0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen zkontroluje vozy Passat

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 07:36, RE: Ostatní
zigi napsal:
Jardo nemel tady nesmysly. Astra má skvělou výbavu, má čtyry kola a volant né? Skopce to už jede samo.
to nejsou nesmysly, ale holá skutečnost!!! Jen si to přiznej sám pro sebe!!! Všechny auta jsou pro různé lidi krásná!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 07:42, RE: Ostatní
zz napsal:
zigi:

chces srovnavat nejsocialnejsi nemecke auto s koncernem, no fajn zkusme to

Ma ten tvuj zazrak plne automatickou klimatizaci?má ESP, ASR, EDS, MSR, EBV, ABS? ma ten tvuj zazrak 4x airbag?Barevnou navigaci integrovanou do audio systemu a maxi dotu s ovladanim na volantu?Tempomat ovladany na volantu tlacitky?Kozene, vyhrejvane sedacky s plne elektrickym ovladanim s memory paketem?Sklapeni zrcatek k obrubniku pri couvani?destovy a parkovaci senzory?Xenony?vsechny okna vcetne stresniho elek. ...
Cim vic pojebane elektroniky,tim vic se vsechno mrda!
Picoviny jako ESP,EDS,MSR,EBV jsou uplne zbytecny a jen pridelavaj hmotrnost a vrasky!
ABS a ASR (mam TC) jeste beru!
Jinak Xenony,aut.klimu...atd mam taky (mam auto z D)!
A nemachruju!Jenze za max palbu u Oplu das treba 600t Kc,u Skodovky 1 mega!A to jsou auta stejne tridy.kde skodovka nabizi mene mista v interieru!
Ne fakt diky,ty prachy radsi vrazim nekde jinde!Kvuli kufru si muzu koupit kombik a ne "rodinny" vuz O1))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 08:30, RE: Ostatní
zigi napsal:
Cim vic pojebane elektroniky,tim vic se vsechno mrda!
Picoviny jako ESP,EDS,MSR,EBV jsou uplne zbytecny a jen pridelavaj hmotrnost a vrasky!
ABS a ASR (mam TC) jeste beru!
Jinak Xenony,aut.klimu...atd mam taky (mam auto z D)!
A nemachruju!Jenze za max palbu u Oplu das treba 600t Kc,u Skodovky 1 mega!A to jsou auta stejne tridy.kde skodovka nabizi mene mista v interieru!
Ne fakt diky,ty prachy radsi vrazim nekde jinde!Kvuli kufru si muzu koupit kombik a ne "rodinny" vuz O1))))
Ona ta Astra v kombíku je docela malá co se kufru týče proti té O1. Uvnitř bych řekl hodně podobné. Ani ta Astra není pro pohodlné ježdění na zadních sedačkách opět proti O1. Ony jsou to skoro stejné auta jen Opel si udělal strašně špatné jméno co se kvality materiálů týká což se mu podařilo o hodně procent zlepšit u Astry G - hlavně rez!!! Sám jsem kdysi vlastnil Vectru v benzínu a spokojenost byla až na detaily a hlavně tu rez!!! To Passat co jsem nedávno prodal měl vzadu královský prostor (ale to už jsem tady psal). Hodně jsem vzadu vozil 2 lidi i na hodně dlouhé vzdálenosti a nikdy si nestěžovali (pro 3 vzadu je ten sedák špatně vyřešen, ale pro ty 2 místa až nad hlavu). A jak píšeš ABS a ASR stačí, ale je lepší to mít ještě v kombinaci s ESP a zbytek je do města úplně zbytečné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 08:31, RE: Ostatní
zigi napsal:
Cim vic pojebane elektroniky,tim vic se vsechno mrda!
Picoviny jako ESP,EDS,MSR,EBV jsou uplne zbytecny a jen pridelavaj hmotrnost a vrasky!
ABS a ASR (mam TC) jeste beru!
Jinak Xenony,aut.klimu...atd mam taky (mam auto z D)!
A nemachruju!Jenze za max palbu u Oplu das treba 600t Kc,u Skodovky 1 mega!A to jsou auta stejne tridy.kde skodovka nabizi mene mista v interieru!
Ne fakt diky,ty prachy radsi vrazim nekde jinde!Kvuli kufru si muzu koupit kombik a ne "rodinny" vuz O1))))
Jak malý děti... A Tipcars začíná být už jenom pískovištěm. Je fakt, že Škoda i VW jsou jenom OBYČEJNÁ auta (byť si to jejich majitelé většinou nedokážou přiznat), ale s Astrou bych si taky na O1 nevyskakoval. Ale pravda je, že ani O1 už dneska není extra šlágr. A B5 jakbysmet...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 09:03, RE: Ostatní
Jarda napsal:
Ona ta Astra v kombíku je docela malá co se kufru týče proti té O1. Uvnitř bych řekl hodně podobné. Ani ta Astra není pro pohodlné ježdění na zadních sedačkách opět proti O1. Ony jsou to skoro stejné auta jen Opel si udělal strašně špatné jméno co se kvality materiálů týká což se mu podařilo o hodně procent zlepšit u Astry G - hlavně rez!!! Sám jsem kdysi vlastnil Vectru v benzínu a spokojenost byla až na detaily a hlavně tu rez!!! To Passat co jsem nedávno prodal měl vzadu královský prostor (al...
Jo Astra ma mensi kufr,k tomu neni co dodat,ale jizdi vlastnosti O1 se s Astrou nemohou srovnavat,velky previs karoserie a kratky rozvor delaji z O1 dost nestabilni auto.Znam to z vlastich zkusenosti!
Jo rez byla u Oplu humus,ale to uz od Gecka pominulo!
Jinak porovnavat Passat k geckem to trosku k smichu,to muzete peimo porovnavat s Phaetonem))
Jinak s mistem vzadu,kdyz si dam sedacku v Gecku (predni) uplne dozadu,tak jeste mam vzadu pred kolenama misto.Oproti v O1 neni misto ani kdyz je sedacka v pulce!Kdyby byl u O1 rozvor alespon 2,70m,pak by to bylo super auto!(jeste ta cena je strasna)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 09:06, RE: Ostatní
Pepe napsal:
Jak malý děti... A Tipcars začíná být už jenom pískovištěm. Je fakt, že Škoda i VW jsou jenom OBYČEJNÁ auta (byť si to jejich majitelé většinou nedokážou přiznat), ale s Astrou bych si taky na O1 nevyskakoval. Ale pravda je, že ani O1 už dneska není extra šlágr. A B5 jakbysmet...
B5 není extra šlágr, ale pořád do oka ladí i ve svých letech a málo kdo mu stačí z jeho vrstevníků hlavně ve spotřebě (hluk je po zahřátí tak minimální, že uvnitř nepoznáte že jde o diesel).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 09:49, RE: Ostatní
zigi napsal:
Ja vim ze vsechny auta maj sve mouchy,jen ze koncernaci to davaji nejmin najevo a hrajou si na bossy silnic.Sam sis toho musel nekdy vsimnout!Hlavne Octavie,vetsina ridicu si mysli,ze ma snad auto od boha,pritom je to vuz nizsi stredni tridy s normalni vybavou
Neřekl bych že škodovky jsou auta s normální výbavou. Stačí se podívat na konfigurátor - mimochodem nejlepší na světě. To myslím smrtelně vážně - ukažte mi na internetu propracovanější. Bez ohledu na to, jestli se někomu zdá ta výbava užitečná, prostě tam je možnost ji pořídit. Ostatní evropské automobilky pokulhávají, asiati a korejci - to je pak naprosté zoufaství, pokud jde o konfigurovatelnost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 10:13, RE: Ostatní
Jarda napsal:
B5 není extra šlágr, ale pořád do oka ladí i ve svých letech a málo kdo mu stačí z jeho vrstevníků hlavně ve spotřebě (hluk je po zahřátí tak minimální, že uvnitř nepoznáte že jde o diesel).
To ti neberu 1.9TDI 66 a 81kw byli nej naftove motory co VW vymysleli,PDcka se muzou jit zahrabat'
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 10:25, RE: VW
Ráďa napsal:
... zrovna na Lexus bych nesahal, hlavně ve srovnání s VW.

Ale klidně si kup ojetý Golf III, dej si kérku přes celé zadní okno. Na výfuk rouru od kamen s pořádným rezonátorem. Až dorosteš, tak pro změnu Passat f dýzlu. S obojím budeš opravdový "král silnic" ...a my se ti budem z vysoka smát.
Vážený Ráďo, doporučuji Vám si pořádně přečíst můj příspěvěk, protože:

1. nesrovnával jsem VW a Lexus, napsal jsem pouze, že žádné auto není a nemůže být 100% dokonalé

2. Nenapsal jsem, že chci být majitelem VW, ani že to jsou úžasné vozy a pod. výjevy, které jste v jakémsi rozporuplném stavu mysli postřehl.

3. Takovýchto je zde na foru mnohem více, přirovnal bych to k řízení za volantem - druhý řidič na mne pořádně nevidí a neslyší, tak mu rázně vynadám za to, že jede 90 km/h tam kde má jet 90km/h apod. Zkrátka jak se říká, potrefená husa nejvíc kejhá .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 10:45, RE: Ostatní
zz napsal:
zigi:

chces srovnavat nejsocialnejsi nemecke auto s koncernem, no fajn zkusme to

Ma ten tvuj zazrak plne automatickou klimatizaci?má ESP, ASR, EDS, MSR, EBV, ABS? ma ten tvuj zazrak 4x airbag?Barevnou navigaci integrovanou do audio systemu a maxi dotu s ovladanim na volantu?Tempomat ovladany na volantu tlacitky?Kozene, vyhrejvane sedacky s plne elektrickym ovladanim s memory paketem?Sklapeni zrcatek k obrubniku pri couvani?destovy a parkovaci senzory?Xenony?vsechny okna vcetne stresniho elek. ...
Exoty? Haha. Můžu se zasmát? A má Octavie oddělený display radia? velký pomocný rám přední nápravy jak z Omegy? Hoši první Octave není žádný zázrak, tak už si to konečně přiznejte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 11:17, RE: Ostatní
Jarda napsal:
B5 není extra šlágr, ale pořád do oka ladí i ve svých letech a málo kdo mu stačí z jeho vrstevníků hlavně ve spotřebě (hluk je po zahřátí tak minimální, že uvnitř nepoznáte že jde o diesel).
Ty vole, jezdil jsem s B5 96 kW (PD), a abych nepoznal, že jde o naftu, to bych musel bejt hluchej jak starej dědek. To by mi ale z těch vibrací potom vypadla protéza z huby. Svez se v tom a pak mudruj. A porovnej to třeba s novou Cromou JTD nebo Mondeem TDCI ev. P 407 HDI, ať ti spadnou klapky z očí a hlavně uší. Pa
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 11:30, RE: Ostatní
Pepe napsal:
Ty vole, jezdil jsem s B5 96 kW (PD), a abych nepoznal, že jde o naftu, to bych musel bejt hluchej jak starej dědek. To by mi ale z těch vibrací potom vypadla protéza z huby. Svez se v tom a pak mudruj. A porovnej to třeba s novou Cromou JTD nebo Mondeem TDCI ev. P 407 HDI, ať ti spadnou klapky z očí a hlavně uší. Pa
pořád dokola německý auta....a na japončíky jste zapoměli...
taková Mazda 6 - kombi,nafta,....ani Škoda ani němec na ni nemá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 11:34, RE: Ostatní
Tomáš napsal:
Exoty? Haha. Můžu se zasmát? A má Octavie oddělený display radia? velký pomocný rám přední nápravy jak z Omegy? Hoši první Octave není žádný zázrak, tak už si to konečně přiznejte.
A kolik si na tom displeji přečteš po jněkolika zimách - konkrétně u té Omegy??!!! ha?!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 11:40, RE: Ostatní
Pepe napsal:
Ty vole, jezdil jsem s B5 96 kW (PD), a abych nepoznal, že jde o naftu, to bych musel bejt hluchej jak starej dědek. To by mi ale z těch vibrací potom vypadla protéza z huby. Svez se v tom a pak mudruj. A porovnej to třeba s novou Cromou JTD nebo Mondeem TDCI ev. P 407 HDI, ať ti spadnou klapky z očí a hlavně uší. Pa
Ty vole Pepe! Jezdil jsi s PD-čkem, ale já psal o klasickém dieslu 81 kW jen čiplý na 96 kW!!! Ten je hlučnější za studena, ale po zahřátí jsem ho já ve svém voze skoro neslyšel!! A vibrace??!!! V čem jsi to jezdil?!! Pravidelný servis asi dělá své! Já žádné vibrace necítil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 11:49, RE: Ostatní
Pepe napsal:
Ty vole, jezdil jsem s B5 96 kW (PD), a abych nepoznal, že jde o naftu, to bych musel bejt hluchej jak starej dědek. To by mi ale z těch vibrací potom vypadla protéza z huby. Svez se v tom a pak mudruj. A porovnej to třeba s novou Cromou JTD nebo Mondeem TDCI ev. P 407 HDI, ať ti spadnou klapky z očí a hlavně uší. Pa
A ještě k motoru v naftě od Forda (chtěl jsem ho kdysi koupit - Mondeo). Četl jsem v nějakém motoristickém časopise recenzi, že nedopuručují s tímto motorem "závodit" na dálnici s motory od VW. Prý tou zátěží tolik nevydží! A to mě od jeho koupě odradilo. Tišší možná bude, ale to bude tak asi vše. I ta spotřeba u Fordu proti starším VW je někde jinde (u Fordu vyšší).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 11:59, RE: Ostatní
Jarda napsal:
A ještě k motoru v naftě od Forda (chtěl jsem ho kdysi koupit - Mondeo). Četl jsem v nějakém motoristickém časopise recenzi, že nedopuručují s tímto motorem "závodit" na dálnici s motory od VW. Prý tou zátěží tolik nevydží! A to mě od jeho koupě odradilo. Tišší možná bude, ale to bude tak asi vše. I ta spotřeba u Fordu proti starším VW je někde jinde (u Fordu vyšší).
Jestlis chtel zavodit s mondeem,mel sis koupit ST220
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 12:10, RE: Ostatní
Jarda napsal:
A ještě k motoru v naftě od Forda (chtěl jsem ho kdysi koupit - Mondeo). Četl jsem v nějakém motoristickém časopise recenzi, že nedopuručují s tímto motorem "závodit" na dálnici s motory od VW. Prý tou zátěží tolik nevydží! A to mě od jeho koupě odradilo. Tišší možná bude, ale to bude tak asi vše. I ta spotřeba u Fordu proti starším VW je někde jinde (u Fordu vyšší).
To je právě to. Řidiči VW (a Š oct) mají neustále potřebu s někým závodit... Jo pardon, na Accord v naftě a D4D od toyoty jsem nezapoměl, jen jsem porovnával s auty, která jsem fyzicky řídil, ne jenom o nich poslouchal kecy v hospodě nebo četl v časopise. Jo zapomněl jsem na MB Vito 115 CDI, v pětimístném provedení (a samozřejmě N1) - doplatím příští rok 2 auta, tak o měm vážně uvažuju - z čistě praktických důvodů. Vzdávám snahu (jako ostatní) nesměle naznačit, že existují i jiná srovnatelná (a mnohdy i lepší) auta než z koncernu VW... Někomu prostě písmena IDT ve správném pořadí, mnohdy ještě vyšperkovaná čevrenou barvou spolu s polovinou Rychlé roty dokážou vlézt na mozek. Nazdar.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 12:31, jelito se zase vyjádřilo viď ZIGI....
zigi napsal:
Jestlis chtel zavodit s mondeem,mel sis koupit ST220
too Zigi... ty se fakt běž už léčit....ať je O1 jaká chce, ty už konečně pochop, že s Astrou G se jí rovnat nemůžeš...argumentuješ tu tím, že čím víc elektroniky, tím se víc sere.. a máš pravdu, ale u Opla hochu, ne u O1... Co máš v tom svém zázraku za motor hm? Až na 1,7 Dti to jsou nespolehlivý, nebo olej chlastající mašiny(ještě by se dalo uvažovat o starym osmiventilu 1,6, ten spolehlivý je) ......Astry G jsem měl dvě najednou, 5 dvéř 1,7 Dti a kombi 2,0 Di...benzíny jsem měl zase ve vectrách, takže jsem si opelama už prošel... astra "G" prostě ani zdaleka nemá výbavu, jakou může mít O1 a víš to moc dobře, tak se klidně vztekej... Nebo mě oprav...jestli je možné koupit Astru "G" kombi s turbobenzínem, 4x4, xenonama, integrovanou navigací, světlou kůží, ABS, ASR,4xABG,tempomatem na volantu , climatronikem a park. asistentem, tak se ti omluvím, prodám svojí "sociální" O1 ve zde popsané výbavě a půjdu pro Astru "G". A že je Géčko stejná třída jako octavia tím tu moc nemachruj...je to spíše ostuda, že ač ty vozy patří do stejné kategorie, tak je proti Octavii Géčko tak nekvalitní a málo vybavené... já už si Opelama prošel, neříkám, že jsou špatné, ale Octavie je jinde... až vyrosteš a dostaneš rozum, tak z Géčka taky vylezeš...obávám se ale, že s tím rozumem je to u tebe hodně nahnuté, tak si svojí "G" hodně hýčkej...budeš jí mít asi dlouho.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 12:41, RE: jelito se zase vyjádřilo viď ZIGI....
cruise napsal:
too Zigi... ty se fakt běž už léčit....ať je O1 jaká chce, ty už konečně pochop, že s Astrou G se jí rovnat nemůžeš...argumentuješ tu tím, že čím víc elektroniky, tím se víc sere.. a máš pravdu, ale u Opla hochu, ne u O1... Co máš v tom svém zázraku za motor hm? Až na 1,7 Dti to jsou nespolehlivý, nebo olej chlastající mašiny(ještě by se dalo uvažovat o starym osmiventilu 1,6, ten spolehlivý je) ......Astry G jsem měl dvě najednou, 5 dvéř 1,7 Dti a kombi 2,0 Di...benzíny jsem měl zase ve vectrác...
Jo, tak nějak bych to taky viděl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 12:49, RE: jelito se zase vyjádřilo viď ZIGI....
a4 napsal:
Jo, tak nějak bych to taky viděl...
Jo jo A4,ty jsi taky nejchytrejsi!
Uzij si radsi svou predrazenou a nespolehlivou A4 a drz hubu.Diky

Jo Cruise,ty jsi ale battleship
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.