0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo S90 – nástupce S80 vyjede jen se čtyřválci a vzduchovým dopingem

kategorie zařazení tématu: ostatní
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 04.12.2015 13:40, Prémie, která rezignovala:)
Teda ne že by bylo Volvo někdy prémie, ale mít jenom čtyřválce ve všech vozech, to je fakt navoněná bída. A nejlepší jsou ty označení. Časem se určitě dočkáme T12 nebo T16.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pátek 04.12.2015 18:12, :-)
podle čeho se pozná, jestli to je nebo neni prémie?
Kdybych si měl vybrat mezi např BMW a Volvem, ani na vteřinu bych neváhal.. Samozřejmě, že Volvo
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pátek 04.12.2015 21:40, RE: :-)
Zvirak napsal:
podle čeho se pozná, jestli to je nebo neni prémie?Kdybych si měl vybrat mezi např BMW a Volvem, ani na vteřinu bych neváhal.. Samozřejmě, že Volvo


Já třeba také Volvo za prémii nepovažuji. Podle mého názoru je to "lepší střední třída" s důrazem na pocit bezpečí (v posledních cca 10 letech už skutečně jen na pocit). Motory, výbava, zpracování ani technická úroveň na prémiové značky nestačila v minulost a (už vůbec) nestačí v současnosti.
PS: a kdybych si měl vybrat mezi BMW a Volvem, neváhal bych ani vteřinu a samozřejmě BMW - už jen pro ten vynikající 8° automat ZF
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pátek 04.12.2015 22:10, .
automat možná, ale jaké mají motory? K čemu je ti převodovka, když motor stojí za starou belu?
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Sobota 05.12.2015 03:49, Volvo
Za mě: předek krásný, boční pohled taky super, ale ten zadek, pane bože co to je? To vypadá jak nějaký korejec A ty 4-válce? Ach jo Kamarád má služební XC90 D5 a teď má dostat resp. vybrat si nové a velice přemýšlí, jestli si to nové Volvo koupí.

A když se tady bavíte BMW vs. Volvo, příkladově 740xd nebo toto Volvo S90, tak všema 10-ti BMW, 3,0d nafta je fakt dobrá, silná a drží, teda na rozdíl od 4,4i BiTurbo které je průser jak čert
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 05.12.2015 09:32, RE: :-)
Zvirak napsal:
podle čeho se pozná, jestli to je nebo neni prémie?Kdybych si měl vybrat mezi např BMW a Volvem, ani na vteřinu bych neváhal.. Samozřejmě, že Volvo


Jsou určité znaky, podle kterých se dá soudit. Třeba že tam, kde prémie začíná s motorizacema, Volvo končí. Že tahle limuzína bude mít v základu pohon předních kol, stejně jako třeba Superb. Nové XC90 vypadá nádherně, interiér, který nabízí, jsem asi jinde neviděl, ale jízdní vlastnosti jsou vesměs všude haněny.
To, že bys neváhal ani vteřinu znamená podle mého, že máš na BMW averzi, a takových lidí je víc. Ale řekl bych, že jsou dvě BMW, jedny jsou dieselové Xka, které si kupují "ti noví klienti", a potom benzínové sedany a kupé s pohonem zadních kol, kterých se prodá absolutní minimum a jsou tady pro ty pravověrné:)


reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 05.12.2015 09:33, RE: Volvo
eTeflon napsal:
Za mě: předek krásný, boční pohled taky super, ale ten zadek, pane bože co to je? To vypadá jak nějaký korejec A ty 4-válce? Ach jo Kamarád má služební XC90 D5 a teď má dostat resp. vybrat si nové a velice přemýšlí, jestli si to nové Volvo koupí. A když se tady bavíte BMW vs. Volvo, příkladově 740xd nebo toto Volvo S90, tak všema 10-ti BMW, 3,0d nafta je fakt dobrá, silná a drží, teda na rozdíl od 4,4i BiTurbo které je průser jak čert


Podle mého už to snad dali do pořádku po faceliftu, ale relevantní info zatím chybí. Ale průser jak čert je ten, že se to vůbec stalo, BMW bylo vždycky motorářskou špičkou a dneska už jim třeba MB dává hodně na prdel.

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Sobota 05.12.2015 18:03, RE: :-)
Reno napsal:
Zvirak napsal:
podle čeho se pozná, jestli to je nebo neni prémie?Kdybych si měl vybrat mezi např BMW a Volvem, ani na vteřinu bych neváhal.. Samozřejmě, že Volvo
Jsou určité znaky, podle kterých se dá soudit. Třeba že tam, kde prémie začíná s motorizacema, Volvo končí. Že tahle limuzína bude mít v základu pohon předních kol, stejně jako třeba Superb. Nové XC90 vypadá nádherně, interiér, který nabízí, jsem asi jinde neviděl, ale jízdní vlastnosti jsou vesměs všude haněny. To, že bys neváhal ani vteřinu znamená podle mého, že máš na BMW averzi, a takových lidí je víc. Ale řekl bych, že jsou dvě BMW, jedny jsou dieselové Xka, které si kupují "ti noví klienti", a potom benzínové sedany a kupé s pohonem zadních kol, kterých se prodá absolutní minimum a jsou tady pro ty pravověrné:)


ale s těma motorizace jdi, S90 má jenom 4-válce. Budiž.
Ale co S80 s osmiválcem W8 4.4 ? tady asi BMW nezačíná, nýbrž taky končí..
Dle mého je tohle obrovská chyba, opouštět pětiválce, šestiválce, osmiválce. To platí napříč automobilkami.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 06.12.2015 00:40, RE: :-)
Zvirak napsal:
Reno napsal:
Zvirak napsal:
podle čeho se pozná, jestli to je nebo neni prémie?Kdybych si měl vybrat mezi např BMW a Volvem, ani na vteřinu bych neváhal.. Samozřejmě, že Volvo
Jsou určité znaky, podle kterých se dá soudit. Třeba že tam, kde prémie začíná s motorizacema, Volvo končí. Že tahle limuzína bude mít v základu pohon předních kol, stejně jako třeba Superb. Nové XC90 vypadá nádherně, interiér, který nabízí, jsem asi jinde neviděl, ale jízdní vlastnosti jsou vesměs všude haněny. To, že bys neváhal ani vteřinu znamená podle mého, že máš na BMW averzi, a takových lidí je víc. Ale řekl bych, že jsou dvě BMW, jedny jsou dieselové Xka, které si kupují "ti noví klienti", a potom benzínové sedany a kupé s pohonem zadních kol, kterých se prodá absolutní minimum a jsou tady pro ty pravověrné:)
ale s těma motorizace jdi, S90 má jenom 4-válce. Budiž.Ale co S80 s osmiválcem W8 4.4 ? tady asi BMW nezačíná, nýbrž taky končí..Dle mého je tohle obrovská chyba, opouštět pětiválce, šestiválce, osmiválce. To platí napříč automobilkami.


Ale Volvo už žádné osmiválce nemá a mít nebude. Mimochodem je to V8.
http://www.auto.cz/volvo-s80-motor-v8-letos-skonci-model-2011-ceskem-trhu-22520

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 06.12.2015 09:21, .
já vim, já jen chtěl poukázat na to, že donedávna ty motory Volvo také mělo (ikdyž 4.4 pokud vim, Volví nebyl). Takže dle tvého výkladu to do 2011 byla prémie a pak ne?
jen čekám až to přesně definuješ
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 06.12.2015 10:32, RE: .
Zvirak napsal:
já vim, já jen chtěl poukázat na to, že donedávna ty motory Volvo také mělo (ikdyž 4.4 pokud vim, Volví nebyl). Takže dle tvého výkladu to do 2011 byla prémie a pak ne? jen čekám až to přesně definuješ


No, von ten osmiválec byl uloženej napříč a poháněl přední kola s připojením zadních při prokluzu. Už to ukazuje na trochu jiné řešení, než je obvyklé v prémiových kategoriích. A byl od Yamahy a v testech psali /osobně jsem zkušenost neměl/, že má dost protivný zvuk. A dynamicky byl na úrovni třílitrové nafty. Ale co je podstatné, že už není.
Takže prémie - za mně: motor podélně, pohon zadních nebo všech čtyřech, paleta motorů od čtyř klidně do 12 válců, automat od ZF podstatnou výhodou:)

reagovat
ewing1
počet příspěvků46
datum registrace29.05.2009
Úterý 08.12.2015 08:47, Volvo S90
Já mám Volvo S90, modelový rok 1998. Tento vůz mám již 10,5 roku a jsem s ním velice spokojen. Nemůžu na něj dopustit. Za celou dobu žádná závada a auto dostalo pouze běžnou údržbu. Teď mám najeto 340 tisíc km. Mám tam motor 3,0 šestiválec řadový. Před 10 lety jsem byl velice nadšený, že začali do aut dávat i osmiválce a jako přednost se uvádělo, že nový osmiválec je nejekologičtější na světě a že splňuje normu ULEV II. Jaktože dnes už je to málo? Kdo to vymyslel ty nesmysly dávat malé motory a turba? Jakú budou mět životnost ty motory? Jak to bude tahat naložený vozík za autem? Ha?
Nevím, já říkám, že dobře už bylo. Auta by měli dělat kvalitnější a s dobrými motory... Ale nedělají...
Měli by si vzít příklad z toho, jak se Volva dělaly v 70. - 90. letech....
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Úterý 08.12.2015 09:05, RE: Volvo S90
ewing1 napsal:
Já mám Volvo S90, modelový rok 1998. Tento vůz mám již 10,5 roku a jsem s ním velice spokojen. Nemůžu na něj dopustit. Za celou dobu žádná závada a auto dostalo pouze běžnou údržbu. Teď mám najeto 340 tisíc km. Mám tam motor 3,0 šestiválec řadový. Před 10 lety jsem byl velice nadšený, že začali do aut dávat i osmiválce a jako přednost se uvádělo, že nový osmiválec je nejekologičtější na světě a že splňuje normu ULEV II. Jaktože dnes už je to málo? Kdo to vymyslel ty nesmysly dávat malé motory a turba? Jakú budou mět životnost ty motory? Jak to bude tahat naložený vozík za autem? Ha?Nevím, já říkám, že dobře už bylo. Auta by měli dělat kvalitnější a s dobrými motory... Ale nedělají... Měli by si vzít příklad z toho, jak se Volva dělaly v 70. - 90. letech....


Dobrý den, napište prosím o svém voze Volvo S90 recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme se těšit!
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.