0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai i20 a zkušenosti majitele po 55 tis. km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, česká vozidla, korejská vozidla
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Úterý 25.08.2015 21:48, RE: reakce recenzenta i20 na několik příspěvků
t_o_m_k napsal:
A další srovnání - to VW polo mám teď přesně rok a má najeto asi 19 000 km . Počet návštěv servisu - NULA . Tak to má bejt. A o tom to je - chci jezdit , a ne lítat po servisech .

Svata pravda. Ale nemyslim si, ze je to o znacce. Posrat se muze cokoliv kdykoliv. Podobnou zkusenost, jakou mas s VW, mam s Dacii (4 roky a 60000 se Sanderem). A ted: je Dacia stejne kvalitni, jako VW? 11 z 10 odborniku ti rekne, ze ne. Tak v cem to je? Asi v tom pocitu.
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Úterý 25.08.2015 21:54, RE: Indie
PetrT napsal:
bitner napsal:
Deti v Indii vyrabi ruzne soucastky, ze kterych montuji komponenty subdodavatele vsech automobilek.Ted jsem koupil Logana 1,2 LPG za 225. Ma to 4 valce (jak burzoazni!), A/C, mlhovky, radio s USB/CD MP3 a modrym zubem, 4 pytle, stavitelne sedadlo a volant, okna a zrcatka v el. (zrcatka vyhrivana, central na DO, venkovni teplomer, denni posviceni, rozvor nejakych 263 cm (mam 193 cm a za sebe si sednu uplne na pohodu). Zaruka 3 roky/100000.Jezdi to za 1,1 Kc/km. Tak nejak nevim, proc bych vymyslel neco jineho.
Vždyt jsem to psal. Když chci levné auto koupím dacii. i30 neni o nic lepší než Logan, jen je víc načančaná. Logan si na nic nehraje, nikomu nenutí jak je nejlepší. Přitom do těch cca 230t je to nejlepší nové opravdu rodinné auto na trhu. Ani mateřský Renault nemá čím konkurovat. Dokker montují v Maroku myslím, kde Logan to nevím.

Ja se taky (uz) nepru.
Dacii Logan by meli delat v Mioveni v Rumunsku, aspon je to tak v technicaku. Renault Logan se dela v Brazilii a snad i Rusku, ted nevim presne. Podle me je to ale fakt jedno, kde to nakonec sprasknou dokopy.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 25.08.2015 21:56, RE: reakce recenzenta i20 na několik příspěvků
bitner napsal:
t_o_m_k napsal:
A další srovnání - to VW polo mám teď přesně rok a má najeto asi 19 000 km . Počet návštěv servisu - NULA . Tak to má bejt. A o tom to je - chci jezdit , a ne lítat po servisech .
Svata pravda. Ale nemyslim si, ze je to o znacce. Posrat se muze cokoliv kdykoliv. Podobnou zkusenost, jakou mas s VW, mam s Dacii. A ted: je Dacia stejne kvalitni, jako VW? 11 z 10 odborniku ti rekne, ze ne. Tak v cem to je?


Dacia je jednodušší, což je dobré pro spolehlivost. Ale krom té 1,2tce tam neni nic z moderních aut. Je to super, vydrží s jednodušším servisem než třeba golf.
Ale zase když vidim 5 let starý logan a 5 let starý golf (astra, focus, auris), oboje používané soukromě, rozdíl tam je. To uznáš určitě i ty sám. Jde jen o to jestli ti ten rozdíl a technologie navíc stojí za dvojnásobnou cenu.

Logan MCV první generace se v Rusku stále dělá ale pod značkou Lada. Kamarád ho tam má jako služebák, na managerské pozici :D Ale říkal že je to ideální auto, umyje ho wapkou a nerozpadne se na cestách.

reagovat
t_o_m_k
počet příspěvků2
datum registrace10.07.2015
Úterý 25.08.2015 22:08, dacia / hyindai / VW
Dacii sem nikdy neměl , takže nemůžu hodnotit . Jedinkrát , kdy sem ji alespoň viděl zblízka bylo , když sme se se setřenicí byli poohlídnout po autobazarech po velkym autě . Byla tam taky dacia logan MCV , čtyři roky stará a rezlo to ze všech stran . Což ovšem nevylučuje , že někdo může mít lepší kus a bejt spokojenej . Stejně tak někdo jinej může bejt spokojenej s hyundaiem . Ovšem , hned první přispěvatel tu píše , že má podobné zkušenosti jako já . Jedinej objektivní způsob , jak zhodnotit značku / model auta jako celek je zeptat se na zkušenost s autem co největšího počtu majitelů . Mimochodem : VW mi poslal docela podrobnej anonymní dotazník , jak sem s autem spokojenej . Hjondéé - ne . Pokud budu manažer v automobilce , jak jinak mám vědět , že je nekde ňákej problém a je třeba ho opravit ?

Nicméně : i kdyby ta moje i20 byla to nejhorší auto na světě , ještě to nic nemusí znamenat . Proto by se měli ozvat i ostatní majitelé Hyundaiů , co tu v diskuzi potvrzují stejné zkušenosti a taky napsat recenzi .
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Středa 26.08.2015 08:23, RE: reakce recenzenta i20 na několik příspěvků
PetrT napsal:
Dacia je jednodušší, což je dobré pro spolehlivost. Ale krom té 1,2tce tam neni nic z moderních aut. Je to super, vydrží s jednodušším servisem než třeba golf. Ale zase když vidim 5 let starý logan a 5 let starý golf (astra, focus, auris), oboje používané soukromě, rozdíl tam je. To uznáš určitě i ty sám. .

Tak o tom zadna. Ale: Deticky mi v tom papaji, bumbaji, kopou do prednich sedacek. Neresim. Stoji to pred panelakem, kde si kazdy rad triskne dverma. Neresim. Ma to "tvrzene plasty". Neresim.
Navic to Sandero s 1,6 docela slusne jede na pomery atmo benzinu sizeneho LPG. Jo a taky me napadlo: v Sanderu mam zdarma na miste ridice houpaci kreslo, to ti nikdo neda a je to velmi pohodlne
reagovat
welig
počet příspěvků5
datum registrace23.07.2015
Středa 26.08.2015 09:12, Rumunsko
... vždyťo to Polo je taky rumunský Hella Rumunsko, Contitech Rumunsko, INA Slovensko, odlitky polský, výlisky polský, RVHP jako všechno v Evropě, nehledě na značku a cenu.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Středa 26.08.2015 09:35, konkurence a tyčky stabilizátoru
PetrT napsal:
bitner napsal:
PetrT napsal:
Pán si s polem samozřejmě polepšil, a to po všech stránkách. Zrovna tak by si polepšil fiestou, puntem, corsou.. Možná ani nezaplatil výrazně víc.
Ale no taaak... Navic by me zajimalo, ktera reklama neni postavena na lzi. Hyjundee rad nemam, prave kvuli te dementni reklame, ale v dobe, kdy VSE vyrabi deti v Indii si hrat na nejake znacky...
Polo je prostornější, mnohem lepší podvozek, lepší motory, nesrovnatelný interier... samozřejmě v porovnání s generací i20 co měl pisatel recenze. A i přes své konstrukční stáří je současná generace pola minimálně stejně dobrá jako nové i20.Polo děti v indii nevyrábí, fabii taky ne. Nejspíš ani tu fiestu. Pokud budu chtíl levné auto koupím si dacii, ta si na nic nehraje a nic neslibuje. Hyundai slibuje 5 let záruky a nadprůměrnou kvalitu, oboje platí velmi omezeně.


Jel jsem v X různých malých autech a myslím, že současná generace Pola/Ibizy/Fabie patří ke špičce a cena je odpovídající vlastnostem. De facto tato malá auta v ničem úplně nevynikají, ale člověk se v nich cítí dobře a snaží se být ve všech ohledech nadprůměrné, minimálně jako o třídu výš a dospěle se i chovají. Např. minulá generace Fiesty mě nadchla jízdou a motorem, ale prostor, zpracování, nic moc, řekl bych úroveň i20. Takže i když je platforma VW u malých aut poměrně stará, těžko v současnosti někdo nabídne celkově povedenější. Škoda jen, že se zbavili povedených a věčných motorů jako 1,4 a 1,6 16V, které dál fungují na východních trzích a pro pojíždění kolem komína jsou vhodnější.

Třeba dodnes občas jedu Fabií 1 gen. a nepřestává mě udivovat, jak se s tak starým malým autem pořád dobře jezdí a jak drží. 2 gen. se vůbec nechytá, maximálně s trochu větším kufrem a vzdušnějším interiérem. No jo, jenže tehdy když nová s 1,4, pár sáčky a rádiem stála tiťapade kapříků a dnes je za to F3 v kombíku s nejvyšší výbavou a nejsilnějším motorem, divit se přestávám

Co se týká tyček stabilizátoru, třeba u Fabie 1 gen. jsem je měnil cca po 110 000 km a X letech, takže srovnatelné malé auto jako i20 by mělo vydržet podobně ne? Podle mě by to mělo být na záruku uznáno, je to známka poddimenzované konstrukce nebo ošizené výroby.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 26.08.2015 11:00, RE: konkurence a tyčky stabilizátoru
Paul napsal:
PetrT napsal:
bitner napsal:
PetrT napsal:
Pán si s polem samozřejmě polepšil, a to po všech stránkách. Zrovna tak by si polepšil fiestou, puntem, corsou.. Možná ani nezaplatil výrazně víc.
Ale no taaak... Navic by me zajimalo, ktera reklama neni postavena na lzi. Hyjundee rad nemam, prave kvuli te dementni reklame, ale v dobe, kdy VSE vyrabi deti v Indii si hrat na nejake znacky...
Polo je prostornější, mnohem lepší podvozek, lepší motory, nesrovnatelný interier... samozřejmě v porovnání s generací i20 co měl pisatel recenze. A i přes své konstrukční stáří je současná generace pola minimálně stejně dobrá jako nové i20.Polo děti v indii nevyrábí, fabii taky ne. Nejspíš ani tu fiestu. Pokud budu chtíl levné auto koupím si dacii, ta si na nic nehraje a nic neslibuje. Hyundai slibuje 5 let záruky a nadprůměrnou kvalitu, oboje platí velmi omezeně.
Jel jsem v X různých malých autech a myslím, že současná generace Pola/Ibizy/Fabie patří ke špičce a cena je odpovídající vlastnostem. De facto tato malá auta v ničem úplně nevynikají, ale člověk se v nich cítí dobře a snaží se být ve všech ohledech nadprůměrné, minimálně jako o třídu výš a dospěle se i chovají. Např. minulá generace Fiesty mě nadchla jízdou a motorem, ale prostor, zpracování, nic moc, řekl bych úroveň i20. Takže i když je platforma VW u malých aut poměrně stará, těžko v současnosti někdo nabídne celkově povedenější. Škoda jen, že se zbavili povedených a věčných motorů jako 1,4 a 1,6 16V, které dál fungují na východních trzích a pro pojíždění kolem komína jsou vhodnější. Třeba dodnes občas jedu Fabií 1 gen. a nepřestává mě udivovat, jak se s tak starým malým autem pořád dobře jezdí a jak drží. 2 gen. se vůbec nechytá, maximálně s trochu větším kufrem a vzdušnějším interiérem. No jo, jenže tehdy když nová s 1,4, pár sáčky a rádiem stála tiťapade kapříků a dnes je za to F3 v kombíku s nejvyšší výbavou a nejsilnějším motorem, divit se přestávám Co se týká tyček stabilizátoru, třeba u Fabie 1 gen. jsem je měnil cca po 110 000 km a X letech, takže srovnatelné malé auto jako i20 by mělo vydržet podobně ne? Podle mě by to mělo být na záruku uznáno, je to známka poddimenzované konstrukce nebo ošizené výroby.


Nová Fabia není na platformě současného Pola a je to znát. 1,4 a 1,6 je škoda, ale věřím že bez debilních norem EU by VW ani nenapadlo vyvýjet TSI. Ostatně tenkrát se jim všichni smáli a dnes to má v nabídce každý krom Mazdy.
U těch tyček strašně záleží na výrobci. Originál u Caddy vydrží cca 60t km náročné služby po Praze, po záruce použitá o půlku levnější druhovýroba byla po 20t ko.
Nevim co je na tom pravdy, ale od člověka z MB jsem slyšel že první generace Fabie i přes vysokou cenu byla finančně celkem nezjímavá, drahá na výrobu. Ovšem marketingově strašně zvedla mínění o značce. Taky druhá generace je jen její stín, ale jméno už bylo zavedené a o to šlo.



reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Středa 26.08.2015 21:31, Fabie
Třeba jedničková fabule v naftě, tehdy s výbavou Comfort (4 bagy, centrál bez dálkového) tehdy v roce 2001 stála půl milionu. To je na dnešní dobu celkem nepředstavitelné, že? :D
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 26.08.2015 21:50, RE: Fabie
brin napsal:
Třeba jedničková fabule v naftě, tehdy s výbavou Comfort (4 bagy, centrál bez dálkového) tehdy v roce 2001 stála půl milionu. To je na dnešní dobu celkem nepředstavitelné, že? :D


Segra kupovala v r. 2001 ten základní benzín, vyýbava comfort, metla na plechách, a bez klima za 360t... strašný z dnešního pohledu. A i tak prý to nebyl pro Škodovku žádný velký vývar. Jestli tomu věřit nevim.
Sám jsem v r. 96 kupoval feldu kombi LX s hagusem a dělenou sedačkou za 286t, to je snad ještě drsnější :D
reagovat
gottak
počet příspěvků208
datum registrace10.06.2010
Čtvrtek 27.08.2015 06:30, RE: reakce recenzenta i20 na několik příspěvků
A další srovnání - to VW polo mám teď přesně rok a má najeto asi 19 000 km . Počet návštěv servisu - NULA . Tak to má bejt. A o tom to je - chci jezdit , a ne lítat po servisech

Tak tak, divil byste se kolik takove Polo dokaze najezdit, ja uz s nim nalital bezmala 300 tisic a pres nejake drobnejsi problemy to porad jezdi dobre a motor slape jako novy....Je to hlavne o stesti na kus, udrzbe/servisu a jak se s tim jezdi....Jinak servisni naklady po 13 letech vychazeji na cca 100 tisic, bez pneumatik.

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 27.08.2015 09:15, RE: Fabie
PetrT napsal:
brin napsal:
Třeba jedničková fabule v naftě, tehdy s výbavou Comfort (4 bagy, centrál bez dálkového) tehdy v roce 2001 stála půl milionu. To je na dnešní dobu celkem nepředstavitelné, že? :D
Segra kupovala v r. 2001 ten základní benzín, vyýbava comfort, metla na plechách, a bez klima za 360t... strašný z dnešního pohledu. A i tak prý to nebyl pro Škodovku žádný velký vývar. Jestli tomu věřit nevim.Sám jsem v r. 96 kupoval feldu kombi LX s hagusem a dělenou sedačkou za 286t, to je snad ještě drsnější :D


v roce 1996 jsem si chtěl za první větší vydělané peníze koupit AUTO. při návštěvě salonu NH Car tehdy ještě ve Spálené mě dopřáli studenou sprchu, za mých 300k mi nabídli Felicii kombi 1.6 ve výbavě holobyt se základní červenou. a to ještě s dodáním 4-5 měsíců a kdyby mezi tím automobilka zdražila tak to musím doplatit. slušně jsem poděkoval, zaklepal si na čelo a za stejných 300k si koupil 4 roky starou Toyotu Camry kombi s motorem 2.216V, s el. okny, zrcátky a šíbrem. a 5 let jsem byl spokojený jak želva. a věřím že ten Arab co jí v Áčkách po mě koupil je spokojený doteď. ale největší šok jsem měl když jsem si někdy v roce 2001/2 prohlížel krátkou Fábii 2.0i 85kW ve žluté Rallye za 700k. a nebylo to nové auto u dealera. pořizovačka byla údajně 900k, čemu bych docela i věřil když za navigaci chtěli 80k a za CD měnič 20.
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Čtvrtek 27.08.2015 09:35, RE: Fabie
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
brin napsal:
Třeba jedničková fabule v naftě, tehdy s výbavou Comfort (4 bagy, centrál bez dálkového) tehdy v roce 2001 stála půl milionu. To je na dnešní dobu celkem nepředstavitelné, že? :D
Segra kupovala v r. 2001 ten základní benzín, vyýbava comfort, metla na plechách, a bez klima za 360t... strašný z dnešního pohledu. A i tak prý to nebyl pro Škodovku žádný velký vývar. Jestli tomu věřit nevim.Sám jsem v r. 96 kupoval feldu kombi LX s hagusem a dělenou sedačkou za 286t, to je snad ještě drsnější :D
v roce 1996 jsem si chtěl za první větší vydělané peníze koupit AUTO. při návštěvě salonu NH Car tehdy ještě ve Spálené mě dopřáli studenou sprchu, za mých 300k mi nabídli Felicii kombi 1.6 ve výbavě holobyt se základní červenou. a to ještě s dodáním 4-5 měsíců a kdyby mezi tím automobilka zdražila tak to musím doplatit. slušně jsem poděkoval, zaklepal si na čelo a za stejných 300k si koupil 4 roky starou Toyotu Camry kombi s motorem 2.216V, s el. okny, zrcátky a šíbrem. a 5 let jsem byl spokojený jak želva. a věřím že ten Arab co jí v Áčkách po mě koupil je spokojený doteď. ale největší šok jsem měl když jsem si někdy v roce 2001/2 prohlížel krátkou Fábii 2.0i 85kW ve žluté Rallye za 700k. a nebylo to nové auto u dealera. pořizovačka byla údajně 900k, čemu bych docela i věřil když za navigaci chtěli 80k a za CD měnič 20.


Jenom bych dodal, ze na dnesni penize je to zas jeste nekde jinde:
http://fxtop.com/en/inflation-calculator.php
Jeste tak pred 10 lety byla koupe jakehokoliv noveho auta ekonomicky nesmysl. Nastup Dacie a krize to cele postavil na hlavu.
Napr. otec koupil v breznu 99 3letou filcku LXi v kombajnu 1,3 50 kW za 165000 Kc, najeto 94 kkm. K tomu zahucela asi sestka za nove gumy a dalsi prachy za opravu kulisy razeni. Na dnesni prachy je tehdejsich 165 000 cca 240 000 - to je cena nove nizsi stredni predvadecky.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 27.08.2015 17:09, RE: Fabie
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
brin napsal:
Třeba jedničková fabule v naftě, tehdy s výbavou Comfort (4 bagy, centrál bez dálkového) tehdy v roce 2001 stála půl milionu. To je na dnešní dobu celkem nepředstavitelné, že? :D
Segra kupovala v r. 2001 ten základní benzín, vyýbava comfort, metla na plechách, a bez klima za 360t... strašný z dnešního pohledu. A i tak prý to nebyl pro Škodovku žádný velký vývar. Jestli tomu věřit nevim.Sám jsem v r. 96 kupoval feldu kombi LX s hagusem a dělenou sedačkou za 286t, to je snad ještě drsnější :D
v roce 1996 jsem si chtěl za první větší vydělané peníze koupit AUTO. při návštěvě salonu NH Car tehdy ještě ve Spálené mě dopřáli studenou sprchu, za mých 300k mi nabídli Felicii kombi 1.6 ve výbavě holobyt se základní červenou. a to ještě s dodáním 4-5 měsíců a kdyby mezi tím automobilka zdražila tak to musím doplatit. slušně jsem poděkoval, zaklepal si na čelo a za stejných 300k si koupil 4 roky starou Toyotu Camry kombi s motorem 2.216V, s el. okny, zrcátky a šíbrem. a 5 let jsem byl spokojený jak želva. a věřím že ten Arab co jí v Áčkách po mě koupil je spokojený doteď. ale největší šok jsem měl když jsem si někdy v roce 2001/2 prohlížel krátkou Fábii 2.0i 85kW ve žluté Rallye za 700k. a nebylo to nové auto u dealera. pořizovačka byla údajně 900k, čemu bych docela i věřil když za navigaci chtěli 80k a za CD měnič 20.


No já na vlastní oči viděl někdy kolem roku 2003 krátkou fabii TDI za něco málo přes 800t. Kupoval si to jako služebák otec mé tehdejší přítelkyně co měl nastavený limit od firmy a nechtělo se mu přestavovat bordel v garáži kvuli delší oktávce :D Byla zelená, to byla podmínka.
Tu feldu jsem bral na lízačku, měl jsem jen půlku. Tenkrát se leasing ojetin teprve rozjížděl a bylo to za strašných podmínek. Nebyla jiná volba, potřeboval jsem kombik a Felda byla zdaleka nejlevnější.
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Čtvrtek 27.08.2015 18:55, Nové auto
za 230 tis.
A co jiného od toho očekáváte?
reagovat
Superbjan
počet příspěvků3
datum registrace19.02.2017
Neděle 19.02.2017 11:10, Náhlá smrt Hyundaie i20 1.2
V roce 2013 jsem pořídil ženě novou i20 1.2 86koní za 194 000 Kč.
Při 18000 km výměna komplet spoky - hučela při zpětném chodu - záruka
Při 21000 km výměna kompletních bezp. pásů na zadních sedadlech. Buď nešli zackvaknout a pokud se tak podařilo nešli odemknout - 2 děti v autě = pohroma - záruka
Při 26000 km výměna kabinového ventilátoru - skřípal na prvním stupni - záruka
Při 37000 km kompletně zadřený motor. Rozsypaný katalizátor napáchal znacnou škodu v motoru. Výměna celého motoru, výfukového potrubí - záruka
Při 37200 km prodej po 4 letech za 145 000 Kč zpět prodejci.


reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Neděle 19.02.2017 16:44, RE: Náhlá smrt Hyundaie i20 1.2
Superbjan napsal:
V roce 2013 jsem pořídil ženě novou i20 1.2 86koní za 194 000 Kč. Při 18000 km výměna komplet spoky - hučela při zpětném chodu - záruka Při 21000 km výměna kompletních bezp. pásů na zadních sedadlech. Buď nešli zackvaknout a pokud se tak podařilo nešli odemknout - 2 děti v autě = pohroma - záruka Při 26000 km výměna kabinového ventilátoru - skřípal na prvním stupni - záruka Při 37000 km kompletně zadřený motor. Rozsypaný katalizátor napáchal znacnou škodu v motoru. Výměna celého motoru, výfukového potrubí - záruka Při 37200 km prodej po 4 letech za 145 000 Kč zpět prodejci.


Lacné maso jen psi žerú...se říká kdesi na Moravě.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Neděle 19.02.2017 17:15, Kia RIo 1.25 - to samé, 7 let záruky jen reklama
Chtěl jsem jen přidat zkušenost mého kamaráda s Kia Rio 2012 s ben motorem 1.25.
Koupeno s 7 letou zárukou, jak všude KIA dává do reklam.
V roce 2015 začlo auto brát trochu více oleje, v serivsu řekli, že je to v normě. Po půl roce už spotřeba oleje byla tak veliká, že majtel šel auto reklamovat.
Výsledek prohlídky: netěsnost v pístních kroužčích, zničený katalyzátor. Nutná výměna motoru a katalyzátoru.
ALE: jakási komise rozhodla, že záruka nebude uznána, protože při jedné z pravidelných servisních prohlíděk se majitel zpozdil o jeden měsíc. Díly z drohuvýroby neexistují, originály jsou drahé jak u prémiových německých značek. Sumasumárum Korejci stále nepochopili, že jen nesmyslně tlačit na prodejce, servisy a výrobu z pohledu vydělání peněz, je cesta, která skončí fiaskem
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Neděle 19.02.2017 23:36, RE: Kia RIo 1.25 - to samé, 7 let záruky jen reklama
BobanHTP napsal:
... jakási komise rozhodla, že záruka nebude uznána, protože při jedné z pravidelných servisních prohlíděk se majitel zpozdil o jeden měsíc...


Když nedodržíš pravidelné prohlídky nebo přestřelíš kilometry, vytřou si s tebou zadek všude, ale proč si nekopnout ...

reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Pondělí 20.02.2017 13:04, RE: Náhlá smrt Hyundaie i20 1.2
Superbjan napsal:
V roce 2013 jsem pořídil ženě novou i20 1.2 86koní za 194 000 Kč.Při 18000 km výměna komplet spoky - hučela při zpětném chodu - zárukaPři 21000 km výměna kompletních bezp. pásů na zadních sedadlech. Buď nešli zackvaknout a pokud se tak podařilo nešli odemknout - 2 děti v autě = pohroma - zárukaPři 26000 km výměna kabinového ventilátoru - skřípal na prvním stupni - zárukaPři 37000 km kompletně zadřený motor. Rozsypaný katalizátor napáchal znacnou škodu v motoru. Výměna celého motoru, výfukového potrubí - zárukaPři 37200 km prodej po 4 letech za 145 000 Kč zpět prodejci.


Dobrý den, budeme rádi, když o voze napíšete samostatnou recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.