anonym napsal:
Vzdycky se najde auto, ktere by vyslo levneji. Ma to auto ocividne rad, penize do nej sice nacpal, ale ted mu bude nejakou dobu dobre slouzit. Ma vymenene rozvody i vodni pumpu, cepy a lozisko a o celnim skle vedel, kdyz to kupoval. To ho stalo cca 27 tisic. Takze ma to auto sakum prask za nejakych 95 tisic vcetne pocatecniho servisu. Je fakt, ze navic musel opravit motorek steracu, spinaci skrinku a trubky k turbu, coz ale vyslo na smesnych 2500. V bazaru se neda nikdy koupit auto zcela bez inv...
Nechci šťourat, ale já jsem z výčtu spočítal 35.500,- + AKU a spojka a zřejmě další pneu?.
Toto jsou jen udržovací náklady a další na sebe nenechají dlouho čekat - čerpadlo, turbo, pístní kroužky, tlumiče, brzdové válečky, sáknoucí servo a pod..
To snad opravdu s ohledem na počet najetých KM /rok benzín se spotřebou vyšší o 2-3 l ale třetinovým nájezdem km za stejnou cenu ... .