anonym napsal:
Je to tak, od francouzů se nic jiného než šrot nedá koupit.
Pánové, chtěl bych reagovat na názory ohledně P.307. Sám jsem si prošel několika modely 307 od kombi 2.0 HDI RHY 90PS spotřeba 7.7l/100km,přes SW 2.0 HDi RHS 110PS 7.4l/100km, nyní vlastním 307 3 dv. hatchback 2.0 16V 136PS(benzín) RFN 8.7l/100km. Vždy při stejných trasách s průměr.rychl. 51km/h Pravdou je že silnější HDi má velký problém jménem FAP filtr s omezenou životností (cca 80-100 000km), odpružený setrvačník, řemenice pohonu příslušenství, podtlaky na ovl.turba atd. FAP začal blbnout již po ujetí cca 65 000 km a byl zdrojem neustálého rozsvěcování kontrolky motoru a omezení výkonu - po výměne šel ihned pryč z domu, pomalu se začal ozývat setrvák. Kombík 307 šel také pryč,ale ne kvůli závadam ale řetězové něhodě na D1, byl jsem uprostřed :). Jak jsem již napsal nyní mám 3DV. sice trocha nepraktického,ale jinak super povoz. Jízdně z úplně jiného světa než ti dva traktoři s těžkýma čumákama. Vždy používáno obutí, jak zima tak léto 17 alu felgen, nyní 18alu. Zatím vše šlape jak má, jen až na to že je to kostitřas - daň za 18ky. Jinak ve směs pohoda, ojezdím a jdu do další nejlépe 307cc.