tomaskrtek napsal:
free78 napsal:
finding napsal:
no prasklé těsnění pod hlavou není v dnešní době žádná velká závada....neměl jsem snad jedinou škodovku na které by se to nestalo... povedlo se mi to i na bmw. děje se to u všech aut. pokud je to do 220tkm jediná závada tak je to sranda...vždyt oprava na tomhle motoru vyjde do 6000Kč i s prací...kdyby to byla prasklá hlava nebo blok to je důvod k prodej a ne tohle...
Jste li schopen dělat výměnu těsnění pod hlavou u 2.8V6 od VW za 6t, ozvěte se mi prosím, budu vaše služby často a rád využívat. Viz. můj příspěvek zde o skutečné ceně takové opravy.
další spadlej z višně-VR6ka má řetězový rozvody. a těsnění pod hlavu stojí ofiko 1500, nejdražší sada i s těsněníma ventilů stojí 4+ . doporučuju si napřed něco zjistit než plácnu blbost. a to těsnění je jedno, s šesti dírama, ne dvě. a hlava je taky jedna!
Jedno těsnění? Cože? Na motoru V6
Každopádně ten motor musí ven. K té zadní hlavě se skoro nedá ani prostrčit ruka. Jen ten motor ven a dovnitř je u garážníka za 5t.
Jestli se ušetří za rozvody (fatk sem žil v představě že sou řemenem), tak to máme:
- motor ven a dovnitř 5t (rozdělává se celý čelo, světla ven...)
- sundat hlavy, dat je otestovat a ofrézovat do roviny 4t (sou dvě)
- těsnění sice možná 1500,- (ale sou v ceně oba kusy? Berme že ano. Mě se to ale silně nezdá.)
sme na 10500,- Kč Pokud se nezjistí, že je "načlé" i něco jiného. Cena samozřejmě na dvoře na dědině u garážníka. Bez papiru. Bez rezervy, že se bude dělat něco jiného.
Ty rozvody jestli sou řetězem, stějně asi musí dolů. Jestli musí dolů - tak je musí i někdo vrátit. To budou další peníze za práci.
U V6 to fakt není sranda...
Edit: a co šrouby hlavy válců - ty se mají při každé výměně taky měnit. To bude taky 2x 1t = 2t