David V napsal:
Jsem se díval na pár letáků s novými auty a třeba rozdíl u VW mezi naftou a benzínem je jen 50 tisíc u Passatu, což značí, že je to už během záruky z5, pokud někdo jezdí více, takže pokud někomu nevadí horší kultura projevu a věci s tím spojené, tak pak několik let opravdu jezdí levněji. Problém je v tom, že pro Passat se nedá už zvolit benzínová atmosféra. Všechno je oturbený, všechno! U Mondea mají ještě atmo 1.6 a 2.0, takže je tam rozdíl 120 tisíc (2.0i a 2.0 TDCi) a návratnost je 130 tkm (s...
Petr-Tipcars: Ted jak povolili zrychlene odpisy na auta (nevim teda, jestli jeste lze) tak je ten duvod pomerne jasnej...plus k tomu pripocti rocni najezd kolem 100.000km, plus to, ze jako pravnicka osoba nemas zaruku jako fyzicka a kolem 200.000-300.000km se uz proste zacinaji s...at nektere dily podvozku, plus turbo zacina piskat, takze vazeni: mame tu 3 roky starou vonavku s priblizne 250.000 na krku s kompletni servisni historii, ctyrkolka, automat...takze je to jeste prodejne a firma jde za zpravidla podstatne PODSTATNE jinych nez cenikovych podminek do obmeny nekolika vozu. perlickou na dortu v moznostech obmeny flotily se pak stava nakup novych vozu v cizine v ramci EU (zpravidla tam, kde ma sidlo materska spolecnost=vetsi firma=vetsi paky), cimz se da usetrit opravdu HODNE.napriklad tak...