anonym napsal:
Tak nad tim přemejšlim a podle mě kecáš. V dnešní době, kdy se na každý auto dá sehnat absolutně bez problémů a do druhýho dne originál klíč od výrobce, kterej navíc nestojí moc peněz, tak absolutně nevěřim tomu, že si je někdo dělá způsobem jakým ty uvádíš. Navíc, naprostá většina klíčů má v sobě čip, což si nedovedu představit jak by u klíče FAB fungovalo (ten by tam asi dát nešel). Kdo trochu rozumí autům (což u bazarníka předpokládám), koupí si klíč přímo ve značkovym servisu a má klid. Třeb...
A proč bych tu jako kecal? Že ty jsi to nezažil tak buď jen rád no. Normálně k danému autu co jsem si koupil mají být 3ks klíčku. Dva z nich jsou normální hlavní, vypadají jak malinká krabička od sirek, přes kterou je emblém automobilky. Na boku je vrohu tlačítko, a to když zmáčkneš tak se ze strany vyklopí/vystřelí klíček kterým si odemkneš manuálně nebo ho dáváš do zapalování. Pak je na krabičce druhé větší tlačítko a tím si otevíráš dvěře/kufr dálkově =klasický dálkový centrál. Třetí klíček je malinký nouzový tzv. SOS, je to jen takový tenký plíšek s drážkama a bez centrálu. Tak to má být, podle manuálu, i podle lidí co dané auto mají nebo se na něj specializují a já to tak mám taky
Ale v nejmenovaném tuzemském bazaru měli jen 1 ks klíče. Byl celkem velký, kupoduvu ne plochý ale kulatý jak mají některé bezpečnostní dveře do bytu. Centrál na něm ani nebyl, prostě to vypadalo jak normální klíč do bezpečnostních dveří od baráku a na rukojeti byl malý nápis FAB a ten znak- hlava toho psa. Pasoval do zapalování i dveří a kufru...Na auta se za fachmana zas nepovažuji, ale myslím si, že to byly vyměněné zámky a k nim tento klíč. Navíc když odmykáš/zamykáš (ať ručně nebo dálkově) tak přímo na autě na klice má blikat zelená/červená dioda. Tam to neblikalo. ...Ale kdyby prodávající řekl že kdesi cosi (aspoň nějaký polovičatý důvod) a proto je to vyměněné. Ale on se se mnou hádá, že to je origo takhle z fabriky. To mě jako zákazníka mrzí. Zas auto co jsem kupoval mám za ty léta co jsem o něm snil nastudované myslím velice dobře vč praktických zkušeností, tak vím co a jak, na co se zaměřit, kde píchnout prstem a je vše jasné. .....Že se dá klíč od dealera podle VINka doobjednat to vím taky
A proč by nemohl být výfuk přetřený stříbrnou barvou? (navíc lehce nedbale) Jasně že to pozná i slepý, ale mi to nevykládej. Jako nic proti tomu, ale aspoň vytrvale netvrdím zákazníkovi že to je nový výfuk ne!? Jsem se pak už musel smát. Asi když nový výfuk stojí kolem 30tis, tak český majitel do něj nešel, a tak je to s většinou komponentů na takové typy aut. Klimatizace taky nikdy nenaplněná, kosti vytřískané. Serviska nikdy nic. Přitom když si původní majítelé mohli dovolit toto auto od novoty, tak asi socky nebyly a divím se, že se o něj nestarali. Ne, prostě tady koupit fakt nešlo ani omylem - smůla. Jestli tobě slouží nějaká Vectra atd z tuzemského bazaru po českém majiteli dobře, tak buď rád. Neberu ti to, já však měl zkušenosti (a zdaleka ne jednu) zcela opačné, proto jsem zajel koupit tam kde jsem zajel a musím říct, že nic lepšího mě nemohlo potkat. Proto už podporuju nákup jen v D, CH, B, NL