mufik.martin napsal:
Ac bych se take priklonil asi k mondeu, tak se musim zastat Passatu, ze po faceliftu, o ktery ma tazatel zajem (nevim proc za 300 tis doporucujete model 1997, kdyz sezene 2005) a ten mel již 4 hvezdicky a dopadl o dost lepe jak mondeo v celnim narazu. A jediny kdo ho tehdy predcil byl Citroen C5, ktery za celni naraz dostal o jeden bod vice. Naopak mondeo dost pozadu. Na druhou strani u Mondea i ta orpava u specialistu na repase a tak vyjde porad na poradny ranec. Passat pokud se k nemu chovate...
V původním dopise tazatel zmiňuje několik konkrétních "požadavků":
1) Vysoký, značně NADprůměrný roční "nájezd" - domnívám se, že "vhodnější" je zde (až jednoznačně) naftový motor!
2) Prostorný vůz - na tolik km ročně a navíc pro rodinu - zde bych (jnaprosto - jednoznačně) preferovala vůz střední třídy (před nižší střední) .. právě při větších porcích kilometrů VYNIKNE onen ("třídní") rozdíl
3) Bezpečnost byla (v dnešní době zcela správně) dál zmíněna mezi požadavky - věřila bych EuroNCAP - rozdíly jsou v některých případech značné (nejlépe se "dostat" na "novinářské" stránky s podrobným rozborem deformací vozu, NE jen - základní - body) - i když lepší to, nežli nic
4) Spolehlivost - to byla další zmínka v textu - nedat na "dojmy" a "babské řeči" - pobrat VŠECHNY dostupné statistiky - promíchat protřepat .. s rozumem použít
5) Nedat na design (zvenku), na to aby vše správně "na dosah" bylo a "příjemně se řidiči" sedělo (to ANO - obzvláště při 40 t. ročně!) - "uvnitř" na "design" atd. dát!
1 - volím motor 2.2 HDi ("trumfněte" ho ,-)
2 - volím vůz Citroën C5 ("trumfněte" ho .-)
3 - volím model C5 po faceliftu ("trumfněte" ho
4 - C5 není problém, ale JSOU lepší (Mazda 6, Accord..)
5 - dost individuální ..
PS: "Šťastnou ruku" při výběru ..