0
zpět
 

diskuze k tématu: Jiří Hrabovský: V Evropě udělal koncern VW stejný podvod jako v zámoří

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, česká vozidla
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 23.04.2017 21:51, RE: Emisie
Citroenak napsal:
Tie zaoceanske lode to sice vacsinu vypustia do mora (z ktoreho sa potom lovia ryby, ktore jeme, popripade vymrie par koralovych utesov)


To mě docela zajímá: vliv zaoceánských lodí na kvalitu masa ryb, případně vliv zaoceánských lodí na zánik korálů. Poprosil bych o nějaký link, rád si o tom něco přečtu. Mám ale spíš dojem, že jste právě stvořil nějaké novátorské ekologické teorie.

Tak jako tak pořád nevím jak zaoceánské lodě souvisí s tím, že máme dýchat koncentrovaný smrad z dieslů ve městech. A proč to třeba američani a japonci neakceptují a my v EU jo.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pondělí 24.04.2017 09:35, RE: Odškodnění v EU?
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Milan123 napsal:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...


Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 24.04.2017 10:47, koncern
bez ohledu na emise, je faktem že koncern v posledních letech dodává naprosto nespolehlivé motorizace v podstatě ve fázi prototypu, pryč jsou doby spolehlivých aut cca z přelomu tisíciletí. není proto důvod je podporovat koupí jejich vozu
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 24.04.2017 17:50, RE: Odškodnění v EU?
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Milan123 napsal:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...
Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.


Tak mi mé výroky argumentací vyvrať. Chápu, že ve světě motorů se o právní stránce problému moc nedočteš. Tím co říká v TV automechanik (byť opravdu dobrý) mě opravdu neohromíš - tezi "co se řekne v TV, to je pravda" věří jen opravdoví hlupáci. Prezentuješ soukromý názor pana Jardy a já mu jej neberu, ale o hloubce jeho znalostí homologačních procesů a jejich právní stránky nevíme zhola nic. Tedy nemohu nijak posoudit, zda je jeho názor pravdivý nebo alespoň reálný.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pondělí 24.04.2017 20:58, RE: Odškodnění v EU?
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Milan123 napsal:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...
Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.
Tak mi mé výroky argumentací vyvrať. Chápu, že ve světě motorů se o právní stránce problému moc nedočteš. Tím co říká v TV automechanik (byť opravdu dobrý) mě opravdu neohromíš - tezi "co se řekne v TV, to je pravda" věří jen opravdoví hlupáci. Prezentuješ soukromý názor pana Jardy a já mu jej neberu, ale o hloubce jeho znalostí homologačních procesů a jejich právní stránky nevíme zhola nic. Tedy nemohu nijak posoudit, zda je jeho názor pravdivý nebo alespoň reálný.


Pavlíku,na co si to tu hraješ?Pan Janda na rozdíl od nás co se tíče aut ,jejich řídících jednotek a věcí s tím souvisejících skutečně hodně ví a umí.My dvá se tu ,tak leda můžeme dohadovat a to je tak všechno.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Úterý 25.04.2017 15:55, RE: Odškodnění v EU?
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Milan123 napsal:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...
Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.
Tak mi mé výroky argumentací vyvrať. Chápu, že ve světě motorů se o právní stránce problému moc nedočteš. Tím co říká v TV automechanik (byť opravdu dobrý) mě opravdu neohromíš - tezi "co se řekne v TV, to je pravda" věří jen opravdoví hlupáci. Prezentuješ soukromý názor pana Jardy a já mu jej neberu, ale o hloubce jeho znalostí homologačních procesů a jejich právní stránky nevíme zhola nic. Tedy nemohu nijak posoudit, zda je jeho názor pravdivý nebo alespoň reálný.
Pavlíku,na co si to tu hraješ?Pan Janda na rozdíl od nás co se tíče aut ,jejich řídících jednotek a věcí s tím souvisejících skutečně hodně ví a umí.My dvá se tu ,tak leda můžeme dohadovat a to je tak všechno.


Fando, umíš číst složitější text nebo jen věty ze světa motorů? Nikde netvrdím, že pan Jarda (byť ho osobně neznám) není dobrý automechanik a tedy že neví jak funguje auto a jeho řídící elektronika. O "speciálním" nastavení ŘJ u VW ale neví zcela jistě nic a o důvodech pro jeho použití už vůbec nic. Proč by také měl, zabývá se opravami aut (cílový stav = hurá jede to = zákazník zaplatí) ne homologací a tedy jej moc nezajímá, co jde z výfuku. Byl by blázen, kdyby si pořizoval (jako podnikatel) drahý speciální analyzátor emisí na úrovni vědeckého pracoviště. A obyčejným měřením emisí prováděným před STK (a tedy automechanikům běžně dostupným) auto bez problémů projde i bez DPF, na takovou prkotinu se cinknutá sekvence softu vůbec nespouští....
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 28.04.2017 11:04, RE: podvod
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Nejlepší na tom všem je,že ten průšvihový motor v reálném provozu vypouští stejně i méně škodlivin než motory konkurence.Dokonce se najdou i motory plnicí euro 6,které vypustí stejně škodlivin,jako zmiňovaný problémový motor 2 TDI.
Nevím proč jsi použil jednotné číslo - průšvihové motory od VW jsou v posledních letech všechny . Pravda je nejspíš taková, že s emisemi "podvádí" všichni, ale jen koncern byl tak přesvědčen o své nedotknutelnosti, že použil technické prostředky (software), tedy zanechal prokazatelnou stopu. Všichni ostatní šli cestou nejmenšího odporu a raději našli si skulinu v legislativě = použili legální cestu neb co není zakázáno, je povoleno.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale nejdůležitější podle mě je,co skutečně jde z výfuků v reálném provozu.A jsou i takové vozy,které vypouští to samé a to údajně plní E-6


Pleteš se. Nejdůležitější (v EU) je správnej štempl na správným papíře. V USA to vidí jinak - v rámci "ochrany" svých pracovních míst našli hůl na evropskej "šrot", a nechali ty krámy pěkně odstavit. Místa na to mají dost
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.