu nejezdím, stačí když jsou někde dva pruhy v kopci a hned vidím, jak jim to hulí a nic moc se neděje. Jestli to nemůžeš dát, tak je mi líto, ale tak to prostě je. Prostě borečci s oktávkama už dostávají za vyučenou i od japončíků, co diesely nikdo moc neuměli, ale karta se obrátila
To,že si v kopci předjel tři nebo čtyři TDi vůbec nic nedokazuje. Nemůžeš přece vůbec tušit jaké to byly výkonové verze, náladu řidiče, momentální hmotnost,stav konkrétního motoru atd. Rozhodně ten rozdíl neni ani omylem na to,dávat někomu za vyučenou. To se dělá uplně jinak, ale o tom ty nemůžeš mít tušení. Ty se pohybuješ v rozdílu výkonů aut v řádu jednotek procent a takový rozdíl vůbec nestojí za zmínku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 23:20, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
No jen jestli Ty máš těch 300 koní, Ty jitrnice Já jen reaguju na těch 66-89KW, protože vím, jak ve skutečnosti ty Oktávie jedou. Na závodní dráhu nejezdím, stačí když jsou někde dva pruhy v kopci a hned vidím, jak jim to hulí a nic moc se neděje. Jestli to nemůžeš dát, tak je mi líto, ale tak to prostě je. Prostě borečci s oktávkama už dostávají za vyučenou i od japončíků, co diesely nikdo moc neuměli, ale karta se obrátila
66KW a 1700kg řekl bych že je to klasická líná mrcha která si o 200km\h může nechat jen zdát a o lehkém předjíždění kohokoli to bych taky nekřičel moc nahlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 23:23, RE: 1705 kg?
anonym napsal:
to auto je opravdu tak těžké? To se mi nějak nezdá. Možná tak se 4 lidmi uvnitř. Nespletl jste se náhodou?
Možná že ten člověk ani žádnou Corolu nemá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 23:24, RE: Spotřeba
anonym napsal:
No, spotřeba je teda nic moc.....kam se hrabe na 1.9 TDi 66kw v Octavii, která je asi i těžší....
tímhle stylem bych to měl tak za 4, přes šest jsem se nedostal nikdy
Na nádrž pře 1000 km v pohodě
Jednu věc ale Oktávce nelze upřít. Oproti Corolle je to NÁDHERNÉ auto ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 23:43, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
Má to 66 kW a "Dynamika je srovnatelná například se Škodou Octavii 1,9 TDi 81 kW".

Škoda že tu nejsou šmajíky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 10:19, RE: Spotreba
anonym napsal:
Tvá ironie spíše ukazuje na to, že jsi blb a hodnotíš jen dle článků na netu a v časopisech. Je pravda, že systém CR je zpravidla o něco žíznivější, než TDI, ale ne vždy. Stejně tak, jako je 66 KW TDI úspornější, než 81KW, zrovna tak je tomu u CR 66 a 85KW. Ať si tady každý píše, co chce, ale vadí mi, že spousta lidí tady přispívá, ale je patrné, že s konkrétním autem nikdy nejela a nemá tudíž osobní zkušenost. Jezdil jsem, jak s TDI, tak s HDI, JTD,TDCI, D4D a ne vždycky platilo, že TDI bylo ne...
Jeste k toyote, jezdim RAVou D4 D se spotrebou kolem 8 litru pri obsazeni 2 dospelymi, 2 detmi, kocarem a zavazadly, mereno podle dotankovani na trase neco prez 1000 km. RAVa ma 1700 kilo s naplnemi, nevim jestli hmotnost co autor uvadi u Corolly je na miste
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 15:23, RE: edmund
anonym napsal:
To me Octavia, nejenze palivo nespotrebovava, ale dokonce vyrabi. Na 100 km dokazu vytezit tak 2-3 litry paliva, ktere timto nabizim od odkupu.
DD
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 17:35, RE: ošklivka corolla
anonym napsal:
66KW a 1700kg řekl bych že je to klasická líná mrcha která si o 200km\h může nechat jen zdát a o lehkém předjíždění kohokoli to bych taky nekřičel moc nahlas.
Samozřejmě, že se majitel Corolly spletl a napsal celkovou hmotnost (plného možného zatížení) ti chytřejší to pochopili a ti hloupější tady diskutují ve smyslu- 66KW a ta hmotnost, to nemůže jet Kdo má trochu smysl pro realitu ví, že 1700kg má tak menší off road. Nicméně je pravda, že když už sem někdo něco píše, tak by se mohl mrknout do techničáku a nepsat sem bludy. Mně osobně je jedno, jestli je motor 81KW D4D rychlejší než TDI, ale jeho vlastnosti se mi mooc zamlouvají: Pružnost, výkon, spotřeba a hlavně HLUK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.04.2008 09:02, Lepší spolehlivá ošklivka, než krasavec v servisu
A to mi nikdo nevymluví.... :o))

Mimochodem Žaponci jsou nádherná auta - a jezdí levně a spolehlivě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.04.2008 11:22, RE: Váha a kufr
Šakal napsal:
Tak ta váha bude samozřejmě celková, můj Avensis má 1360kg a Corolla je samozřejmě menší a lehčí. Jinak věřím,že je majitel tak nějak nadšený, tato Corolla je příjemné auto s pěknými jízdními valstnostmi, ale musím říct, že ani mně se moc nelíbí. To je ale otázka vkusu, jinak i s těmi hodnotami spotřeby mohu souhlasit, mám D4D 81KW a i s tímto motorem se dá jet za 4,8l s lehkou nohou. Taková normální svižná jízda je kolem 5,7l/100km. Tak ať slouží!
Octávka váží cca jako ten Avensis a Corolla o cca metrák míň.
Aspoň tedy podle toho, co jsem si našel na webu.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.