0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Variant - recenze majitele bez servítek

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2011 14:21, RE: Passat
Michal napsal:
Výjimky jsou vždycky, ale běžné turbo 300 tkm určitě nevydrží. Tipuju, že máš nějaké švédské auto s low turbem...
Čoveče je to tak :))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2011 14:22, RE: Passat
Dolly napsal:
Čoveče je to tak :))))
Jen to turbo je spíš High:)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2011 18:50, RE: Passat
Michal napsal:
leda tak ho.vno
Nebudu ti brát iluze. Asi toho ještě o turbomotorech moc nevíš...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2011 22:02, RE: Passat
Petr S napsal:
S Auto Palace jsem se kdysi rozloučil, přestože jsem tam původně svojí Mazdu koupil. Jednak mi během roční záruky při opravě kapající klimy nepřipojili klakson. Ale to bych ještě přežil, asi na tom pracoval nějaký začínající technik. Stane se. Akorát mě to stálo čas a 2 zbytečné jízdy do servisu navíc.<br>
<br>
Ale co mě definitivně naštvalo bylo to, že jeden technik mi nacenil výměnu spojky na 16 tisíc s DPH a druhý pak o týden déle na 24 tisíc, ale bez DPH!!! Když se mi ta cena nezdála, tak že...
No, u mé Mazdy 6 se spojka dělala co 100.000 km. Je to divné, u Passatu vydržela 300.000, předtím u Octavie I jsem na ni najezdil také 300.000 km. Auto Palace Spořilov je kapitola sama pro sebe. Když se u Mazdy při 102.000 km rozletěly rozvody, nikdo se se mnou nebavil. Záruka je přece do 100.000 km! Takže zaplatit a počkat 3 týdny, než ND přijdou z centrálního skladu kdesi v Belgii (asi neznají UPS nebo DHL). Až ND přijdou zavoláme a domluvíme si servis. Ano, náhradní auto "výhodně" pronajmeme za 800 na den bez DPH. Chtěli jsme celkem 3 Mazdy 6, ale naštěstí zůstalo jen u jedné a postupně přešli na koncern z důvodu spolehlivosti, rychlosti servisu a dle našeho ekonomického software i nejlevnějších nákladů na ujetý km + zbytková hodnta vozu a jeho prodejnost. Podotýkám, že vozidla v naší firmě měníme po 3 až 4 letech s najetýma cca 250.000 km, tj. průměrná firma s 25 osobními naftovými vozy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2011 22:25, RE: Passat
Michal006 napsal:
No, u mé Mazdy 6 se spojka dělala co 100.000 km. Je to divné, u Passatu vydržela 300.000, předtím u Octavie I jsem na ni najezdil také 300.000 km. Auto Palace Spořilov je kapitola sama pro sebe. Když se u Mazdy při 102.000 km rozletěly rozvody, nikdo se se mnou nebavil. Záruka je přece do 100.000 km! Takže zaplatit a počkat 3 týdny, než ND přijdou z centrálního skladu kdesi v Belgii (asi neznají UPS nebo DHL). Až ND přijdou zavoláme a domluvíme si servis. Ano, náhradní auto "výhodně" pronajmeme ...
Se spojkou mám u M6 jen ten problém že je tvrdší, proto servis navrhl komplet výměnu. Ale to se po 40 tkm nezhoršuje. Jinak je spojka OK, neprokluzuje, tak to neřeším. Ale diesel má asi dvojhmotovou či jak se to jmenuje, tak je možné že ty odcházejí rychleji. Tím spíš že to jsou firemní auta. Ale jestli na firemních Passatech s TDi vydrží spojky 250 tkm, pak OK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.12.2011 08:31, RE: Passat
Petr S napsal:
Tak nějak nechápu Zdeny, proč si pořád kupuješ japonská auta když to sou takové krumply vs. Das Auto. Podezřívám tě, že si snad teď budeš pořizovat toho Lexuse proto, aby sis tu měl za 3 roky znova na co v diskusi postěžovat. BTW tak co teda vlastně těď vlastníš Subaru nebo Octávku, nebo snad oboje současně? Jsem z toho zmatenej.
Sorry za pozdní odpověď:

mám nyní dvě SUbaru Legacy , jeden je 2,0R a druhý je 3,0R ve verzi Spec.B.

Japonská auta je cesza ze zoufalství, protože když si dám na váhy pro a proti u evropských aut, tak tady není jediná značka z těch "normální" (nepočítám např. Aston, Bugati, atd), kde by nabídli to, co hledám. Tedy spolehlivost, odolnost a auto pro řidiče. Snad BMW bych mohl říct, že je děláno pro řidiče, ale pouze do určitých modelových řad. Jinak nic. NIC!

Takže se poohlížím po Lexus, o kteréms e všude ve světě tvrdí, že snad bude spolehlivý (=servisně méně náročný).

Jinak je docela možné, že po roce dvou procitnu a pokud is Lexus opravdu kouppím, tak napíšo objektivní hodnocení a je možné, že nebude již tak příjmené, jak se dosud donívám.

Tak, jak si postupně upravuji názor na Subaru (což jsem před 2,5 lety dozajista netušil, co přijde), tak to bude možná i s tím Lexusem.

A jedno mi věř. zatím se na jízdu se SUbaru pořád ještě těším a i po 2,5 letech mě naplňuje uspokojením. Což mě ani Oktávka, ani Superb, ani Pežoty, ani Fordy a ani Volva neuspokojily.

Jenže já jsem člověk nestálý a láká mě změna. A jít výš, znamená pro mě jít do Lexuse. Ostatní značky by byly krokem zpět. SUbaru mi nastavilo laťku hodně vysoko co do jízdního projevu (mluvím nyní o 3litru ve Spec.B).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.12.2011 12:02, RE: Passat
Zdeny60 napsal:
Sorry za pozdní odpověď:

mám nyní dvě SUbaru Legacy , jeden je 2,0R a druhý je 3,0R ve verzi Spec.B.

Japonská auta je cesza ze zoufalství, protože když si dám na váhy pro a proti u evropských aut, tak tady není jediná značka z těch "normální" (nepočítám např. Aston, Bugati, atd), kde by nabídli to, co hledám. Tedy spolehlivost, odolnost a auto pro řidiče. Snad BMW bych mohl říct, že je děláno pro řidiče, ale pouze do určitých modelových řad. Jinak nic. NIC!

Takže se poohlížím po Lexus, o kter...
Tak se Subaru zkušennost nemám. Ale Lexus tě snad už nezklame, uvidíme Každopádně bych z téhle luxusní třídy volil asi taky spíš Lexus než třeba Mercedes. Už jen proto že o Lexus snad není takový zájem zlodějů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.12.2011 20:55, RE: Passat
Zdeny60 napsal:
Sorry za pozdní odpověď:

mám nyní dvě SUbaru Legacy , jeden je 2,0R a druhý je 3,0R ve verzi Spec.B.

Japonská auta je cesza ze zoufalství, protože když si dám na váhy pro a proti u evropských aut, tak tady není jediná značka z těch "normální" (nepočítám např. Aston, Bugati, atd), kde by nabídli to, co hledám. Tedy spolehlivost, odolnost a auto pro řidiče. Snad BMW bych mohl říct, že je děláno pro řidiče, ale pouze do určitých modelových řad. Jinak nic. NIC!

Takže se poohlížím po Lexus, o kter...
Mozna by to chtelo na pul roku jezdit MHD a nebo chodit pesky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 31.12.2011 21:03, RE: Passat
Zdeny60 napsal:
A ještě doatz: nechceš, Peracu, doufám, v dnešní době, aby někdo ležel pod autem za 3/4 mega (Mazda6) a štětkou něco zespod natíral)))))))) doba je o pár desetileté jinde, se prober, už nejezdíme v Š100 a 105!!!

A zkus mě poučit, jak ám jezdit v zimě s M6, když je u nás na silnicích 100% solanka, jak správně uvádíš. Schválně, zkus mi poradit.

Vím jedno, že moje Okta, která měla za 3 royk najeto 220.000km , když jsem ji prodával, jezdila u mého známého dalších asi 6 let - tedy celkem 9 a za ...
DPF filter je problem kazde znacky. Je to podle mne jeden z hlavnich duvodu prechodu kontzernu z PD na CR, hlavne co se tyce 2.0TDI.
Pazouti DPF je nejstarsi DPF a je nejblebeji udelan, proto stoji 10tisic.
Princip vypalovani DPF zakonite znamena redeni oleje naftou.
Chce to jenom procist forum i jinych znacek, samozrejmne 1.9tdi je dominantni motor a ten nemnel DPF nikdy, proto ani nema problemy tohoto typu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 10:35, RE: Passat
Jofrey napsal:
Německá sračka, v servisu neopravujeme nic jiného, než tyhle německý hitlerwágeny. Je mi z těchto aut na blití, když vidím jak do nich lidi zaslepeně cpou peníze horem dolem a ještě jim to připadá normální... fuj!

!! JDM !!
čoveče, Tvůj názor je hoden hvězdy! Dostudoval jsi základku?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 10:42, RE: Passat
Zdeny60 napsal:
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu ...
ano pěkně jsi napsal svůj příspěvek. Jak jsem psal v recenzi, nepovažuji VW za modlu, ale potřeboval jsem úsporné spolehlivé a větší auto. Musíme brát v potaz stáří, ale musím říct, že investice do auta byly furt relativně malé a i toho času na mých samodoma opravách bylo relativně málo, takže je to pro mě stále dobrá investice. Není to tím, že bych neměl peníze na novější, klidně i japonce bych si koupil, to je mě fuk, ale vím, že když má člověk pro auto cit, tak TDi je výborná kombinace provozních nákladů a trvanlivosti.
Jinak plně souhlasím s Tvým názorem na vývoj nových automobilů! Kubajz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 10:55, RE: Passat
Jofrey napsal:
Jinak je ale pravda, že dementní majitelé Passatů a Vochcávek, kteří se snaží jízdou naftu ještě vyrábět, tak mívají nejvatší problémy s turby a EGR systémy.. protože nafťák aby fungoval dobře, hlavně staré konstrukce TDi potřebují dostávat pořád nažrat, aby fungovaly. Ten kdo jezdí za 3,5l na 1.000 km při 200 km/h, toto se dočítám na různých ropáckých a dehetovoasfaltových fórech, tak stojí většinou v servisu, ten kdo jezdí kolem 7,5 - 8 litrů na 100 km, jezdí převážně jen na servisní intervaly.
no ty jsi to teda rozsekl, koukám, co příspěvek to perla! Věř tomu, že kdybych každej den nedojížděl ty kilometry do práce a po horách, tak si koupím 850R nebo starou S6tku 96-97 nebo nějakej velkoobjemák. Ale jezdit za 5 , nebo za 9 je prostě kurva rozdíl! A nevím, proč by ekonomicky jezdící řidič měl mít s ropákem problém? Ano jednou za čas mu rozhejbat regulaci, nebo kvůli odpálení usazenin, musím tomu dát pod kotel, ale proč neustále? To nechápu.... A ten mnou recenzovanej verk ještě v servisu nebyl kvůli ekonomické jízdě.... když nepočítám to zatuhnutý turbo a to mě stálo jedno sobotní dopoledne! Joo a EGR jsem ucpal z prevence, nevím, proč bych si měl pouštět sračky z vejfuku zpět do sání....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 11:15, RE: musim se do toho taky vložit
SupermanXXX napsal:
mám stejnej exemplář s tou výhodou že vzadu namísto traverzy má opravdovou nápravu :) a lenivý motor byl upraven na 120kw a dokonce se ti už i hýbe :) motor je opravdu nezmar i s nyvýšením výkonu o 50% najezdil už 80.000 km bez závady a průměrnou spotřebou 6.5 litru! a to i přes zvýšenou spotřebu kvuli trvalé 4x4. Nic proti japoncům ale tyto parametry mi prostě nenabídnou. Co se servisních nákladů týče je to všechno za pár korun. Když jsme u těch japonců zeptejte se v servisu kolik stojí filtr p...
Nazdar, majitel se ozývá Nižší výkon mě zas tak netrápí, nejsem takovej spěchač a za volnatem služebáku jsem si spěchu užil až až. Asi by to pro ten motor nebyl problém, nevím,co an to převodovka, ale už ho do toho hnát nebudu....i když ta myšlenka tu byla. Jak jsme psal výše, tohle auto mi vyhovuje s pohledu vložené částky na koupi a peněz za servisní náklady. V žádném případě neplatí, že by bylo TDi servisně dražší, než benzín, jak někdo psal výše(benzín jsem mě) v případě, že víte, jak se k ropákoj chovat! Jinak já s komfortkou taky problémy neměl, jen jsem to tam vepsal, že je to častej problém. Zatékalo mi ke spolujezdcovi a tak jsem to rovnou přesilikonoval i u řidiče. Chtěl bych se zeptat, s tim dvoukomorákem, kolik to dalo práce, nebo jsi to dělal v servise? Co se týče dvouhmoťáku, zatím šlape, jak má, dávám si an něj bacha a myslím, že ještě dlouho fungovat bude, tak neřeším. Jinak gratuluji k Syncru, taky bych ho bral! Ale sehnat ho je kumšt! Tak ať slouží a spoustu šťastných kilometrů!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 11:17, RE: Něco mi tam chybí ohledně hodnocení jízdních vlastností.
Abík napsal:
Na tom autě by již měla být minim. třetí sada tlumičů pérování. Přece tam nejsou stále původní? Taková důležitá součást jízdních vlastností, jako je vedení auta v zatáčce a odskakování zadku.
sorry, nenapsal jsem to , tlumiče čerstvě měnil majitel přede mnou, dával tam Monroe ( když jsem auto kupoval, byly ještě skoro čisté), není důvod je měnit, takže opravdu je zatím neřeším.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 11:17, RE: Thumb up!
Michal napsal:
Pěkná recenze, vyčerpávající, díky za ni! A krásní pesani Kdo má rád psy, nemůže bejt špatnej člověk
díky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 12:10, RE: DEPO
tomaskrtek napsal:
rozhodně není polská firma
nazdar, možná máš pravdu, každopádně, vyrobeny byly v polsku.....ať tak, či onak, jsem s nimi spokojen, za tu cenu zlatě, svatě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 12:30, shrnutí diskuze
Docela mě udivilo, jak se to tu vše stočí k pomlouvání japonců/němců, benziňáků, nafťáků... Přijde mi to dětinské a některé příspěvky dětské a jiné idiotské! Nechápu, jak kdyby se tu bavili děcka! To co jsem si koupil je starej krám a sám ho nemám za svou modlu ani to nikde neuvádím! Je to pro mě dělník. Koupil jsem si ho proto, že se mi do auta nechtělo dávat víc, jak 100 000 ,- né, že bych víc neměl, ale protože jsem zkrátka nechtěl! Jak tu už někdo napsal velmi objektivní a inteligentní příspěvek, člověk si má rozmyslet, co po autu požaduje a jak ho využije a dle toho vybírat! Ano, tak to je, klidně bych si koupil japonce, nemám s tím problém, soused má Mazdu 6 2.0 atmosféru r.v. 2005 a je s ní velmi spokojen a já vím, že je to velmi kvalitní auto(a pěkné) se supr motorem a podvozkem! Jenže já TDI znám,přítelkyně má Octavii 1 kombi- jen pro info : 350 000km najetu s minimálníma investicema a poruchama, na motoru byl měněn jen startér (novej se sehnal pod rukou za 2700,-!) a dělali s enové hadice podtlaku! A turbo samozřejmě původní(k autu byla komplet serv.historie!) a ty motory znám a vím, že jsou bezproblémové, pokuď s nima nejezdí dement! A to je to, co vážení chci, nízké náklady na servis, na provoz , relativně jednoduchá technika(oproti moderním vozům) s kterou si poradím, trochu víc prostoru kolem sebe a nějakou rozumnější výbavu. Ano vím, že už to není vrchol bezpečnosti,ale furt má ABS, 4 pytle a když se podíváte na crash video, tak nedopadne nijak zle! A tohle prase splňuje a proto jsem s ním spokojen! A za tím si stojím! Není to pro mě modla, je to dělník, ale za jeho vlastnosti si ho cením! Třeba mám lepší kus, opečovávanější, ale koneckonců je to recenze na můj konkrétní kus,že?
A kdybych nenajezdil ty km, co najezdím, tak bych si nekupoval ropáka, který mimochodem není můj šálek kávy a klíďo bych si koupil velkoobjemák, nebo turbobenzín, ale co mě bude vozit kolem 5ti litrů? Ušetřené peníze můžu investovat jinam a vyšší servisní náročnost u mě neplatí! Zatím jsme do něj investoval míň, než do VW Pola 1.0 Mpi ! A kdybych znal japonské motory a dokázal si sehnat levně náhradní díly na japonce, jdu do japonce!
Musím se také zmínit k dobrému příspěvku ohledně kvality starých aut, plně s tím souhlasím. Dnešní low coast výroba, náchylné vstřikovače, čerpadla,DPF , náročná elektronika.....i tohle znám z Mondea, proto jsem přešel na "prastarou" techniku popisovaného prasete.

Kubajz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2012 18:07, RE: Passat
Gagarin_CCCP napsal:
no ty jsi to teda rozsekl, koukám, co příspěvek to perla! Věř tomu, že kdybych každej den nedojížděl ty kilometry do práce a po horách, tak si koupím 850R nebo starou S6tku 96-97 nebo nějakej velkoobjemák. Ale jezdit za 5 , nebo za 9 je prostě kurva rozdíl! A nevím, proč by ekonomicky jezdící řidič měl mít s ropákem problém? Ano jednou za čas mu rozhejbat regulaci, nebo kvůli odpálení usazenin, musím tomu dát pod kotel, ale proč neustále? To nechápu.... A ten mnou recenzovanej verk ještě v serv...
Každopádně je vidět, že si schopný si udělat celkem náročné opravy sám. Já bych s turbem jel do autorizáku, protože do těhle věcí nevidím a ani se je nechci učit, kupovat na to nářadí atd. Chci prostě jen jezdit a zajet max. na garančku po 1-2 letech. Nebo bych musel hledat spolehlivého garážistu, kterému bych svěřil opravu turba. No a předpokládám že autorizák by mi asi turbo měnil za nové a až tak levně jako tebe by mě asi tyhle opravy nevyšly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2012 22:24, RE: Passat
nicco napsal:
DPF filter je problem kazde znacky. Je to podle mne jeden z hlavnich duvodu prechodu kontzernu z PD na CR, hlavne co se tyce 2.0TDI.
Pazouti DPF je nejstarsi DPF a je nejblebeji udelan, proto stoji 10tisic.
Princip vypalovani DPF zakonite znamena redeni oleje naftou.
Chce to jenom procist forum i jinych znacek, samozrejmne 1.9tdi je dominantni motor a ten nemnel DPF nikdy, proto ani nema problemy tohoto typu.
V jakým autě máš pažoutí FAP, že o něm vedeš takový moudra? Takový blitky po druhým pětipivu miluju...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.01.2012 07:01, RE: musim se do toho taky vložit
Gagarin_CCCP napsal:
Nazdar, majitel se ozývá Nižší výkon mě zas tak netrápí, nejsem takovej spěchač a za volnatem služebáku jsem si spěchu užil až až. Asi by to pro ten motor nebyl problém, nevím,co an to převodovka, ale už ho do toho hnát nebudu....i když ta myšlenka tu byla. Jak jsme psal výše, tohle auto mi vyhovuje s pohledu vložené částky na koupi a peněz za servisní náklady. V žádném případě neplatí, že by bylo TDi servisně dražší, než benzín, jak někdo psal výše(benzín jsem mě) v případě, že víte, jak se...
čau dvojkomoru jsme dělal s kamaradem u něj v dílně sám. na VW forum jsem daval i fotky s postupem. neni to nic světabornýho. musiš si jen sehnat dvoukomoru s novou nádobkou na šroubama do kastle protože je to rozdílný oproti původnímu, trochu rukou přihnout brzdový hadičky co jdou k brzdovýmu válci a pak zkrátit tu závitovou tyč co jde k brzdovýmu pedálu. za ten rozdílnej efekt to opravdu stojí!
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.