0
zpět
 

diskuze k tématu: Golf 1.9 TDi nebo Focus II 1.8 TDCi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 14:15, RE: Mazdu 3 1.6 D ..
Guru napsal:
tož možné to je, ale taky znám případy kdy 2 česi se spářili a vylezl číňan, to musí vědět p. HDi s kým měla poměr před TDi
asi si nerozumíme, já myslel to páření v rovině automobilizmu, do jejich soukromí je mi ...(nic), takže zůstaňem u aut
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 14:20, RE: Snadná volba: Mazda 3 1.6 MZ-CD
Kylie napsal:
Já se trochu nešikovně "vyjádřila" - ale opravdu v této kategorii za nej- volbu (a také za nej-podceňovanější verzi) Mazdu 3 s motorem 1.6 HDi (MZ-CD) považuji - skvělé auto + výborný motor = snad všechny ostatní podobné vozy se prodávají víc ... NEchápu!
já se Vám Kylie dívím, že se ještě divíte. Předpokládám, že už nějaký ten rok v České realitě žijete a znáte "finesi" zdejšího automobilového trhu. Tady fyzikální (někdy ani estetické) zákony prostě neplatí....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 14:23, Rudlíkovi
Muroň napsal:
Nevěděl jsem, že dorazíš ve stejný okamžik a tím PS jsem se snažil odpovědět i za Tebe.
Já také netušila, že se (opět) na minutku stejně "připojíme" a "vyjádříme", ale ta "PS" se ti opravdu povedla ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 14:34, RE: Snadná volba: Mazda 3 1.6 MZ-CD
kuko napsal:
já se Vám Kylie dívím, že se ještě divíte. Předpokládám, že už nějaký ten rok v České realitě žijete a znáte "finesi" zdejšího automobilového trhu. Tady fyzikální (někdy ani estetické) zákony prostě neplatí....
Tedy žiji tady již docela dlouho (víceméně trvale od ´93), ale přiznávám že občas (a stále znovu) zaskočena bývám/jsem.
Naposledy ty rudooranžové mžitky všede ze všech stran - to nebylo moc příjemné, ale třeba i těmi auty (britské či německé časopisy se - alespoň v praze - dají "normálně" pořídit ... to "normálně" jsem do uvozovek dala, neb dvou či třínásobek "orig" ceny mne někdy maličko zarazí .-) a zde opravdu ... no nevím, nejsem ani psycholog ani sociolog, ale trošičku překvapena prostě občas bývám ,-)
PS: Já bych např. při výběru mezi (zde asi nejprodávanější octavií TDi) a onou Mazdou 3 1.6 HDi tak vteřinu rozvažovala (delší čas jsem si na "důkladné" zvážení pro jistotu nechala) - ŽE to bude trochu jinak ... budiž, to nepřekvapí; že to je z 99,9% jinak - to už ano..
PPS: Trošku to souvisí - tchýně byla v pondělí "kousek za českými hranicemi" na vánočním nákupu a až "šokovaně/překvapeně" vyprávěla, jak všude v obchodech byli ochotní a všude zdravili a pěkný den přáli a ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 14:35, RE: Mazdu 3 1.6 D ..
kuko napsal:
asi si nerozumíme, já myslel to páření v rovině automobilizmu, do jejich soukromí je mi ...(nic), takže zůstaňem u aut
Tož to měl být příklad, jasné že se bavím o autech :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 16:08, Hatchback(y) v naftě
Taková "atraktivní" kategorie a 5 (slovy "pět") diskutujících?
PS: Já vím, že jsme to s Muroňěm vlastně všechno sami "vyřešili", ale stejně ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 16:17, RE: Hatchback(y) v naftě
Kylie napsal:
Taková "atraktivní" kategorie a 5 (slovy "pět") diskutujících?
PS: Já vím, že jsme to s Muroňěm vlastně všechno sami "vyřešili", ale stejně ..
Vidím, že se tady seriózni rady nedočkáš,pořád ty samé bláboly o citroénech a podobných výkvětech co rády hoří,žádné osobní zkušenosti,jen bába povídala, neb jsem četla v časopise .Opravdu ubohé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 16:37, Tedy focus(i)
focus napsal:
Vidím, že se tady seriózni rady nedočkáš,pořád ty samé bláboly o citroénech a podobných výkvětech co rády hoří,žádné osobní zkušenosti,jen bába povídala, neb jsem četla v časopise .Opravdu ubohé.
To bylo do soutěže o "nejzamindrákovanější" příspěvek, či co?
Máte na to - svůj příspěvek "specifikovat"? Co tu dnes bylo o "citroën"? Co to znamená: "výkvět co rád hoří"?
A vtip o osobních zkušenostech - ten "polopaticky" znamená co?
PS: To mi závidíte, že (také) umím číst?
Nuže "hrdino" ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 17:21, RE: Mazdu 3 1.6 D ..
Guru napsal:
Tož to měl být příklad, jasné že se bavím o autech :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 17:26, RE: Tedy focus(i)
Kylie napsal:
To bylo do soutěže o "nejzamindrákovanější" příspěvek, či co?
Máte na to - svůj příspěvek "specifikovat"? Co tu dnes bylo o "citroën"? Co to znamená: "výkvět co rád hoří"?
A vtip o osobních zkušenostech - ten "polopaticky" znamená co?
PS: To mi závidíte, že (také) umím číst?
Nuže "hrdino" ..
Kam má paměť sahá, tak nehořel Citroen, ale jiné vozy konceru PSA, konkrétně se jednalo o vozy Peugeot 307. Ne snad, že bych hypoteticky co by majitel tohoto vozu nutně musel počítat s tím, že mi vůz shoří, ale je pravda, že třistasedmiček shořelo podstatně více než je statisticky průměr.
Příčina byla údajně nalezena, jednalo se o nějaký motorek od ABS, který se vinou špatné řídící elektroniky začal trvale točit, až se spálil atd. Jistou stopou k hledání příčiny bylo statistické zjištění, že podstatně více vozů shořelo v severních zemích, což souviselo s větší zimou, ABS je zde tedy více v permanenci atd.
Taková je jedna verze, za její pravdivost hlavou neručím. Pravda však je, že jistých vozů francouzského koncernu PSA shořelo více než by se slušelo.
P.S. i když diskutéra focuse se nijak zastávat nemíním, příspěvek se mi nijak nelíbil (jen zaujal s tím hořením), přesto za jeho výstřely do tmy vidím asi jistou unavenost nad zde všudypřítomným folklórem Citroen, HDI, apod. vs. PD TDi, atd. Stokrát opakovaná pravda se stává.....
Hezký večer.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 17:35, nafta
Zdravím, na rovinu se přiznám, že s naftovými auty nemám prakticky žádnou zkušenost. Pár jízd v Octavii (z r 99) vybavené motorem 1,9 TDI mne utvrdilo v tom, že naftu k životu nepotřebuji. Nechci se nikoho dotknout, ale ta oblaka sazí a ten rachot v kabině ... . Vzhledem k tomu, že tazatel má dobré zkušenosti s TDI asi ví co dělá. V daném výběru bych vsadil na Focus. Druhá generace na mne působí mnohem solidnějším dojmem než první (ta se mi více líbí) a v mém okolí se jich několik s touto motorizací pohybuje. Neporovnával bych až tolik jízdní vlastnosti, neboť ani jeden z těchto vozů není určen na nějaké radovánky na okreskách byť Focus má pověst výbornou (a VW rozhodně ne špatnou).
Výhody 6-ti stupňové převodovky bych za "fascinující" neoznačil, záleží mnohem více na prostém sladění motoru s převodovkou, než na pouhém počtu stupňů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 17:44, RE: Tedy focus(i)
radim napsal:
Kam má paměť sahá, tak nehořel Citroen, ale jiné vozy konceru PSA, konkrétně se jednalo o vozy Peugeot 307. Ne snad, že bych hypoteticky co by majitel tohoto vozu nutně musel počítat s tím, že mi vůz shoří, ale je pravda, že třistasedmiček shořelo podstatně více než je statisticky průměr.
Příčina byla údajně nalezena, jednalo se o nějaký motorek od ABS, který se vinou špatné řídící elektroniky začal trvale točit, až se spálil atd. Jistou stopou k hledání příčiny bylo statistické zjištění, že pod...
S tím "hořením" nevím, ale nepřu se - vzhledem k tomu že stále "zvládám" alespoň "jakž/takž" sledovat i německý tisk za poslední roky tu byly VĚTŠÍ maléry (já bych za nej- označila asi elektronické brzdy dražších modelů mercedes a nejvíce mrtvých "dodala" první generace audi TT, kdy v určitých situacích se pudelka vozu vydala zleva či zprava "předstihnout" předek vozu - BEZ legrace!).
Co se naftových čtyřválečků týče - ono je to BiG problém! Asi i vzhledem k tomu, že jde čistě o evropské specifikum - těch motorů cca 1.6 - 2.0 (možná 2.2 - honda, dnes je "na cestě i mazda), které najdete v hatchbacích nižší střední třídy je prostě ... MÁLO. Opravdu JEN - HDi, TDi, JTD a poslední dobou se snaží korea a něco maličko japonsko - toť "vše" - takže opravdu těžko být "originální" - prostě v evropských značkách se "motají" jen a pouze tři "značky" motorů (a ten HDi je v nejvíce jiných značkách - takže ...)
PS: Také bych raději "diskutovala" o mém oblíbeném Bristol, nebo třeba CL 63 AMG a moc se mi líbí GT-R a "sympatické" mi vždy bylo Maserati a z "normálnějších" jsem ráda že se i do česka blíží Infiniti a ... tady se řeší fabia jedno jako "dámské autíčko" a podruhé jako "rodinné auto" ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 17:53, RE: nafta
i napsal:
Zdravím, na rovinu se přiznám, že s naftovými auty nemám prakticky žádnou zkušenost. Pár jízd v Octavii (z r 99) vybavené motorem 1,9 TDI mne utvrdilo v tom, že naftu k životu nepotřebuji. Nechci se nikoho dotknout, ale ta oblaka sazí a ten rachot v kabině ... . Vzhledem k tomu, že tazatel má dobré zkušenosti s TDI asi ví co dělá. V daném výběru bych vsadil na Focus. Druhá generace na mne působí mnohem solidnějším dojmem než první (ta se mi více líbí) a v mém okolí se jich několik s touto motori...
Také nejsem "naftofanynka", ale její "šíření" evropou se hned tak nezastaví a naposledy mne zaujal nový (důkladně inovovaný) R6 třílitr od bmw, který v poslední (právě od TEĎ prodávané) verzi zvládá i Euro 6 platné od roku 2014 (to k těm zmiňovaným "zplodinám") - a to pomocí nového katalyzátoru BluePerformance (který dočista dočista "vyčistí" oxidy dusíku).
A co se hluku týče, tam sice stále rozdíl mezi naftou a benzínem je, ale zrovna octavia TDi ´99 je takřka "vzorem" hlučnosti, některé moderní diesly (já vím - ZASE to HDi - ale ono je v tomto směru opravdu asi "nej-" ,-) už ani "neruší/neobtěžují - ruchem nevadí"
Výhody šestistupňů nemusí být až tak v "zátahu" motoru, jako v "lepším" odstupňování a tím pádem lepší spotřebě - třeba/např. (ale opravdu lepší "super" šesti, než "občas zmatkující" sedmi ..)
PS: Opravdu si myslím, že oba "etalony" ta malá mazda 3 1.6 HDi až "rozválcuje" (prostě je lepší než oba dohromady)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 18:01, Kylie a Muroň
i napsal:
Nebudu vás napínat. My sice oba šťastně zadáni, ale plod našeho vztahu by byl setsakra povedený velmi úsporný pětiválec se sexy zvukem, skělým poměrem křivek výkonu a točivého momentu se solidním zátahem ve vyšších otáčkách a servisní knížkou minimálně do půl milionu kilometrů (a karoserie v níž by sídlil by získala ocenění za mistrovství světa v economy run a byla by současně královnou všech crash testů) - spokojeni? ,-)
PS: Rudlíka já "ráda", ale své(ho) V8 "mibluju" ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 18:09, RE: Tedy focus(i)
Kylie napsal:
S tím "hořením" nevím, ale nepřu se - vzhledem k tomu že stále "zvládám" alespoň "jakž/takž" sledovat i německý tisk za poslední roky tu byly VĚTŠÍ maléry (já bych za nej- označila asi elektronické brzdy dražších modelů mercedes a nejvíce mrtvých "dodala" první generace audi TT, kdy v určitých situacích se pudelka vozu vydala zleva či zprava "předstihnout" předek vozu - BEZ legrace!).
Co se naftových čtyřválečků týče - ono je to BiG problém! Asi i vzhledem k tomu, že jde čistě o evropské specifi...
Určitě je menší malér, když přijdete ráno k místu, kde večer stál váš vůz a vidíte jen ohořelý vrak než když vám v rychlosti selžou brzdy, o tom žádná. Nehodnotil jsem závažnost problému, jen konstatoval, že Peugeoty 307 na počátku tisíciletí prostě hořely ochotněji než jiné značky a to vesměs ne řidičům pod zadkem, ale v době, kdy parkovaly po jízdě.
Je jasné, že když se objeví téma dieselových motorů, není moc co objevného napsat. Je to obehraná písnička, nic nového se už asi nedozvím a sám také nic přínosného poskytnout nemohu - s diesely osobní zkušenost prostě nemám. Obecně je to tak, probíraná témata jsou většinou si strašně podobná, je to takový opakující se stereotyp. Z toho plyne i stereotyp na diskuzích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 18:10, RE: Tedy focus(i)
Kylie napsal:
S tím "hořením" nevím, ale nepřu se - vzhledem k tomu že stále "zvládám" alespoň "jakž/takž" sledovat i německý tisk za poslední roky tu byly VĚTŠÍ maléry (já bych za nej- označila asi elektronické brzdy dražších modelů mercedes a nejvíce mrtvých "dodala" první generace audi TT, kdy v určitých situacích se pudelka vozu vydala zleva či zprava "předstihnout" předek vozu - BEZ legrace!).
Co se naftových čtyřválečků týče - ono je to BiG problém! Asi i vzhledem k tomu, že jde čistě o evropské specifi...
tož má pravdu ten chalan, citróni hoří kocur na tyči.Alespoň se mají bezďáci kde ohřát hlavně teď v zimě, firma citrónu by si za to zaslužila medailu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 18:13, RE: nafta
Kylie napsal:
Také nejsem "naftofanynka", ale její "šíření" evropou se hned tak nezastaví a naposledy mne zaujal nový (důkladně inovovaný) R6 třílitr od bmw, který v poslední (právě od TEĎ prodávané) verzi zvládá i Euro 6 platné od roku 2014 (to k těm zmiňovaným "zplodinám") - a to pomocí nového katalyzátoru BluePerformance (který dočista dočista "vyčistí" oxidy dusíku).
A co se hluku týče, tam sice stále rozdíl mezi naftou a benzínem je, ale zrovna octavia TDi ´99 je takřka "vzorem" hlučnosti, některé moder...
tož furt HDi a nedá si ta baba pokoj, je to akorát MPi předělané na naftu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 19:20, To Guru!
Guru napsal:
tož furt HDi a nedá si ta baba pokoj, je to akorát MPi předělané na naftu.
Kdyby to vaše "..tož.." alespoň ffftipné bylo .. jako třeba: Kdo nic nedělá - nic nezkazí, kdo nic nezkazí - je pochválen, kdo je pochválen - je povýšen, kdo je povýšen - nic nedělá ..
To jsem tuhle četla jako jednu z "definic" socialismu a docela se mi "líbila" ..
"Tož" co by v kategorií hatchbacků doporučil takový Guru?
PS: A MPi - to už není aní špatný ffftip!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 19:26, Tedy Guru!
Guru napsal:
tož má pravdu ten chalan, citróni hoří kocur na tyči.Alespoň se mají bezďáci kde ohřát hlavně teď v zimě, firma citrónu by si za to zaslužila medailu.
Vy se při čtení moc nesoustředíte, že ,-)
PS: S těmi diesly a "omezenými" náměty máte pravdu, být tu já (šéf)redaktorka více o "osvětu" se snažím a možná i do diskuzí trochu zasahuji (když se "zaseknou") - problémek však určitě ještě chvíli trvat bude, neb ty statisíce vozů (pár modelů) v bazarech se prostě "probrat" musí - osobně jsem zvědavá na budoucí bazarové ceny - dle mne by "pořádný" propad ještě měly zaznamenat (alespoň vzhledem k nabídkám nových vozů nižší stř. třídy dnes již od cca 250 t. nabízených).
Já sice proti novým dieslům (hlavně ty s dvěma turby se mi líbí - bmw, citroën, nově mercedes) nemám, ale benzín je mi stále nějak "sympatičtější"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.11.2008 19:30, RE: To Guru!
Kylie napsal:
Kdyby to vaše "..tož.." alespoň ffftipné bylo .. jako třeba: Kdo nic nedělá - nic nezkazí, kdo nic nezkazí - je pochválen, kdo je pochválen - je povýšen, kdo je povýšen - nic nedělá ..
To jsem tuhle četla jako jednu z "definic" socialismu a docela se mi "líbila" ..
"Tož" co by v kategorií hatchbacků doporučil takový Guru?
PS: A MPi - to už není aní špatný ffftip!
Fiat Panda 4x4, rozsekalo to v terénu i Range Rovera
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.