0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 16:11, RE: Ty si tak trapná vasapasa
Kylie napsal:
Ten příspěvek NEbyl o C5 - je ve vašich možnostech to pochopit?
ŽE je vůz typu C5 na takový nájezd kilometrů výrazně vhodnější (na TO je stavěný!) než např. o třídu menší octavia (nebo jakýkoliv vůz NIŽŠÍ třídy - je FAKT) .. s tím nic nenaděláte (maximálně prokážete, že problematice příliš nerozumíte ... "že nechápete vo co de" - abych vám to napsala nějak "srozumitelně" ,-)
Pěkný den
Trapná a ještě trapnější protože ani neumíte skloňovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 16:22, RE: Ty si tak trapná vasapasa
vasapasa napsal:
Trapná a ještě trapnější protože ani neumíte skloňovat.
vaše dnešní příspěvky, milá vasapaso, naše ostatní jednoznačně "trOmfnuly" a při výběru koupi-plánujícímu-tazateli jistě velmi pomohly ..
PS: C5 nežádá, protože s ní spíše nejel a "netuší", ale ŽE takový typ vozidla je na "nálože" kilometru velmi vhodný a na ně "stavěný" .. je fakt ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 16:44, RE: Vůz na 40.000 km ročně II.
Kylie napsal:
Ano pokles ceny také "JE" kritérium. K němu 2 drobnosti.
Cenové relace se pomalu "narovnávají", dle posledních ofic. údajů byl za poslední měsíce pokles cen ojetin, bazarových vozů nějakých 6%, u modelů škoda byl zaznamenán pokles 15%.
Kupovat vůz a myslet na prodej za několik let (v tomto případě třeba i za "set" tisíc kilometrů) zní rozumně (a není NErozumné - souhlasím), ale jako PRIMÁRNÍ já vidím oněch 40 t. km ročně! V TOM je totiž (přeci) obrovský rozdíl (s rodinou - jak "plánuje" t...
Urcite te chapu a vim co myslis.
U pracovniho auta bych rozhodne nevahal.
Nicmene pokud se jedna o rodine jezdeni (kde ja vozim manzelku, kola, deti, susenky mych deti.. .. a auto podle toho pak vypada) tak mi prijde rozdil jestli na cene tratim 200 tisic nebo 70 tisic behem 4 let.
Ale je to o prioritach. Nekdo cpe prachy tam a nekdo onam.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 16:46, Jeste neco
Zkus cvicne zajet do nejakyho velkyho bazaru s tou C5-tkou a uvidis kolik ti za ni nabidnout. Celkem sem zvedav...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 17:04, RE: Jeste neco
Brachy napsal:
Zkus cvicne zajet do nejakyho velkyho bazaru s tou C5-tkou a uvidis kolik ti za ni nabidnout. Celkem sem zvedav...
Na to snad ani není potřeba do bazaru jezdit.
a) Jeti tam po třech letech vůz za "miblion" prodat = velmi NEvýhodné (vzhledem k reálné hodnotě a "schopnostem" vozu).
b) Jeti tam tříletý vůz původně za "miblion" koupit = VELMi zajímavé (vzhledem k reálné ...
PS: My tady "zájemci" doporučujeme ... b) ... takže ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 18:37, To je ale hňup-Brachy
Kdybych při každé koupi nového auta uvažoval za jakou cenu ho za 3-5 let prodám (tak často obměňuji svůj amcábl),tak jezdím mastnou tyčí(MHD).Auto je spotřební zoží a buď slouží dobře,stejně jako manželka,nebo ho vyměním,stejně jako manželku,není nic snažšího.Auto je jen kasa na prachy a není nemovitost.Paní Kylie má svoji C5 a je jí max. jedno za kolik ho může prodat,ale ví,že jezdí v AUTĚ.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 19:17, RE: Ty si tak trapná vasapasa
Kylie napsal:
vaše dnešní příspěvky, milá vasapaso, naše ostatní jednoznačně "trOmfnuly" a při výběru koupi-plánujícímu-tazateli jistě velmi pomohly ..
PS: C5 nežádá, protože s ní spíše nejel a "netuší", ale ŽE takový typ vozidla je na "nálože" kilometru velmi vhodný a na ně "stavěný" .. je fakt ,-)
dosti sem se nasmál- ona ta vasapasa je ve skutecnosti chlap, to jenom tak bokem...jinak co třeba taková Mazda 6 v kombíku???od faceliftu 6-ti kvalty a lepší diesel vlastní konstrukce MZR-CD...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.10.2008 20:29, RE: To je ale hňup-Brachy
Kobyla napsal:
Kdybych při každé koupi nového auta uvažoval za jakou cenu ho za 3-5 let prodám (tak často obměňuji svůj amcábl),tak jezdím mastnou tyčí(MHD).Auto je spotřební zoží a buď slouží dobře,stejně jako manželka,nebo ho vyměním,stejně jako manželku,není nic snažšího.Auto je jen kasa na prachy a není nemovitost.Paní Kylie má svoji C5 a je jí max. jedno za kolik ho může prodat,ale ví,že jezdí v AUTĚ.
No tak vidis, ja mastnou tyci jezdil jako student, ale ted jezdim autem ale nechci aby me to stalo vic nez 30 tisic rocne (mimo benzin).
Myslim ze kdo kupuje auta kolem 300 tisic tak uvazuje o cene pri dalsim prodeji. Jinak souhlas, kdo penize neresi, tak si koupi novy a neuvazuje takovou prkotinou jako je rozdil poklesu hodnoty u rozdilnych znacek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.10.2008 14:11, Zůstatková cena vozu
Kobyla napsal:
Kdybych při každé koupi nového auta uvažoval za jakou cenu ho za 3-5 let prodám (tak často obměňuji svůj amcábl),tak jezdím mastnou tyčí(MHD).Auto je spotřební zoží a buď slouží dobře,stejně jako manželka,nebo ho vyměním,stejně jako manželku,není nic snažšího.Auto je jen kasa na prachy a není nemovitost.Paní Kylie má svoji C5 a je jí max. jedno za kolik ho může prodat,ale ví,že jezdí v AUTĚ.
Za kolik člověk vůz po pár letech používání prodá (mi, a asi nikomu) jedno není .. ,-)
Ale (hlavně při "big" porcích kilometrů) na první místo "předřazuji" raději auto samo. Ne že bych nezvládla ujet 250.000 km třeba v místně asi nejrozšířenější octavii (kde je tento propad "z psychologických", ne kvalititativních - alespoň do jisté míry - důvodů snad nejmenší), ale protože "vím" co to znamená ujet tisíce kilometrů (a to jezdím většinou sama, NE ve více lidech, NE s rodinou - či dokonce malými dětmi!) ve voze "nižší" a "vyšší" třídy .. nerada (kdo by rád přicházel o peníze), ale i tak jednoznačně volím "finančně nevýhodnější", ale "provozně lepší" řešení .. (zkuste si spočítat ono množštví hodin ve voze, při 40.000 km rok co rok!).
To s tím "jedno kolik peněz" mi připomnělo:
Tři blondýnky sedí v kavárně v nákupním centru a první povídá: "Ten můj říkal, že na kraji města otevřeli nový opravdu luxusní nevěstinec, je to tam prý neskutečně drahé, ale opravdová bomba!" Druhá blondýnka odpovídá: "To můžu potvrdit, ten můj o tom úplně bájil, je to prý kur... drahý, ale naprosto neuvěřitelný!"
Třetí blondýnka příjde domů a hned se toho svého ptá: "Slyšela jsem, že je tu otevřen nějaký nový nevěstinec, co o tom víš?!?" A ten její Buřtík jí odpoví: "Jo jo já vím, je to fakt bomba, neskutečný, neuvěřitelný, drahý jak prase, ale vopravdu něco!" Blondýnka se usměje a povídá: "Tak to se mi opravdu ulevilo, už jsem myslela, že na to nemáme"
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.10.2008 14:21, KYLIE, máme tě ! (joke)
Kylie napsal:
Za kolik člověk vůz po pár letech používání prodá (mi, a asi nikomu) jedno není .. ,-)
Ale (hlavně při "big" porcích kilometrů) na první místo "předřazuji" raději auto samo. Ne že bych nezvládla ujet 250.000 km třeba v místně asi nejrozšířenější octavii (kde je tento propad "z psychologických", ne kvalititativních - alespoň do jisté míry - důvodů snad nejmenší), ale protože "vím" co to znamená ujet tisíce kilometrů (a to jezdím většinou sama, NE ve více lidech, NE s rodinou - či dokonce ...
http://www.super.cz/co-se-kde-sustne/26862-tenhle-randi-s-kylie.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.10.2008 21:30, RE: Redakce? Passat
Koloss napsal:
Vy jste si to nevšimli? V dotazu byl Passat PO ROCE 2005, v odpovědi pana Hrdličky byl model DO ROKU 2005. To je skoro na opravu článku.
Dovolím si nesouhlasit. Tazatel se ptá na Passat 1.9 TDi 96 kW. Dle volby motorizace je snad zcela jasné, že se jedná o předchozí model, současný model, jak jistě víte, je vybavován motorem 1.9 TDi s výkonem 77 kW. Ostaní výkonové verze (100 kW, 103 kW a 125 kW) má na starosti 2.0 TDi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.10.2008 22:36, RE: Redakce? Passat
David Hrdlička napsal:
Dovolím si nesouhlasit. Tazatel se ptá na Passat 1.9 TDi 96 kW. Dle volby motorizace je snad zcela jasné, že se jedná o předchozí model, současný model, jak jistě víte, je vybavován motorem 1.9 TDi s výkonem 77 kW. Ostaní výkonové verze (100 kW, 103 kW a 125 kW) má na starosti 2.0 TDi.
Tedy 2x (slovy dvakrát) jsem si přečetla jak to bylo s generacemi passat a jeho motory tdi a problémy a poruchovostí .. a .. nebylo by lepší zvolit jiný vůz? K tomu bych tedy došla tedy já ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.10.2008 22:51, RE: Redakce? Passat
David Hrdlička napsal:
Dovolím si nesouhlasit. Tazatel se ptá na Passat 1.9 TDi 96 kW. Dle volby motorizace je snad zcela jasné, že se jedná o předchozí model, současný model, jak jistě víte, je vybavován motorem 1.9 TDi s výkonem 77 kW. Ostaní výkonové verze (100 kW, 103 kW a 125 kW) má na starosti 2.0 TDi.
Ono to tak zcela jasné není, tazatel chce (také) vůz roku výroby 2005 a novější ..
PS: Já si (opravdu) myslím, že Citroën C5 jeho požadavky splňuje (doslova!) lépe, než ty modely, které sám zmínil ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.10.2008 12:56, offtopic dotaz na Kylie P407 vs C5
Nějak jsem zapomněl heslo, takže místo nicku NN-N mám teď NN_N, holt skleróza.. U diskuze k nové C5 zůstal můj dotaz nezodpovězen, proto se ptám znovu: četl jsem, že C5 má stejnou podvozkovou platformu jako Peugot 407 (a C6 např.). Na Top Gear píšou, že nová C5 "má z 80% společné díly s P407, ale je mnohem lepší, podivné, ale pravdivé". Nějak mi to nejde dohromady - "zbrusu nová" C5 tedy vychází z neslavného P407?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.10.2008 13:26, P407 vs C5
NN_N napsal:
Nějak jsem zapomněl heslo, takže místo nicku NN-N mám teď NN_N, holt skleróza.. U diskuze k nové C5 zůstal můj dotaz nezodpovězen, proto se ptám znovu: četl jsem, že C5 má stejnou podvozkovou platformu jako Peugot 407 (a C6 např.). Na Top Gear píšou, že nová C5 "má z 80% společné díly s P407, ale je mnohem lepší, podivné, ale pravdivé". Nějak mi to nejde dohromady - "zbrusu nová" C5 tedy vychází z neslavného P407?
Pokud vím ano (řeč je o podvozkové platformě). Původní podvozek C5 byl upraven vylepšen atd. a "zrodila se" C6 - verzi s motorem 2.7 HDi jsem měla půjčenou, móóóóóóc příjemné auto, podvozek i motor. Pro C5 je o něco zkrácen rozvor (asi i jiné úpravy - cenový rozdíl ve vozech je docela značný) a "vytvořena" nová C5.
Peugeot 407 je (v principu) na velmi podobném podvozku. Známý jí má a krom toho že i přes použití velkého množství shodných dílů je verze P 407 (jeden náš známý jí - náhodou - má, rozdíl mezí ní a C5 je .. nečekaně velký) o dost poruchovější (nechápu); v česku dražší v německu levnější (nechápu); jízdně docela dost jiné ("částečně" nechápu).
PS: Můj pocit a praxe je tedy shodný s Top Gear - je to trochu překvapivé (nebo to spíš - blondýnce - smysl nedává), ale rozdíl tu prostě je ... to je fakt
PPS: Já bych použila spíše formulaci, že nová C5 je s P407 v jasném příbuzenském svazku, ale platformou a vlastně celou konstrukcí a "pojetím" vychází z C6 (a byla by to pravda)
Pěkný den

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.10.2008 13:42, RE: KYLIE, máme tě ! (joke)
Fénix56 napsal:
http://www.super.cz/co-se-kde-sustne/26862-tenhle-randi-s-kylie.html
Tak tohle tedy, to můj "Buřtík" rozhodně není (taková "žížala" jakási..) a Buřtíkovi, tomu já jsem věrná ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.10.2008 15:53, RE: Autor je magor
zz_zz napsal:
Spolehlive diesely v Astre? Od Fiatu? V ktere genereci, prosim? V te ktera teprve prijde?

Vazeny pane autore, Astru G s 2.0DTi jsem mel NOVOU, jezdil jsem s ni na pravidelne prohlidky a po 5ti letech a 185tis km byl motor nasrot. Klepal jak stary zetor, bral 1l oleje na 1000Km a na zaver sveho mrzkeho zivota mu praskla hlava.
Nebyly to jen me skusenosti, spousta lidi s timto motorem mely tyhle potize a o problemech motoru 1.7DTI bylo taky napsano sve. A Astra H - diky, ale vyrobce ktery do kaz...
No zrovna tento Vami uvadeny motor neni rozhodne z produkce Fiatu!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.10.2008 15:56, RE: Ty si tak trapná vasapasa
Kylie napsal:
Ten příspěvek NEbyl o C5 - je ve vašich možnostech to pochopit?
ŽE je vůz typu C5 na takový nájezd kilometrů výrazně vhodnější (na TO je stavěný!) než např. o třídu menší octavia (nebo jakýkoliv vůz NIŽŠÍ třídy - je FAKT) .. s tím nic nenaděláte (maximálně prokážete, že problematice příliš nerozumíte ... "že nechápete vo co de" - abych vám to napsala nějak "srozumitelně" ,-)
Pěkný den
Naprosto jasne napsano, na zapad od nasich hranic toto vetsinou je schopen pochopit i prumerne inteligentni simpans. Bohuzel v cechach maji nekteri jedinci neustale problem s chapanim zcela zasadnich a naprosto jednoduchych veci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.10.2008 10:25, RE: Autor je ..
Kylie napsal:
ad PS .. já vím ,-)
Ano, také bych (asi jednoznačně) z "předvolených" Mondeo vybrala a (starou) naftu bych NEvolila (nejen kvůli poruchovosti!). Při té plánované porci kilometrů je (dle mne) motor již VELMi důležitý. Obecně sice pro taková množství km nafta výhodnější zdá se mi, ale zde bych (i přes vyšší spotřebu) onen šestiválec asi zvolila. Jeho cena v bazaru bude velmi nízká (vzhledem k předpokládané "top" výbavě Ghia a původní ceně vozu až "směšná", což případné vyšší budoucí náklady asi...
Milá Kylie umíte taky něco jiného, než dokola mlet (psát) o Ci C5? Vím že svým příspěvkem nepomohu autorovi článku, ale Vy si myslíte že mu pomůžete když tady budete vychvalovat do nebe vůz, který pisatel nechce? A zajímavé jsou taky Vaše názory na to že nikdy nikdo neseděl v C5ce a proto že neví o čem mluví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.10.2008 11:30, RE: Autor je ..
Rubal napsal:
Milá Kylie umíte taky něco jiného, než dokola mlet (psát) o Ci C5? Vím že svým příspěvkem nepomohu autorovi článku, ale Vy si myslíte že mu pomůžete když tady budete vychvalovat do nebe vůz, který pisatel nechce? A zajímavé jsou taky Vaše názory na to že nikdy nikdo neseděl v C5ce a proto že neví o čem mluví.
Umím ,-)
Přeci nejde o vychvalování "do nebe"! To neumíte číst?
Přečtěte si mé 2 úvodní příspěvky a hlavně CO požaduje tazatel.
V jednotlivých "disciplínách" (shodou okolností - dle dostupných dat) C5 patří mezi nej-, nebo dokonce je naprosto nej-lepší. S tím nic nenaděláte (pohodlí, prostor, bezpečnost, vůz na velmi NADprůměrné porce km - 40 t. ročně ...). Takže, milý Rubal(e), CO doporučujete vy? Jaký vůz (jež splňuje požadavky) doporučujete vy? A upřímně, který splňuje většinu požadavků lépe? To jsou věci, že? Citroën se vám (a třeba ani tazateli) nemusí líbit, ŽE zrovna v těchto vlastnostech C5 exceluje, s tím nic nenaděláte - to je prostě fakt ..
reagovat
  1 ... 9 10 11 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.