Luboš napsal:
Tak a teď jsem spadnul smíchy pod stůl. Neznám dražší náhradni díly než VW i když určitě se najdou. Ovšem srovnávat cenu dílů na Š120 a Golfa to si dotyčný pán tady z nás dělá čurinu. Mám Golfa r.v. 1992, 1.6 benzin Ecotronic, 114000 km, a když jdu koupit ND i při minimálním používání (většinou stojí v garáži), tak pokud nejde o druhovýrobu tak mě musí křísit obsluha mototechny po sdělení ceny originál dílu VW.
Ja musim rict, ze Golfiky jsou opravdu dobre. I. , II. i III. rada byly zlomove ... IV. rada uz tak zlomova nebyla a najde se spousta lidi, kteri budou tvrdit, ze III. je lepsi nez IV. a V. rada. Vcetne me. Dle vlastnich zkusenosti (samozrejme pomer cena a to, co za ni dostanete). Kdysi si kamos koupil za 5000 Golfa I a jezdili jsme s nim tak akorat po okrese na chatu atd... byl uz hodne prorezly a mel hodne za sebou, ale startoval na brnknuti a slapal krasne.... Proste nastartoval a jel jako dabel, akorat se z karoserie sypala rez, ale nemecky engine motoru je opravdu paradni... sam bych nesel do jinych aut nez VW, Audi, Skoda, BMW ....ac nemam nemce moc v lasce, tak jejich auta jsou opravdu precizni a ta vydrz..o tom se nemusime ani bavit... se podivejte kolik Renaultu, Fordu, Citroenu a Peugeotu z tech starych jeste jezdi a za neco stoji? Bude to nepatrny zlomek oproti tem nemeckym vozum.