Pondělí 28.05.2012 14:39,
rada
K tomu TDi - já bych si to nekoupil ani jako nové, natož teď ojeté (leda pokud by to prodával známý, kterému můžu věřit), ale pravda je, že něco na té výdrží bude. Samozřejmě je treba brát s rezervou pověst tady u nás v ČR, kde je to bráno jako božstvo mezi motory, ale v práci máme dvě 10 let staré Octavie - 66kw a 81kW a musím říct, že docela koukám co to vydrží. Ta auta začínala jako služební pro management a teď slouží jako "holky" pro všechno. Nájezd v jednom případě 400t km (pravda, s druhým motorem, protože se kdysi jednomu managerovi podařilo prorazit vanu a zadřít motor) a druhá se blíží 350t km. Momentálně slouží jako holky pro všechno, takže přískoky po městě se studeným motorem, sem tam nějaká dálka. Ale kromě váh vzduchu a v jednom případě turba, se měnil akorát spotřebák. Samozřejmě je nutné akceptovat hlučnost, v současné době už nedostačující jízdní vlastnosti a řekněme problematickou ekologičnost (i kdyžto se týká dieselů obecně), ale jinak kloubouk dolů. V porovnání s novými TDCi, HDi, TDi jsou po stránce nákladů úplně někde jinde. Kdybych třeba já řešil kombíka převážejícího materiál na stavbu, tak bych se zaměřil na tyhle auta. Jako rodinné auto bych ale asi vybral něco jiného :)
reagovat