0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B4

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 06:04,
Co dodat? Snad až se vlastnictvím svého nového auta opojený "recenzent" naučí nevyřazovat při sjíždění kopců, tak se mu jeho spotřeba při jízdě bez plynu pravděpodobně ještě sníží...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 07:46, naivka nadšenec
hlavně TDI které není nikde slyšet ... tak tady končím ... jo a při nájezdu 20tis za rok se ti TDI nevyplatí ... čas to potvrdí ... hodně štěstí se super tétéíčkem co má najeto přes 300tisíc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 07:48, RE: naivka nadšenec
anonym napsal:
hlavně TDI které není nikde slyšet ... tak tady končím ... jo a při nájezdu 20tis za rok se ti TDI nevyplatí ... čas to potvrdí ... hodně štěstí se super tétéíčkem co má najeto přes 300tisíc
to už je ta silvestrovská)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 08:01,
Zatím ti to vychází na naježděné kilometry a vložené investice hůř jako kdybys jezdil taxíkem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 08:04, RE: naivka nadšenec
anonym napsal:
to už je ta silvestrovská)
nechci do toho moc kafrat ale osobne mam golf3 tdi mam tedy najeto 396tis km a šlape jak hodinky ,akorat nechapu ze jezdi za tak malo ja se nedostanu pod 5.9
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 08:22, RE: naivka nadšenec
anonym napsal:
nechci do toho moc kafrat ale osobne mam golf3 tdi mam tedy najeto 396tis km a šlape jak hodinky ,akorat nechapu ze jezdi za tak malo ja se nedostanu pod 5.9
Kde sebral 2 tuny proboha? To auto nemá ani 1,5 tuny.
To psal asi zarytý koncerňák, aby poukázal na sílu TDI :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 08:29, Opět zábava
Klima topí )))))
Auto 2 tuny )))))
3-4 roky pokoj )))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 09:21, RE: naivka nadšenec
anonym napsal:
hlavně TDI které není nikde slyšet ... tak tady končím ... jo a při nájezdu 20tis za rok se ti TDI nevyplatí ... čas to potvrdí ... hodně štěstí se super tétéíčkem co má najeto přes 300tisíc
Nemyslim si, ze by se TDI nevyplatilo pri 20 tis rocne. Taky mame s Toledem najezd cca 20 tis rocne a na motoru krome vahy zadna orpava, a auto mame 4 roky. Takze temer 80 tis km pouze s Vahou vzduchu co se tyce motoru. Spotrebak typu pruziny, oleje, brzy nepocitam, takze nam se TDI vyplatilo i kdybychom najeli mene. Jinak diky TDI se auto i pri prodeji drzi vys, takze cenovy propad neni tak veliky. TDI jsou draha na bazaru, ale i draz prodate.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 09:23,
dyť koukněte z čeho přesedlal, passat je oproti formanu ufo, a tak je hošan z toho celej hin :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 09:41, RE: naivka nadšenec
mufik.martin napsal:
Nemyslim si, ze by se TDI nevyplatilo pri 20 tis rocne. Taky mame s Toledem najezd cca 20 tis rocne a na motoru krome vahy zadna orpava, a auto mame 4 roky. Takze temer 80 tis km pouze s Vahou vzduchu co se tyce motoru. Spotrebak typu pruziny, oleje, brzy nepocitam, takze nam se TDI vyplatilo i kdybychom najeli mene. Jinak diky TDI se auto i pri prodeji drzi vys, takze cenovy propad neni tak veliky. TDI jsou draha na bazaru, ale i draz prodate.
každopádně psát recenzi o autě po měsíci užívání, z toho ho měl jakou dobu v servisu, to už je vážně vrchol.Koncernový nadšenec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 09:43, bože můj
anonym napsal:
dyť koukněte z čeho přesedlal, passat je oproti formanu ufo, a tak je hošan z toho celej hin :)
tak to je fakt síla, takovou recenzi jsem ještě nečetl. Nestačím se divit, co všechno je schopna redakce vytisknout...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 09:59, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Co dodat? Snad až se vlastnictvím svého nového auta opojený "recenzent" naučí nevyřazovat při sjíždění kopců, tak se mu jeho spotřeba při jízdě bez plynu pravděpodobně ještě sníží...
Naopak, při zařazeném rychlostním stupni při jízdě z kopce a otáčkách vyšších než volnoběžných se spotřeba vždy zvýší. Toto pochopitelně neplatí ve sjezdu, kdy je třeba brzdit.
tyto principy byly už mnohokrát popsány.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 10:00, RE: naivka nadšenec
mufik.martin napsal:
Nemyslim si, ze by se TDI nevyplatilo pri 20 tis rocne. Taky mame s Toledem najezd cca 20 tis rocne a na motoru krome vahy zadna orpava, a auto mame 4 roky. Takze temer 80 tis km pouze s Vahou vzduchu co se tyce motoru. Spotrebak typu pruziny, oleje, brzy nepocitam, takze nam se TDI vyplatilo i kdybychom najeli mene. Jinak diky TDI se auto i pri prodeji drzi vys, takze cenovy propad neni tak veliky. TDI jsou draha na bazaru, ale i draz prodate.
rozdíl v platbách za naftu vs. benzín budou ročně cca 5 tisíc ve prospěch nafty (možná i míň) a ceny všeho ostatního budou v neprospěch nafty jistě o víc než 5 tisíc kč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 10:08, RE: naivka nadšenec
anonym napsal:
Kde sebral 2 tuny proboha? To auto nemá ani 1,5 tuny.
To psal asi zarytý koncerňák, aby poukázal na sílu TDI :o))
Nebo to psal trochu zjednodušený jedinec, který se nechce řídit fakty.
Měl jsem VW pasat variant 1998, TDI 81 kW, (čili mladší model) celkem najeto po 6 letech 240 tis. Spokojenost naprostá, spořeba celková 6,4 l/100, minimální (měřeno přes plnou nádrž, takže přesně) 4,1 l/100, ale to bylo 3 týdny ježdění jako ekorally. Palubní počítač ukazal 3,8 l/100 - cca 10% odchylka od skutečnosti. Hmotnost vozu dle TP 1480 kg.
Pokud pisatel nejezdí po dálnicích 110 a více, nejezdí po městě a má dostatek času a nervů zdržovat další účastníky provozu, tak není problém dosáhnout 4,5 l/100 nejen podle palubního počítače
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 10:11, RE: bože můj
anonym napsal:
tak to je fakt síla, takovou recenzi jsem ještě nečetl. Nestačím se divit, co všechno je schopna redakce vytisknout...
Božíčku, bude Silvestr. A podívej, kolik lidí recenzi nejenom četla ale i napsala nějakej cint.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 10:37, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Naopak, při zařazeném rychlostním stupni při jízdě z kopce a otáčkách vyšších než volnoběžných se spotřeba vždy zvýší. Toto pochopitelně neplatí ve sjezdu, kdy je třeba brzdit.
tyto principy byly už mnohokrát popsány.
Co říká tento text???
Při jízdě z kopce u vozů s řízeném vstřikováním paliva se zařazenou rychlostí a otáčkách vyšších než např. 1600 1/min (dle výrobce a motoru), kdy jsou kola motorem bržděna je spotřeba motoru nulová. V okamžiku, kdy se podkročí ona otáčková mez, CPU nechá do motoru proudit palivo. Takže principy asi popsány byly, ale ne všichni je správně pochopili.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 11:30, RE: bože můj
anonym napsal:
tak to je fakt síla, takovou recenzi jsem ještě nečetl. Nestačím se divit, co všechno je schopna redakce vytisknout...
ale jo, podobná recenze tu už byla na starou omegu, ta byla možná ještě lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 12:35, RE: bože můj
anonym napsal:
ale jo, podobná recenze tu už byla na starou omegu, ta byla možná ještě lepší.
prej vystřelí, všude ticho a klima topí. Fakt bomba
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 12:41, RE: Opět zábava
David V napsal:
Klima topí )))))
Auto 2 tuny )))))
3-4 roky pokoj )))))
Škoda že nenapsal 3 tuny :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 13:13, RE: bez předmětu
David V napsal:
Co říká tento text???
Při jízdě z kopce u vozů s řízeném vstřikováním paliva se zařazenou rychlostí a otáčkách vyšších než např. 1600 1/min (dle výrobce a motoru), kdy jsou kola motorem bržděna je spotřeba motoru nulová. V okamžiku, kdy se podkročí ona otáčková mez, CPU nechá do motoru proudit palivo. Takže principy asi popsány byly, ale ne všichni je správně pochopili.
Asi ještě jezdí s karburátorem:)
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.