BobanHTP napsal:
Humusus napsal:
jasne kazdy chvali to co ma i kdyby to byl nejvetsi sunt, coz htp je. Take s nim mam zkusenost ve fabii 2 od nova, nadstandartni pece - vymena oleje po 6tis. presto popraskaly ventily po nejakych 120 tis a repase hlavy stala cca 20 tis
U mě něco podobného.... Nejhorší je, že Škoda nenabízí repas ani GO motoru, jen polomotor za 50tis.kč,. Přitom motor je rozebíratelný a jde udělat standardní GO.Co je divné, tak existuje HTP forum, kde jsou snad jen dva nebo tři majitelé HTP, co najeli bez poruchy 200tis.km, zbytek tragédie.Pro mě je nejhorší asi ten postoj Škody k obyčejným lidem co HTP si koupili třeba na důchod, aby měli jednoduché auto a teď tohle. Kde má vzít důchodce 30tis.kč na GO.Momentálně máme v rodině 15 starý Peugeot 206 1.1 44kw a ten stále funguje jak má, jen menší závady ve stovkách korun. Tak má vypada nenáročné malé auto s menším motorem
je pravda že VW si vybíral povedené serie HTP motorů do Pola, takže kupodivu v tom Polu tyhle motory tolik nezlobí jako ve Fabce...jinak GO klasická není možná, protože spodek polomotor není dělaný na demontování, je to prostě jeden díl...
Já měním olej po 15 tisicích, 5W-30 LL Shell, stojí 200,- litr na netu, vejdou se tam 3 L.
Ten motor má dost omezenou dynamiku, jinak spotřeba a životnost za mě super....
JEstli s tím má někdo problémy, možná krátké studené trasy, podtáčení nebo naopak přetáčení....
A nešetřit na oleji ani benzínu, dávám jednou za 15 tkm na pročištění BG208 44k 325 ml/plná nádrž
Howgh!