citace:
reakce na: Kopruss, 27.06.2020 21:19 (Zdravím Chápu ,že neumíte česk ...)
A kdo tvrdí ,že TSI žere když se tomu dává plný kartáč tak neví o čem píše.
Máme doma 1.4tsi 110kw (úprava na 120kw)a 2.0tdi 125kw vyzkoušeno stejná trasa po dálnici rychlost držena nad 160km/h... Benzín spotřeba 8.8l a TDI 8.2l/...
Jasne, moja chyba. Rychlost drzena nad 160 a "plny kartac". Chapem to teda tak, ze brzda-plyn na zakrutach a rychlost od 160-250. Jasne. Ok.
Dále se nebudu vyjadřovat k poruše motoru 2.0tdi a spotřeba přes 8litrů apod. Mě nebaví lži o oktavkach co jezdí při 200km/h za 4.4l...
aspon priemery:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=1&power_s=125&power_e=125&page=4
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_e=2016&power_s=110&power_e=110
Pre porovnanie dam aj este spolahlivy benzinovy motor zo zazracnou spotrebou:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&power_s=141&power_e=141
Stale mi z toho celeho vychadza ako ten dieslovy golf ako lepsie volba. Aj ked 125kw je asi stary golf. Novy 110 kw je na tom este lepsie. Ok este mozno jeden problem je ta mocovina, ale to uz patri k ekologii.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=1&constyear_s=2015&power_s=110&power_e=110