anonym napsal:
Za ty prachy koupíš 10 let starou mrdku, být tebou, seru na to, protože do takovýho auta není problém nasypat stovku ani nevíš jak a pořád máš starou mrdku. Takže zásadně nekupovat.
Neviděl bych to tak dramaticky. Díky totálnímu přebytku ojetin lze dnes získat za uvedené peníze solidně fungující vůz vyšší střední i vyšší třídy. Samotné stáří ještě také nemusí vypovídat o stavu auta zhola nic. Klidně může být lepší investicí koupit 10 let starý vůz vyšší třídy, jehož konstrukce nebyla primárně podřízena redukci veškerých výrobních nákladů (rozuměj kvality), než o pět let mladší a možná jen trochu méně používaný vůz nižší střední. Možná by se leckdo divil, jak závratné investice si může vyžádat mnohem mladší a zdánlivě méně opotřebovaná ojetina. Kolem nás denně jezdí vozy, které mají najeto 200, 300, 400 tisíc km, aniž by to kdo na nich poznal (většinou ani majitel ne) a nežádají si ničeho navíc, než doplňování paliva a alespoň základní údržby. Takový Mercedes S500 bude jezdit ještě v době, kdy bude Honda Accord i-CTDi (u níž výrobce sám uvádí, že její motor má projektovanou životnost 200 tisíc km ) už dvakrát zrecyklovaná... Nebál bych se starších velkých vozů, záleží pouze na stavu konkrétního kusu.