anonym napsal:
Pokud jde o žárovky, tak u Chevroletu Lacetti mojí Oslice měnil mechanik autorizovaného servisu žárovku pouhých 20 minut... . Díval jsem se jak to dělá, protože mě to světlo nešlo ven (holt kopyta jsou kopyta). Je tam prostě málo místa. Už vím jak na to, ale než abych se s tím půl hodiny drbal, tak radši dám i příště 150 Kč. servisu.
Iáá
Osel
Ano, Osel zde prokázal (jako již mnohokrát) šibalství a správnou oslo-českou vyčůranost. Také jsem to tak udělal v případě F. Ducato 3.generace. Na výměnu žárovky je třeba demontovat plastovou masku (4 šrouby), poté světlo vyklopit ven (2 šrouby + trn). Teď to zvládám do 3 minut, ale instruktáž v servisu byla poučná
. Jinak svezení s C5 kombi výborné, dokonce i ta 1,6 s 80 kW není propadák. Pro srovnání - O2 TDI (bez magické červené) má o 3 kW méně, o 10 Nm více, o pár kg méně, takže skoro srovnatelné. A zkuste tvrdit, že O2 TDI nejede
). Až na tu spotřebu - kombinace kolem 7, třeba si to ještě sedne - zatím najeto 10 tkm....