Peet napsal:
S80 je pořádný kus auta s neokoukaným desingem, který se na našich silnicích určitě neztratí. Trochu se mi nelíbí fotky interiéru, který působí chladně.
Chtěl bych vidět tu jízdu, když každou chvíli musí zasahovat ESP.
Dejte si pozor, až budete testovat auto bez něj - zatáčka v kombinaci s blátíčkem a poletíte rovnou do škarpy (v horším do stromu).
Když už zasáhne ESP mělo by to být pro řidiče důrazné varování!!!
Cau Peete,
Volvo se ti sice zalibilo, stejne jako mne na stredni, ale o nic neprijdes kdyz na nej hodne rychle zapomenes. Do roku 99 to byly spolehlivy auta,a le pak prisel novy design a s nim hora problemu. Ziju v Americe v Montane ve Skalistych horach a tesne pred zimou (zari) jsem koupil S80 z roku 99 ve verzi T6. Preplnovany radovy sestivalec ulozeny napric. Od te doby mne presel smich. Zacalo to check engine svetylkem. To byla almbda sonda za katalyzatorem cistricim prvni tri valce od prava. Menil jsem pneu na zimni Michelin X-ice za $650 (normalni auto je tak do $400 is hrebama). Ve dvaceti pod nulou , mi cestou do prace vysadil motor. Mrtva baterka tak jsem startoavl z nahradniho zdroje, kterej si tu vozi kazdej. Pristi den to zdechlo v tom samem miste. To uz jsem zavetril, ze mam vetsi problem nez baterku. Rozsvitila se mi kontrolka na servis prevdovoky (automat s tiptronicem). Ta sviti dodnes. Vymenil jsem kapalinu a problemy ustaly. Po dvou tydnech to zdechlo zas. Vakuova hadice se odpojila. Menil jsem brzdy, ktery ted dokazou utrhnout i asfalt kdyz se na to dupne,a le je to navrzeny tak, ze se meni i kotouce. Cepy naprav zacaly odchazet a jedna ma i gumovou ochranbu na kusy. K tomu se pridaly zvuky od torzniho stabilizatoru a jeste na vrch toho vseho i tesneni od tlumicu. Predni naprava proste hraje na cem se da. Aby toho nebylo dost, zacal unikat chladici kapalina a to hned na trech mistech. Namorni epoxy to zpravilo na dvou z nich, stahovak na tretim. Zacalo se ozyvat i cerpadlo od posiloavce, ze nema kapalinu. At dolyvam jak dolyvam porad nekde mizi. Navratova trubka se uvolnila a vsecho to hnalo na silnici namisto zpet do nadrzky. Strecha prisla o prevody kdyz na ni ulpel led. A to jsem se ani nezminil o izolaci akbelu, kterou jsem msuel komplet predelat. Svezeni paradni, akcelerace o-10 za 6.5, zvuk super, sedacky jak v letadle, ale chce to lezet porad po autem aby jelo... Zitra to prodavat tipkovi z Los Angeles za polovicni cenu. Jeste, ze mam GS od BMW
)))))))))) Jinak z aut - Subaru Legacy v automatu 95 a vys !!!!!!! Umi i 400 tis bez vetsich problemu a nahon na 4, ktery se da prepnout na predni napravu. Ma to tady kazdej,
[email protected] Big SKY MT,USA.