feff napsal:
Zdravím všechny zúčastněné.. právě se zaobírám mylšenkou koupit B6 a čtu si veškeré recenze a musím říct,že nevím čemu věřit,každá redakce má jiný názor na stejnou věc,což je opravdu zajímavé. Mě osobně vyšlo že nejlepší variantou bude asi 1,8 t co se pozděších nákladů týče,ale je pravda že sám jsem chtěl 1,9 TDiPD 96kw a očipovat tak vám nevím....
Asi osobní praxe je nenahraditelné,jen k né těžko příjdu dokud nebude v garáži a pak už zas na změnu je pozdě....tak rad´te
mal som od nova Passat B6 /96kw130 HP/. 6,5 roka, najazdených 250 its. km.Bezkonkurenčná spotreba, ziadna turbodiera, uzasný zátah-predbiehanie do kopca bezproblemove. Spotreba od 4,9 do 7,4, maximálka 22O km/h. Nikdy som nedolieval olej medzi vymenami, motor stale naprosto suchý, ziadna chyba na vlastnom motore sa nevyskytla. Dolezita je ale terminovana vymena rozvodov a pritlacných kladiek. Ja som vzdy menil aj palivovy filter okrem ostatnych. Passat je ale auto pre solventných ! a to pre jeho servisovanie. Chyby sa vyskytnu a opravy su drahe. Aj pravidelné výmeny su relativne drahe. Moje opravy boli: vaha vzduchu, l x kontrola turba-chyba sa nepotvrdila bola to opat vaha vzduchu, 2x vypinac zadneho kufra, 2x rele smeroviek, 2x tecuci chladic na spoji, 2x vymena predných "kostí", dvierka skrinky pred spolujazdcom, nekonecne výmeny ziaroviek H7 predných svetlometov, na konci uz aj hrdzavenie zadnej kapoty, olupovanie plastových povrchov v kabine, výmena prednýc brzd. kotucov,.
Ak je motor dobry cipovanie nema velky zmysel.
Tolko moj nazor ak ti pomoze .