anonym napsal:
Tak tento článek mohl napsat jen totální trotl, co nepozná Dacii od Mercedesu. Sám mám 2.0 T.S., 156 z roku 99, kupoval jsem ji novou, mám najeto 178tis km a dle toho debila, co napsal tento článek, bych se měl jít podívat do garáže, jestli náhodou nemám ojnici na podlaze.... Olej měním po 15tis, rozvoďák po 80tis, variátor původní, největší oprava byla nová spojka, což je v těchto km snad normální... Mrzí mne, že se pořád najdou takoví blbci, jako Vaculík, nejspíš postižen diagnózou VW!
Možná jste si mohl nejdříve přečíst moje recenze na VW Passat či Audi A6 - patří k nejkritičtějším, jaké kdy kdo publikoval. Velmi často uvádím jako příklad srovnání passatu TDI-PD a Alfy Romeo 156 JTD. Pověst má německý vůz daleko lepší, přitom používá ty samé zlobivé komponenty (váhy vzduchu, turba), jako alfa. A ještě nějaké navíc. V případě motoru TS 16V však musím být velmi nekompromisní. V posledních deseti letech nevzniknul s výjimkou Nissanu Patrol 3,0 Di (Y61) jiný motor, který by kolaboval tak často. Věřte, že se 178 tisíc km bez závady patříte mezi pouhých 10% štastlivců. Alfa Romeo sama, když zvažovala, zda motor dále vyvíjet, zkoumala, kolik vozů se dožilo 200 tisíc km bez výměny motoru. Z těch servisovaných ve značkových servisech (Itálie) to bylo pouze 6%, což je strašlivé.
Věřte, že než něco napíši, mnohokrát to ověřuji. Mimo jiné testuji nové vozy této značky a kdybych neměl vše co tvrdím náležitě podloženo, tak by mi už nepůjčili ani kolo.
PS: Otevřete si mobile.de a vězte, že 156 Motorshaden nebyl žádný speciální model pro německý trh.