Koloss napsal:
Oni ti redaktoři v TopGear jsou hlavně šoumeni. Viděl jsem díl, kde se snažili zrychlit nějaké auto na tom vlastním okruhu, myslím že to byl Renault Espace s nějakým velkým benzínem. První co udělali - vyměnili originální brzdy za nějaké výkonnější, ovšem větší a patřičně těžší a světe div se, auto se zhoršilo snad o 5 vteřin na okruh. Ke snižování hmotnosti přistoupili až asi ve třetím kroku. Šou to byla dobrá, ale jako technik jsem nechápal. Ani mě tedy nepřekvapí, že tam mohl Passat v něčem b...
Zdravím diskutující.
Na Top Gear se občas koukám a opravdu mi přijde, že některé jejich závěry jsou přinejmenším podivné. Zvláště když testují auto, které jsem měl já sám osobně v ruce a věřet, že kolikrát se s jejich názory docela rozcházím. Jasně, uznávám, že trio redaktorů z Top Gear jsou určitě mnohem lepšími řidiči než já, ale i tak. Dokonce mezi námi některými českými novináři panuje názor, že řada toho, co v Top Gear chodí, je jednoduše uplacené. To znamená, že Clarkson nechá vyhrát jakékoliv auto, jehož mateřská značka lidově řečeno "nasype". Současných Passatů jsem řídil docela dost, Mondeí Mk2 (od ropku 2000) také. Současné vydání Mondea jsem také krátce vyzkoušel a odobně mezi těmito vyozy z heldiska jízdních vlastností jednoznačně kraluje předchozí Mondeo. V otázce ovladatelnosti (rozuměj schopnosti měnit směr, či reagovat na příkazy řidiče ve vysokých rychlostech) mu u vozů s předním náhonem konkuruje pouze Mazda6 první generace a Alfa Romeo 156. S trochou přihmouření oka pak starý Peugeot 406 a předchozí Honda Accord. Jinak nic. Žádná Insignie, Vectra Pssata, Laguna či C5 se prostě nechatjí. jasně jsdou tady ještě zadokolky a ty jsou asi lepší. Ale to se tak nějak očekává. Ikdyž Mondeo II opravdu jezdí jako BMW řady 3 (E36 až E90).