Šakal napsal:
Všimněte si, že passat má největší prestiž hlavně u našich východních sousedů a ne třeba tolik vždělaných sousedů. (myslím země bývalého sov. svazu
) Proč třeba v Itálii, nebo Rakousku takovou nemá? Asi už poznali jeho skutečnou prestiž i hodnotu
Ja jsem tedy používal pašíka 1.8T 2002 (po faceliftu). Nebyl to žádnej podvozkovej dravec, ale příjemě komfortní auto, žádný bláto jako Laguna nebo 406. Choval se neutrálně, dobře brzdil, motor 1.8T asi to nejlepší, s čím jsem kdy jel. Řikám, bylo to hodně o pocitu, interiér na scoji dobu mohutnej, skvěle odhlučněnej, v autě nebylo slyšet do 120km/h nic, co se týkalo jízdy. Výbavu dneska mají všechny značky podobnou a nabízejí všechno stejné. Jenom u VW to stojí víc. Zase nadruhou stranu stačí elektrika, klima, ABS a nějaký airbag. Co si já pamatuji, tak při přechodu z Felicie do astry H mě jako největší evoluce přišel posilovač řízení. Později mě dražší auta nenadchla ničím. V současném S60 volvu mám údajně elektricky sklápěcí zrcátka a nějaký parkovací asistent, ale po dvou letech jsem to ani nezkusil, jako zahřívání zadních sedadel (to ani nevím kde se zapíná)....Passat je na západě normální auto, mají ho učitelé, rodiny, důchodci (ty spíše golfa)....Prestiž bych tomu neříkal, to je třeba A6 nebo 5er od BMW...Každopádně tento model pořád má co nabídnout a kvůli solidnosti (už jenom detaily jako tloušťka a výplň dveří, nebo odhlučnění) bych ho preferoval před Modeem MK2 nebomazdou 626.