anonym napsal:
Rozdíl je cca 2000, ale pokud počítáme, tak počítáme všechno. Pokud to bereš tisíc sem a tisíc tam, tak co to pro tebe je turbo sem turbo tam!!!
Jinak věcně, u tohoto motoru je turbo poměrně spolehlivé a pokud se nekoupí ulítaný přetočeny šrot, tak vydrží hodně. Záleží také na zacházení atd...
Bral bych to jako přirozené riziko, při koupi ojetiny!!!
Tisíc sem tisíc tam-ano,ale turbo snad bude mnohonásobně dřažší než ty 2 tis ne?
Turbo je přirozené riziko při koupi ojetiny,kterému se ale může člověk hravě vyhnout,když si koupí auto bez turba.
Vůbec netvrdím,že 1,8T je špatný motor a asi i já bych si vybral jej. Jen jsem chtěl říct,že rozhodování o motorizaci na základě povinného ručení mně připadá malicherné.
K autu se váže tolik nákladů mnohem vyšších-palivo,pokles ceny,gumy,destičky,pravidelné výměny oleje filtrů rozvodů, opravy...že rozdíl v ceně pov. ručení jednotlivých motorizací(většinou o jednu kategorii) je jak kapka v moři a nikdy bych na tom nezakládal výběr motoru.