anonym napsal:
No jo, když se potká "koncernový" fanoušek s fanouškem Toyoty...
Přito mě právě Toyota s "koncernem", svým způsobem, dnes přijdou velmi stejné. Co mají společného? Oboje dříve vyráběli nadprůměrně spolehlivá auta, dnes už to neplatí - jakkoli stále Toyota co se týče spolehlivosti ani dnes není špatná, od konkurence se dnes už příliš spolehlivostí neliší. Oboje si za tuto pověst těžící z doby minulé nechávají hodně platit. Oboje vyrábějí auta bez jakékoli technické invence (i když si tím na dru...
No určitě máte v něčem pravdu, ale na druhou stranu musím říct, že to co platí o spolehlivosti u koncernu, neplatí u Toyoty. Tím chci říct, že Toyota si drží ten svůj standard pořád, alespoň dle mých zkušeností. (5tá Toyota) To, že si za to nechají řádně zaplatit, tak to máte bohužel pravdu. Toyota pronikala velmi dlouho na český "zabedněný" trh a bohužel, dnes již spopusta lidí zná kvality vozů Toyota a cena vypadá podle toho. Musím, říct, že ta technická invence u Toyoty zase tak neplatí, spíš mi přijde, že už moc není co vymýšlet. Ačkoliv, například koncern "spí" už hodně dlouho a spoustě lidí to nějak moc nevadí a stále platí ty přemrštěné ceny za zastaralou techniku. Navíc tady panuje takový ten zažitý názor, že VW umí auta, no někdo si to může myslet
)) U příznivců koncernu často slýchám, že u VW mají takový ten "pocit z auta" bohužel, já jsem ho nikdy nezažil a zkoušel jsem to hodně. Raději budu mít ten exotický pocit za auta, ale vím, že vždycky nějak dojedu
))