jiriez napsal:
Zdravím Kylie,
srovnával jsem běžnou C 5 a běžné Volvo S 60. Exclusive asi samozřejmě bude někde jinde. Po pravdě řečeno, s C5 Exclusive v 2.2 HDI (po faceliftu) jsem nejel, pouze jsem jí okoukával v showroomu, když si tchýně kupovala nové přibližovadlo (nakonec šla do Accorda, ale nic proti Citroenu). Moje postřehy byly z "běžné" C 5 (tuším 2.0 HDI) ještě před faceliftem, kterou jsem si druhdy zařídil. Musím přiznat, že se mi s tím Volvem jelo lépe, byl tam víc klid, lepší sedačky, lépe to voně...
Zdravím jiriez
,
myslím že sehnat C6 by NEbyl až TAKový problém (u nové bych doporučila posečkat do září na nový V6 3.0 HDi Bi-/twin-turbo ... snad dorazí i v té "lepší" verzi 202 kW/600 Nm; a ojetinu myslím také LZE bez nějakých větších problémů sehnat - i když asi NE v česku ...).
U Citroën C5 je "rozumné" vzít vždy tu vyšší verzi s podvozkem H3+ (a výbavou Exclusive) ve spojení s 2.2 HDi Biturbo či ještě lépe V6 2.7 HDi.
Naprosto SOUHLASím s vašimi slovy ".. jaksi hodnotněji ...útulněji" apod. - BEZ ironie, tak to JE (i když současná verze C5 se docela "snaží" ,-)
Motůrek 1.6 HDi opravdu JE hodně povedený, ale souhlasím s vašimi "rozpaky" (dává se i do Citroën C5 a vím že vůz "utáhne" - toť z mého pohledu "vše" - jde o motor co "patří" a "dobře" funguje ve vozech Mini, Citroën C4, Mazda 3 či Volvo C30 - tam JE opradu "pasující") - do vozů jako je Citroën C5 neřkuli Volvo S80 - tam bych si ho NEkoupila
PS: Já NIC proti Accord - při poslední koupi vozu to byl můj 2hý finalista ,-)
PPS: Já "oceňuji" bi-/twin-turbo motory, ale spíše VYŠŠí kubatury, řekněme DVOUlitrem počínaje (bmw 23d) - onen vw 1.4 TSi NEní špatný - ale (opět) patří do vozu typu Scirocco - NE výš (můj názor - přes veškerý reálný pokrok - ono staré dobré OBJEM NIČÍM NE... - stále platí)
Pěkný den