0
zpět
 

diskuze k tématu: Majitel Passatu: s automatem jsem spokojen

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 09:05, ND
Troufám si tvrdit, že výměna těchto několika komponent je lepším počinem, než znovu vybírat mezi neznámými auty. Jednak si mylslím, že to bude levnější a hlavně vyměněné díly budou nové. U jiné ojetiny může být situace podobná. Hlavní chybou v tomto případě je srovnávat ceny ND s aktuální cenou vozu, to by se do některých aut nesměla vzít ani plná nádrž nebo koupit baterka o nových gumách ani nemluvě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 10:50, RE: ND
David V napsal:
Troufám si tvrdit, že výměna těchto několika komponent je lepším počinem, než znovu vybírat mezi neznámými auty. Jednak si mylslím, že to bude levnější a hlavně vyměněné díly budou nové. U jiné ojetiny může být situace podobná. Hlavní chybou v tomto případě je srovnávat ceny ND s aktuální cenou vozu, to by se do některých aut nesměla vzít ani plná nádrž nebo koupit baterka o nových gumách ani nemluvě.
Souhlasím,bohužel ne všichni takto přemýšlejí a rychle se zbavují svých aut v domnění,že koupí za stejný peníz lepší kus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 11:28, RE: ND
anonym napsal:
Souhlasím,bohužel ne všichni takto přemýšlejí a rychle se zbavují svých aut v domnění,že koupí za stejný peníz lepší kus.
proč bohužel? aspoň se zvýší naděje, že si člověk za málo peněz můžete při trošce štěstí, koupit auto ve slušném stavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 11:31, vnitrni osvetleni
na svou delku docela hezka recenze.... jen malickost...

"Užitečné jsou drobnosti jako osvětlení prostoru nastupování při otevření dveří" - nemysli tim autor takove ty malinkate rozsvecujici se lampicky pri otevreni dveri, ze ne ? no ja nevim, ale todle byl standard daleko drive....treba i u takovych S120 . asi sem uz rozmazlenej, ale nevidim nic zvlastniho na tom, ze se mi rozsviti interier kdyz otevru dvere
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 11:40, RE: vnitrni osvetleni
anonym napsal:
na svou delku docela hezka recenze.... jen malickost...

"Užitečné jsou drobnosti jako osvětlení prostoru nastupování při otevření dveří" - nemysli tim autor takove ty malinkate rozsvecujici se lampicky pri otevreni dveri, ze ne ? no ja nevim, ale todle byl standard daleko drive....treba i u takovych S120 . asi sem uz rozmazlenej, ale nevidim nic zvlastniho na tom, ze se mi rozsviti interier kdyz otevru dvere
On přece nepíše,že se rozsvítí interier,ale prostor pro nastupování-to je venku v prostoru kolem dveří. Abys třeba v noci nešlápl do louže nebo do ho... To zas takový standard před deseti lety nebyl. Dnes už hodně viděné,ale taky stále ne u všech aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 11:51, RE: vnitrni osvetleni
anonym napsal:
On přece nepíše,že se rozsvítí interier,ale prostor pro nastupování-to je venku v prostoru kolem dveří. Abys třeba v noci nešlápl do louže nebo do ho... To zas takový standard před deseti lety nebyl. Dnes už hodně viděné,ale taky stále ne u všech aut.
Já tyhle světýlka ve dveřích měl už na Mazdě 323F z roku 1992
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 12:01, RE: ND
anonym napsal:
proč bohužel? aspoň se zvýší naděje, že si člověk za málo peněz můžete při trošce štěstí, koupit auto ve slušném stavu.
Já taky prodal starou Mazlinu, abych do ní nemusel cpát prachy a teď chci Šestku Prostě jen přejít k lepšímu, i když byla spolehlivá, jenže stará a už po letech chtěla brzdy, tlumiče, spojku, atd. tak sem ji za ty prachy, co bych do ní jinak nacpal, radši prodal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 15:18, spotreba
trufam si povedat, ze podla dotankovania a podla palubneho na tomto aute NIKDY nebude rovnaka spotreba...napriek tomu, ze sa to snazi autor recenzie naznacit....podla skusenosti vsetky VW auta meraju nizsiu spotrebu podal PP (pre diesloch cca 0,5 az liter, pri benzinoch okolo litra na 100 km)....takze predpokladam, ze tych 8 je spotreba podla PP, a realna sa splha tak k 9 litrom, vzhladom k velkosti auta, jeho vahy, vykonu motora a hlavne pouzitia automatickej prevodovky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 17:17, Prestiž Passata
anonym napsal:
trufam si povedat, ze podla dotankovania a podla palubneho na tomto aute NIKDY nebude rovnaka spotreba...napriek tomu, ze sa to snazi autor recenzie naznacit....podla skusenosti vsetky VW auta meraju nizsiu spotrebu podal PP (pre diesloch cca 0,5 az liter, pri benzinoch okolo litra na 100 km)....takze predpokladam, ze tych 8 je spotreba podla PP, a realna sa splha tak k 9 litrom, vzhladom k velkosti auta, jeho vahy, vykonu motora a hlavne pouzitia automatickej prevodovky
No hlavne že to je Passat. To je kombincia automat a slaba 1.6tka v ťažkej krave. Prestiž Passata to je hlaška no jo, aka že prestiž tie na oko kvalitne materialy? čo sa všade odlupuju a ľahko poškrabu? Alebo ten vzhľad krabice na kolesách. A do 180 000kč auto s digi klimou, nevystrelenými ABG atď od roku 2000 v pohode kupite, to by sa však chcelo pozrieť aj na ponuku iných automobiliek ako predraženého a za prd stojaceho auta z VW groupu. Vďaka takýmto mi ostatný môže jazdiť na modernejších autách za nižšie ceny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 17:19, RE: Prestiž Passata
anonym napsal:
No hlavne že to je Passat. To je kombincia automat a slaba 1.6tka v ťažkej krave. Prestiž Passata to je hlaška no jo, aka že prestiž tie na oko kvalitne materialy? čo sa všade odlupuju a ľahko poškrabu? Alebo ten vzhľad krabice na kolesách. A do 180 000kč auto s digi klimou, nevystrelenými ABG atď od roku 2000 v pohode kupite, to by sa však chcelo pozrieť aj na ponuku iných automobiliek ako predraženého a za prd stojaceho auta z VW groupu. Vďaka takýmto mi ostatný môže jazdiť na modernejších autách za nižšie ceny.
Passat ma prestiž hlavne na venkove, vidieku v hospode.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 17:24, RE: Prestiž Passata
anonym napsal:
No hlavne že to je Passat. To je kombincia automat a slaba 1.6tka v ťažkej krave. Prestiž Passata to je hlaška no jo, aka že prestiž tie na oko kvalitne materialy? čo sa všade odlupuju a ľahko poškrabu? Alebo ten vzhľad krabice na kolesách. A do 180 000kč auto s digi klimou, nevystrelenými ABG atď od roku 2000 v pohode kupite, to by sa však chcelo pozrieť aj na ponuku iných automobiliek ako predraženého a za prd stojaceho auta z VW groupu. Vďaka takýmto mi ostatný môže jazdiť na modernejších autách za nižšie ceny.
Opravím si blbú chybu kým to niekto urobí za mňa–– my ostatní môžeme jazdiť na modernejších autách za nižšie ceny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 17:52, RE: Prestiž Passata
anonym napsal:
Opravím si blbú chybu kým to niekto urobí za mňa–– my ostatní môžeme jazdiť na modernejších autách za nižšie ceny.
Všimněte si, že passat má největší prestiž hlavně u našich východních sousedů a ne třeba tolik vždělaných sousedů. (myslím země bývalého sov. svazu) Proč třeba v Itálii, nebo Rakousku takovou nemá? Asi už poznali jeho skutečnou prestiž i hodnotu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 18:18, RE: Prestiž Passata
Šakal napsal:
Všimněte si, že passat má největší prestiž hlavně u našich východních sousedů a ne třeba tolik vždělaných sousedů. (myslím země bývalého sov. svazu) Proč třeba v Itálii, nebo Rakousku takovou nemá? Asi už poznali jeho skutečnou prestiž i hodnotu
Ja jsem tedy používal pašíka 1.8T 2002 (po faceliftu). Nebyl to žádnej podvozkovej dravec, ale příjemě komfortní auto, žádný bláto jako Laguna nebo 406. Choval se neutrálně, dobře brzdil, motor 1.8T asi to nejlepší, s čím jsem kdy jel. Řikám, bylo to hodně o pocitu, interiér na scoji dobu mohutnej, skvěle odhlučněnej, v autě nebylo slyšet do 120km/h nic, co se týkalo jízdy. Výbavu dneska mají všechny značky podobnou a nabízejí všechno stejné. Jenom u VW to stojí víc. Zase nadruhou stranu stačí elektrika, klima, ABS a nějaký airbag. Co si já pamatuji, tak při přechodu z Felicie do astry H mě jako největší evoluce přišel posilovač řízení. Později mě dražší auta nenadchla ničím. V současném S60 volvu mám údajně elektricky sklápěcí zrcátka a nějaký parkovací asistent, ale po dvou letech jsem to ani nezkusil, jako zahřívání zadních sedadel (to ani nevím kde se zapíná)....Passat je na západě normální auto, mají ho učitelé, rodiny, důchodci (ty spíše golfa)....Prestiž bych tomu neříkal, to je třeba A6 nebo 5er od BMW...Každopádně tento model pořád má co nabídnout a kvůli solidnosti (už jenom detaily jako tloušťka a výplň dveří, nebo odhlučnění) bych ho preferoval před Modeem MK2 nebomazdou 626.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 18:38, No ?
.. ale jo stručně a výstižně napsaný, žádný zbytečný pindy.... v celku chválím člověk se dozví co potřebuje a ani ho z délky te recenze nebolí oči,takže chvála....měj se a at slouží
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 19:35, RE: spotreba
anonym napsal:
trufam si povedat, ze podla dotankovania a podla palubneho na tomto aute NIKDY nebude rovnaka spotreba...napriek tomu, ze sa to snazi autor recenzie naznacit....podla skusenosti vsetky VW auta meraju nizsiu spotrebu podal PP (pre diesloch cca 0,5 az liter, pri benzinoch okolo litra na 100 km)....takze predpokladam, ze tych 8 je spotreba podla PP, a realna sa splha tak k 9 litrom, vzhladom k velkosti auta, jeho vahy, vykonu motora a hlavne pouzitia automatickej prevodovky
NIKDY se nebude rovnat spotřeba dle počítače a skutečná?? A tuhle jistotu bereš kde? Kolik si těch benzinových VW vyzkoušel? On to spočítal a vyšlo mu to,ale ty dokážeš takhle na dálku říct,že mu to musí brát 9. Seš ňákej dobrej. Copak ty znáš jeho jízdní styl?? Pochybuju.
Btw-ten Passat váží pod 13 metráků. Tak jakýpak těžký auto??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 21:14, RE: spotreba
anonym napsal:
NIKDY se nebude rovnat spotřeba dle počítače a skutečná?? A tuhle jistotu bereš kde? Kolik si těch benzinových VW vyzkoušel? On to spočítal a vyšlo mu to,ale ty dokážeš takhle na dálku říct,že mu to musí brát 9. Seš ňákej dobrej. Copak ty znáš jeho jízdní styl?? Pochybuju.
Btw-ten Passat váží pod 13 metráků. Tak jakýpak těžký auto??
predpokladam ze na to prisel od te doby, co zjistil, ze PP ma nejakou odchylku mereni. ostatne, ty uz ses nekdy setkal s tim, ze by ti PP meril naprosto presne ? to pochybuju..... ja takovy neznam.

btw 13 metraku je na 100 kobyl opravdu hodne, ale nikdo ti tvuj opacnej nazor nevyvraci.....jen ti preju, abyses nekdy svezl v necem, co ma pomer vaha/kobyly mensi, nez 10
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 21:25, Passat - prestiž
Na západ od nás opravdu passat není tak prestižní auto jako tady. Na to mají např. mercedesky, bmw, audi atp. Passat je dělník, zhusta fasovaný cesťáky a nižšími manažery, tedy těmi, co u nás dostanou maximálně Oktávku. Passaty v Čechách fasují (a třeba hlavně v druhé půlce 90.let fasovali) jen vyšší manažeři, kteří z něj tedy tady udělali symbol úspěchu, prestiže atp. Je to ovšem dáno ekonomickou a životní úrovní západní Evropy ve vztahu k nám. Takže stejně tak jako máme menší platy, chudší stát atd., je i hladina chápání luxusu mezi auty u nás posunuta dolů. A čím víc na východ, kde se tyto rozdíly zvyšují, tím víc je to patrné. Auto samotné zato tedy nemůže, nezáleží ani na jeho kvalitách nebo negativech, např.v Německu si na luxusní ani nehraje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 21:33, RE: spotreba
anonym napsal:
predpokladam ze na to prisel od te doby, co zjistil, ze PP ma nejakou odchylku mereni. ostatne, ty uz ses nekdy setkal s tim, ze by ti PP meril naprosto presne ? to pochybuju..... ja takovy neznam.

btw 13 metraku je na 100 kobyl opravdu hodne, ale nikdo ti tvuj opacnej nazor nevyvraci.....jen ti preju, abyses nekdy svezl v necem, co ma pomer vaha/kobyly mensi, nez 10
Mně se lišila spotřeba mezi počítačem a tankováním o +-1dcl, takže ten počítač měřil celkem přesně. 1.6 asi nebude žádný velký orel, na normální ježdění ale asi někomu stačí. Je hodně 1.6 v této kategorii, např. Opel, starší Mondeo, myslím i Japonci a Francouzi by se našli a všichni žijou. Ne každý si potřebuje něco dokazovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 21:33, RE: spotreba
anonym napsal:
NIKDY se nebude rovnat spotřeba dle počítače a skutečná?? A tuhle jistotu bereš kde? Kolik si těch benzinových VW vyzkoušel? On to spočítal a vyšlo mu to,ale ty dokážeš takhle na dálku říct,že mu to musí brát 9. Seš ňákej dobrej. Copak ty znáš jeho jízdní styl?? Pochybuju.
Btw-ten Passat váží pod 13 metráků. Tak jakýpak těžký auto??
Přesně tak. Je to hlupák. Anonymní hlupáci tady mají ty nejostřejší nejpevnější názory. Já mám na PP na desetinku stejnou spotřebu jako na dotankování, ale to hlupák nepochopí - protže jemu věci jako nastavení PP, pneumatiky, jízdní styl, atd nic neříkají.
Btw. na slovensku nejsou diskusní fóra podobného typu? Tam by si mohli "anonymové.sk" svoje moudra vyměňovat mezi sebou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.04.2008 22:12, RE: Passat - prestiž
anonym napsal:
Na západ od nás opravdu passat není tak prestižní auto jako tady. Na to mají např. mercedesky, bmw, audi atp. Passat je dělník, zhusta fasovaný cesťáky a nižšími manažery, tedy těmi, co u nás dostanou maximálně Oktávku. Passaty v Čechách fasují (a třeba hlavně v druhé půlce 90.let fasovali) jen vyšší manažeři, kteří z něj tedy tady udělali symbol úspěchu, prestiže atp. Je to ovšem dáno ekonomickou a životní úrovní západní Evropy ve vztahu k nám. Takže stejně tak jako máme menší platy, chudší stá...
Jistě, v Německu Passata zhusta fasují obchoďácí. Co z toho plyne za ponaučení ? Zřejmě ho tamní firmy (zhusta) považují za ideální vozidlo co do poměru výkon/cena. Jak sám píšete Passat je pro ně dělník, tudíž pochybuju, že by si zrovna Němci vybírali tak špatně.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.