Pepe napsal:
Pár postřehů k Vašim příspěvkům:
1. Drtivá většina dealerů Citroenu u nás, v omezených Čechách, V6 biturbo uvidí tak akorát na prospektech, o možnosti se svézt ani nemluvě. Tak tam radši ty lidi nenahánějte, jenom by se jim tam smáli. Zázrak je fyzicky vidět 2,2 biturbo.
2. Ptala jste se svého mechanika na to, co říká jeho FAP na aditiva dodatečně přidávaná do nafty?
3. Do naší kotliny (budete se divit) skoro každýmu stačí výkon do 150k. Chápu, že si v D užíváte, bude-li však cestovní průměr 40 ...
1) Aha - no to máte (bohužel) asi PRAVDU .-(
Ale to bylo jaksi "mimo" HLAVNí téma - dle MNE požadavkům tazatele na BEZPEČNOST, POHODLí a "většinový" provoz po DÁLNICI vlastně IDEÁLně vyhovuje Citroën C5 - já bych mu doporučila VYNIKAJÍCí 2.2 HDi (a to se snad ojeté sehnat dá - vím že např. v Österreich jich je docela ...), k tomu bude zřejmě "automaticky" VELMi "pěkná" výbava Excluxive, při troše štěstí vrstvená bezpečnostní protihluková skla nebo systém hlídání pruhů AFiL a tak ... a to vše pravděpodobně za relativně "rozumnou" cenu
2) NEptala, ale aditivovaná paliva používám "odvždycky" a vždy když si vzpomenu koupím takové to "komplexní" STP co se používá jen po 5-6ti tisících km (já si většinou "vzpomenu" sice tak po 10ti .-) a NEchci si vymýšlet, ale mám pocit že mi za (téměř) 160 t. km co jsem s 2.2 HDi najezdila FAP měnili ...jednou? No maximálně 2krát!
3) S tím 1.6 HDi máte pravdu - to je MOC příjemný povedený a "akorát" motor .-)
(ve voze typu C4 - mně osobně se NEJvíce "líbí" v Mazdě 3 ,-)
PS: A NEmohu si pomoci, do C5 mi - a ehm párkrát jsem to tady již NAPSALA - NEJvíce "hodí/pasuje" právě 2.2 HDi ... ať kdysi "obyčejné", tak dnes Biturbo (to tedy pro VŠECHNY ostatní - pro MNE mi tam nějak ještě "lépe" zapadá V6
Pěkný den