Pondělí 10.08.2009 13:22,
rada
Tak vidím, že se zde opět uvádí spousta nesmyslů. D5/120 by mohla stačit. D5/136 nebude o tolik větší rozdíl. Benzíny opravdu žerou. Je to hold velký auto, s náročným haldexem. Já osobně vidím největší nevýhodu právě v něm. Pokud máte štěstí, dožije se tak 220-250tkm. Pokud to někdo prasí a není k autu slušnej, jde skutečně kolem kila srát. Jinak D5 (jakákoli) žere opravdu skromně, do těch devíti se vlezete každopádně. Osobně bych šáhl zrovna po ní, s manuálem. Od 05 jsou tuším i 120kw s 6Q. Jak už tady někdo psal, není to auto pro pitomce s holou hlavou a falešným goldem kolem pokérovanýho krku. Je to auto pro spokojeného táty od rodiny, který už ví, co od života chce. Ví, že bezpečnost jeho dětí, a celé rodiny je na prvním místě. Mimochodem - nazývat D5 chcíplým nepovedeným dýzlem je žert. Velký žert. Pořád bude dinamika vozu lepší, než deset spřažených haťapek. Já mám XC90, ale od nova, a auto se starám celkem normálně, prostě když potřebuje servis, jedu. Většinou jde jen o výměnu oleje, sem tam nějaká žárovka. Manželka má V70 D5, tudíž ten motor opravdu znám. Jezdil i s V8. Svezení je nádherný. Reálná spotřeba po městě 18l. Mimo 50/50 se dá kroti do 12-15. Což si myslím, že taky není tak zlý. Ale v každým případě XC90 je volvo jak se patří. To prostě klasická česká solvina zvyklá vykupovat v bazu Das Auto tdtdtdtdtdtd nikdy nemůže pochopit.
reagovat