0
zpět
 

diskuze k tématu: Mondeo, Mazda 6, nebo Passat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, ostatní, japonská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 20:46, RE: Kdybych jezdil 50tkm ročně
Koloss napsal:
No já to myslel koupit a předělat na LPG, náklady se vrátí v levnějším palivu. Právě že ty ceny jsou příznivé.
Tak to jo, protože ta 2,5 se dá koupit o cca 20000Kč levněji a když by plyn vyšel cca na 30000Kč tak vlastně ve finále by byl oproti třeba 2.0 v benzínu nebo TDCi o 10000Kč dražší ale už jezdil levněji a ekologičtěji. A návratnost těch 10000Kč jakoby "navíc" se při tom nájezdu vrátí za chvilku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 21:03, RE: Těžká volba
Koloss napsal:
U Mondea rezaví jen spodní hrana dveří, ale za peníze, které na to má, sežene už auto kde je to vyřešeno. Prostor v Mondeu je úplně jiná cestovní třída oproti Octavii.
To, že u Mondea rezaví jen spodní hrana dveří už jsem slyšel, ale já osobně považuji i toto za trestuhodné opomenutí. Na koncernové vozy se snáší neustále vlna kritiky (mnohdy oprávněně), ale třeba zpracování karoserie a protikorozní ochrana působí velice kvalitně. Omlouvám se, ale v mých očích snad nikdo neumí pokazit závěr na skvělém autě jako Ford (a Alfa, ale ta prý má charakter).
Jinak bych si dovolil jako alternativu doporučit Lagunu II od r.v. 2005 (obrovský kvalitativní skok), která je uvedeným vozům naprosto důstojným protihráčem a navíc zkažená pověst tlačí ceny i zachovalých a skvěle vybavených ojetin prudce dolů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 21:26, RE: České (také)palivo
Kylie napsal:
Zde NAPROSTO musím SOUHLASit s Vywern(em)!
Rozdílná kvalita paliv je poznat i při "běžné/normální" jízdě a to jak na dynamice, tak bohužel i na spotřebě vozu ,-(
PS: Servisní náklady u Volvo jsou opravdu (snad až ..) NEmístně VYSKOKÉ!
Pěkný den
V česku stojí palivo za prD, to je známo. mohu ale poradit kde kupovat supr čupr naftu. v České republice teď jezdí spoustu autobusů značky Mercedes, na tyto autobusy je poskytována celkem dobrá záruka, která má ale jednu podmínku, musí se do nich tankovat kvalitní nafta, proto si provozovatelé těchto autobusů nechávají naftu dovážet ze zahraničí a zároveň je kontrolována výrobcem autobusů aby v případě poruchy vstřikovacího systému, který je stejně citlivý jako u osobních vozidel, měl reklamaci uživatel bezproblémů... tam kde tankují tyto autobusy (například tam kde je i servis pro tyto vozidla) je vhodné tankovat, protože nafta je fakt bájo kvalitní, aditivovaná - dostatečně brzy když začíná chladné počasí a bývá také levnější než nafta u ostatních pump, konkrétně vím o dvou takových místech kde jedno je v Benešově a druhé v Jihlavě, obě provozují místní ČSAD...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 22:43, RE: Diesely ve Volvu S 60
jiriez napsal:
Zdravím Kylie,
srovnával jsem běžnou C 5 a běžné Volvo S 60. Exclusive asi samozřejmě bude někde jinde. Po pravdě řečeno, s C5 Exclusive v 2.2 HDI (po faceliftu) jsem nejel, pouze jsem jí okoukával v showroomu, když si tchýně kupovala nové přibližovadlo (nakonec šla do Accorda, ale nic proti Citroenu). Moje postřehy byly z "běžné" C 5 (tuším 2.0 HDI) ještě před faceliftem, kterou jsem si druhdy zařídil. Musím přiznat, že se mi s tím Volvem jelo lépe, byl tam víc klid, lepší sedačky, lépe to voně...
Zdravím jiriez,
myslím že sehnat C6 by NEbyl až TAKový problém (u nové bych doporučila posečkat do září na nový V6 3.0 HDi Bi-/twin-turbo ... snad dorazí i v té "lepší" verzi 202 kW/600 Nm; a ojetinu myslím také LZE bez nějakých větších problémů sehnat - i když asi NE v česku ...).
U Citroën C5 je "rozumné" vzít vždy tu vyšší verzi s podvozkem H3+ (a výbavou Exclusive) ve spojení s 2.2 HDi Biturbo či ještě lépe V6 2.7 HDi.
Naprosto SOUHLASím s vašimi slovy ".. jaksi hodnotněji ...útulněji" apod. - BEZ ironie, tak to JE (i když současná verze C5 se docela "snaží" ,-)
Motůrek 1.6 HDi opravdu JE hodně povedený, ale souhlasím s vašimi "rozpaky" (dává se i do Citroën C5 a vím že vůz "utáhne" - toť z mého pohledu "vše" - jde o motor co "patří" a "dobře" funguje ve vozech Mini, Citroën C4, Mazda 3 či Volvo C30 - tam JE opradu "pasující") - do vozů jako je Citroën C5 neřkuli Volvo S80 - tam bych si ho NEkoupila
PS: Já NIC proti Accord - při poslední koupi vozu to byl můj 2hý finalista ,-)
PPS: Já "oceňuji" bi-/twin-turbo motory, ale spíše VYŠŠí kubatury, řekněme DVOUlitrem počínaje (bmw 23d) - onen vw 1.4 TSi NEní špatný - ale (opět) patří do vozu typu Scirocco - NE výš (můj názor - přes veškerý reálný pokrok - ono staré dobré OBJEM NIČÍM NE... - stále platí)
Pěkný den

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.05.2009 14:36, RE: Těžká volba
i napsal:
To, že u Mondea rezaví jen spodní hrana dveří už jsem slyšel, ale já osobně považuji i toto za trestuhodné opomenutí. Na koncernové vozy se snáší neustále vlna kritiky (mnohdy oprávněně), ale třeba zpracování karoserie a protikorozní ochrana působí velice kvalitně. Omlouvám se, ale v mých očích snad nikdo neumí pokazit závěr na skvělém autě jako Ford (a Alfa, ale ta prý má charakter).
Jinak bych si dovolil jako alternativu doporučit Lagunu II od r.v. 2005 (obrovský kvalitativní skok), která je ...
Každé automobilce se podaří nějaký renonc, tady není problémem ani tak antikorozní ochrana jako celek, ony ty Mondea jinak nikde nereznou, ale je ptoblém ve vodě, která kolem oken zatéká do dveří, ale u Mondea tam prostě zůstane a ničí. Jde asi o použití nevhodného tmelu do dveří, který normálně kryje sváry.

U VW mi přijde jako horší renonc třeba to, když se vám u auta za milión s motorem 2.5 TDI V6 po 100 tísíc km vydřou ložiska vačkových hřídelí a oprava vás vyjde na 120 tisíc kč. Proti tomu jsou zkorodované dveře opravdu drobnost. U VW jsou snad 3 varianty tohoto motoru s odlišným výkonem a snad jen jedna je prosta nějaké zásadnější chyby.

A Laguna mě taky napadla, ale málo ji znám na to, abych věděl, jak jsou na tom faceliftované modely s elektronikou. A popravdě - přední světlomety na starší verzi vypadaly lépe než ty nové podle vzoru Megane.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.