CSR napsal:
toto je typická ukázka naprosto neobjektivní recenze typu "moje auto je nejlepší na světě" .... pardon, ale v textu je spousta blbostí. Taky je docela úsměvný jak s corradem nelze jet po zasněžené dálnici víc než 60 a "o několik minut později" v klidu a s "naprostou kontrolou nad vozem" s fabií 160 ... haha (nic proti fabiím) ... tomu by nevěřila ani babička
Abych uvedl vše na pravou míru, tak s Corradem jsem jel na gumách 195/55 R15 zimních. Možná to nebylo jenom 60km/h, ale třeba 80km/h, kdy se začalo auto chovat hodně nejistě, S Fabií jsem si naprosto jist, že jsem jel 160km/h ať se to někomu líbí, nebo ne. Fabia měla obutý 165/?? R14 uplně nový Dunlopy. Pro ty, kteří mi za to přejou smrt předesílám, že to bylo ve 4 hodiny ráno na pražským okruhu u Ruzyně, kde jsou minimálně 3 pruhy, rovina a ani jedno auto kam oko dohlédlo (já jel logicky v prostředním). A naprosto souhlasím, že by se dalo jet i víc. O tom si ale myslete každý co chce. Ke spolehlivosti - já jsem jiné zásadní problémy s autem neměl a s přední nápravou už vůbec ne. Navíc bych rád uvedl, že tohle se nejmenuje "RECENZE profesionálního reportéra", který musí zjistit nejčastěší závady třeba u TÜV, ale "ZKUŠENOSTI UŽIVATELE". A mě moc baví, že sem píšou do diskuze o Corradu hlavně lidi, co si na sněhu nemějí představit 160km/h ani na letišti. Nechci do nikoho narážet, ale zdá se mi, že to berete příliš vážně. Já psal o svém autě (Ne o všech Corradech) a napsal jsem to, jak na něj vzpomínám. A aby nedošlo k mýlce a abyste sem nemuseli psát, že už ho nemam, protože řídím jako idiot a určitě už jsem ho roztřískal, tak vězte, že mi bylo odcizeno za velice zvláštních okolností.
Nakonec bych rád poděkoval všem, kterým se recenze líbila a kteří pochopili (a že vás je tu hodně). Děkuju