0
zpět
 

diskuze k tématu: Problémy motoru Twin Spark 16V (Alfa Romeo)

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 06:56, David V.
Ach ten pravopis, tečky a čárky ti nic neříkají, co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 07:27, RE: David V.
anonym napsal:
Ach ten pravopis, tečky a čárky ti nic neříkají, co?
Tady jde spíš o auta než o pravopis. Alespoň tomu tak donedávna bylo, než sem začali příspívat lidé jako ty a spol.
Najdi si jiné stránky, kde se budeš moci uspokojit alespoň co se tvých, bezesporu skvělých, znalostí z češtiny týče.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 07:40, RE: David V.
Alda napsal:
Tady jde spíš o auta než o pravopis. Alespoň tomu tak donedávna bylo, než sem začali příspívat lidé jako ty a spol.
Najdi si jiné stránky, kde se budeš moci uspokojit alespoň co se tvých, bezesporu skvělých, znalostí z češtiny týče.
novinar ma psat spravne cesky at uz pise o cemkoli. To, ze ti spatna cestina nevadi jen potvrzuje, ze je to pravda:) Jinak musis byt asi dost hovado, kdyz nekomu naznacujes, aby sem nelez, jenom proto, ze ma jinou (podle me spravnou) predstavu, jak ma vypadat prace motoristickeho novinare. Asi sem zacnu psat casteji...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 07:58, RE: David V. - Jack
vobora napsal:
novinar ma psat spravne cesky at uz pise o cemkoli. To, ze ti spatna cestina nevadi jen potvrzuje, ze je to pravda:) Jinak musis byt asi dost hovado, kdyz nekomu naznacujes, aby sem nelez, jenom proto, ze ma jinou (podle me spravnou) predstavu, jak ma vypadat prace motoristickeho novinare. Asi sem zacnu psat casteji...
Ty blbečku, každej ti sere na tekčy a čárky. Nejdůl. je se něco dozvědět o autech, tu čárku nebo tečku si každej idiot doplní a jestli se ti něco nelíbí, tak zkus jiné stránky a neotravuj tady s pič.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 08:05, RE: David V.
vobora napsal:
novinar ma psat spravne cesky at uz pise o cemkoli. To, ze ti spatna cestina nevadi jen potvrzuje, ze je to pravda:) Jinak musis byt asi dost hovado, kdyz nekomu naznacujes, aby sem nelez, jenom proto, ze ma jinou (podle me spravnou) predstavu, jak ma vypadat prace motoristickeho novinare. Asi sem zacnu psat casteji...
Než začneš psát o češtině, zkus si osvěžit diakritická znaménka troubo! Asi to s tou češtinou, v tvým případě, nebude tak horký.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 08:26,
Nevim proč toho někoho sere.tady se bavíme o autech a né o češtině.Jak už bylo řečeno najdi si jinej server a tam ty hrubky třeba opravuj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 08:41, T.S.
Mám 2.0 T.S. 156 rok 2000, v současné době najeto 271.000km, od 200tis jsem ho nechal manželce a postoupil dál, nikdy jsem ho nezadřel, nikdy jsem neměnil olejové čerpadlo, olej měním po 15-ti tisících (výrobce udává po 20ti), jezdím na Selenia Racing. Auto má po třetích rozvodech kromě věcí běžného opotřebení (kotouče, destičky, přední horní ramena a výfuk) jsem měnil jen variator, protože za studena auto rachtalo, než "nasálo" olej. Jinak spokojenost, snažím se k němu chovat velmi slušně a vyplatilo se. Bohužel neméně slušně jsem se choval k firemní vektře 1,6 a u té se ve 130ti tis měnil motor... nehledě na to, že jsem si v kufru stále vozil pět litrů oleje, protože to auto ho žralo neuvěřitelným způsobem...(pozn. z autorizovaného servisu - pane, to je v pořádku, v servisní knížce máte napsáno až 1litr na tisíc km...)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 08:59, RE: David V.
Alda napsal:
Tady jde spíš o auta než o pravopis. Alespoň tomu tak donedávna bylo, než sem začali příspívat lidé jako ty a spol.
Najdi si jiné stránky, kde se budeš moci uspokojit alespoň co se tvých, bezesporu skvělých, znalostí z češtiny týče.
Pánové, nechte ho být, nemá to smysl. Pokud na to budete reagovat, tak ho to nepřejde - spíše naopak. Takhle se diskuze o ptákovinách jen nabaluje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 09:01, RE: T.S.
anonym napsal:
Mám 2.0 T.S. 156 rok 2000, v současné době najeto 271.000km, od 200tis jsem ho nechal manželce a postoupil dál, nikdy jsem ho nezadřel, nikdy jsem neměnil olejové čerpadlo, olej měním po 15-ti tisících (výrobce udává po 20ti), jezdím na Selenia Racing. Auto má po třetích rozvodech kromě věcí běžného opotřebení (kotouče, destičky, přední horní ramena a výfuk) jsem měnil jen variator, protože za studena auto rachtalo, než "nasálo" olej. Jinak spokojenost, snažím se k němu chovat velmi slušně a vyp...
Po roce 2000 uz s T.S. motory myslim nejsou takove problemy jako prednim. Ale clanek ma pravdu, prvni 16V TwinSparky se proste zadiraji. Pekny clanek na toto tema najdete tady: http://cuoresportivo.net/index.php?link=cuore-technika-motory-TS Je to primo na AlfaRomeo klubu a tihle chlapici uz o motorech v Alfe ledasco vedi... Jinak si myslim, ze kdyz si nekdo koupi vysokootackovy motor, s takhle rychlym prechodem do otacek a litrovymi vykony vyhnanymi do maxima v aute urcenem prevazne pro sportovni zazitky a pozitek z jizdy, tak holt mu musi za prve venovat nalezitou udrzbu a za druhe pocitat s tim, ze ten motor proste nevydrzi tolik co jine line mrchy. V mitsu Evo se taky, pokud se bude vyuzivat jeho vykon a vlastnosti, tak jak se na toto auto slusi, bude treba menit spojka co 10 tis. km a po max. 100 tis. pujde motor na generalku tak jako tak, tak proc se sakra lidi divy, ze tomu autu musim neco poskytnout? Ze je treba se o nej starat? Obecne: Kdyz vam to vadi, tak si ty auta nekupujte, alespon bude mene sasku, co na ne budou nadavat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 09:03, RE: T.S.
Miky napsal:
Po roce 2000 uz s T.S. motory myslim nejsou takove problemy jako prednim. Ale clanek ma pravdu, prvni 16V TwinSparky se proste zadiraji. Pekny clanek na toto tema najdete tady: http://cuoresportivo.net/index.php?link=cuore-technika-motory-TS Je to primo na AlfaRomeo klubu a tihle chlapici uz o motorech v Alfe ledasco vedi... Jinak si myslim, ze kdyz si nekdo koupi vysokootackovy motor, s takhle rychlym prechodem do otacek a litrovymi vykony vyhnanymi do maxima v aute urcenem prevazne pro sportov...
Opr: ... proc se sakra lidi divi ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 09:19, RE: David V.
anonym napsal:
Ach ten pravopis, tečky a čárky ti nic neříkají, co?
nemuzu si pomoct ale ja tam toho zas tolik nevidim... jestli vubec neco! vylozene hrubka v i/y neni zadna. s kvalitou clanku jsem maximalne spokojen, pokud mate pane nejaky problem, proc neuvedet konkretni chyby?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 10:43, RE: T.S.
Miky napsal:
Po roce 2000 uz s T.S. motory myslim nejsou takove problemy jako prednim. Ale clanek ma pravdu, prvni 16V TwinSparky se proste zadiraji. Pekny clanek na toto tema najdete tady: http://cuoresportivo.net/index.php?link=cuore-technika-motory-TS Je to primo na AlfaRomeo klubu a tihle chlapici uz o motorech v Alfe ledasco vedi... Jinak si myslim, ze kdyz si nekdo koupi vysokootackovy motor, s takhle rychlym prechodem do otacek a litrovymi vykony vyhnanymi do maxima v aute urcenem prevazne pro sportov...
Alfa romeo se mi líbí, pořád nad ní uvažuju jako nad "hobby károu" konkrétně GTV nebo 156, byl by to eventuelní nástupce celici 2.0 16V, ale pořád mám u té alfy strach o motor. Vím co to kluci měli, tak si rvaly vlasy. Nové tu kupovat nebudu a jak to má více majitelů, tak je to asi neštěstí. Dá se to koupit za "pár korun", tak na tu pořizovací cenu má skoro každý, ale na servis už ne. Kdyby mi někdo řekl, že když po koupy vyměním, rozvody, olejové čerpadlo a olej, že je jistá spolehlivost zaručená, šel bych do ní. Nejsem žádnej fanatik značky, kterej by alfě odpustil, to že stojí furt nepojízná v garáži jen proto, že je to alfa. Kór ten výkon T.S. oproti jinejm, třeba japonskejm motorum nějak větší není, právě naopak, aby si mohl dovolit být tak poruchovej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 11:12, RE: T.S.
anonym napsal:
Mám 2.0 T.S. 156 rok 2000, v současné době najeto 271.000km, od 200tis jsem ho nechal manželce a postoupil dál, nikdy jsem ho nezadřel, nikdy jsem neměnil olejové čerpadlo, olej měním po 15-ti tisících (výrobce udává po 20ti), jezdím na Selenia Racing. Auto má po třetích rozvodech kromě věcí běžného opotřebení (kotouče, destičky, přední horní ramena a výfuk) jsem měnil jen variator, protože za studena auto rachtalo, než "nasálo" olej. Jinak spokojenost, snažím se k němu chovat velmi slušně a vyp...
Mám T.S. 2.0 16v, uz 6 let. Celých 5let vydržel motor který mel prasklá a zavařená prsa co drží klikovku, rozvody a olejové čerpadlo mají v sobě. že to hoch z jaroměře zalepil epoxidem jsem zjistil až po 5 letém provozu kdy se teplem epoxid pokroutil a otevřel znovu starou díru. Tento motor si užil od předchozího majitele z prahy peklo, průjezdy po kostkách prahy na 2kv. 110kmh asi nebyly nijak neobvyklé. Zvuk neměl nijak dokonalý a díky neustále klesajícímu tlaku oleje se rok od roku zhoršoval. Přesto jsem s ním nad původních 150 tis (kopil jsemto jako 4 roky staré) najel dalších 100tis. Pak jsem koupil druhý starší motor z itálie. Šlape skvěle, tlak oleje má 4-6 bar vzhledem k otáčkám. Jezdím 10w60 a měním po 10-15tis jak se podaří. Věřím že 90% všech trablu s motorem TS je zpusobeno jeho citlivostí k nárazum při haváriich - tak jako jste to napsali třeba o motorech subaru které považuju jinak za velice spolehlivé. Myslím že většina přivezených aut z devadesátýchg let alespoň trochu havarovaná byla. Dnes už i poslední mechanik snad ví že tyto 16v motory chtějí 10w40-60 a ne 5w tak jak je to naučili na školení od olejářů (kteří asi dobře platí). Při troše znalostí se může člověk pořádně svézt. Alfu nebo Lancii bych si koupil klidně zas přestože mě vyškolili. Věřím že při dodržení pár dogmat při nákupu auta to jsou stroje určené pro službu lidem. L.Z.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 11:17, RE: T.S.
Celicak napsal:
Alfa romeo se mi líbí, pořád nad ní uvažuju jako nad "hobby károu" konkrétně GTV nebo 156, byl by to eventuelní nástupce celici 2.0 16V, ale pořád mám u té alfy strach o motor. Vím co to kluci měli, tak si rvaly vlasy. Nové tu kupovat nebudu a jak to má více majitelů, tak je to asi neštěstí. Dá se to koupit za "pár korun", tak na tu pořizovací cenu má skoro každý, ale na servis už ne. Kdyby mi někdo řekl, že když po koupy vyměním, rozvody, olejové čerpadlo a olej, že je jistá spolehlivost zaruče...
Jestli si chces poradne pojezdit, kup si Coupe 2.0 20V Turbo, 220 v neco pres tunu vazicim aute je brutalni narez. Ja mam ten motor taky, ale v petimetrovym sedanu, ale i tak je to dabel a je to to nejlepsi, co italove kdy vyrobili. Brzdy Bremba 310-330 mm na prednich kolech jsou dostatecnym dukazem toho, ze to auto proste neni jenom to co si vetsina hospodskych povalecu predstavi pod pojmem Fiat. Spolehlivost je pri dodrzeni toho co jsi psal vice nez vytecna, navic pokud te zajima tuning, tak borci z toho po nejakych nevelkych upravach tahaj 350 koni... Jedinym choulostivym mistem motoru je Turbo, ale kdyz se k nemu budes chovat, tak jak se slusi a patri - tz. Za studena nehonit a kdyz tomu das kapky, tak nechat potom zchladnout bud pomalou klidnou jizdou, nebo jen tak nechat klapat pred barakem par minut, tak no problem. A kdyz uz odejde, tak repas vyjde na cca 10-15 tis. a pak mas zase na min. 200 tis. km klidek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 11:18, RE: T.S.
Miky napsal:
Jestli si chces poradne pojezdit, kup si Coupe 2.0 20V Turbo, 220 v neco pres tunu vazicim aute je brutalni narez. Ja mam ten motor taky, ale v petimetrovym sedanu, ale i tak je to dabel a je to to nejlepsi, co italove kdy vyrobili. Brzdy Bremba 310-330 mm na prednich kolech jsou dostatecnym dukazem toho, ze to auto proste neni jenom to co si vetsina hospodskych povalecu predstavi pod pojmem Fiat. Spolehlivost je pri dodrzeni toho co jsi psal vice nez vytecna, navic pokud te zajima tuning, tak ...
Oprava: 220 koni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 16:07, RE: T.S.
Miky napsal:
Jestli si chces poradne pojezdit, kup si Coupe 2.0 20V Turbo, 220 v neco pres tunu vazicim aute je brutalni narez. Ja mam ten motor taky, ale v petimetrovym sedanu, ale i tak je to dabel a je to to nejlepsi, co italove kdy vyrobili. Brzdy Bremba 310-330 mm na prednich kolech jsou dostatecnym dukazem toho, ze to auto proste neni jenom to co si vetsina hospodskych povalecu predstavi pod pojmem Fiat. Spolehlivost je pri dodrzeni toho co jsi psal vice nez vytecna, navic pokud te zajima tuning, tak ...
Tak nad fiatem coupé jsem taky přemýšlel, ale zrazovali mě od toho. Viděl jsem pěkny ,ale jako do hobby auta se mi za něj 150-200tis dávat nechce. Co říkáš na 2.0 16V turbo. Vozy s tímto motorem jsou v mojí vytýčené cenové relaci, jede to taky obstojně. líbí se mi poměr cena/výbava/jízda/vzhled. Chtěl bych po celice něco z jiného soudku. Jinak bych vzal celdu 2.0T 4WD
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 17:48, RE: T.S.
anonym napsal:
Mám T.S. 2.0 16v, uz 6 let. Celých 5let vydržel motor který mel prasklá a zavařená prsa co drží klikovku, rozvody a olejové čerpadlo mají v sobě. že to hoch z jaroměře zalepil epoxidem jsem zjistil až po 5 letém provozu kdy se teplem epoxid pokroutil a otevřel znovu starou díru. Tento motor si užil od předchozího majitele z prahy peklo, průjezdy po kostkách prahy na 2kv. 110kmh asi nebyly nijak neobvyklé. Zvuk neměl nijak dokonalý a díky neustále klesajícímu tlaku oleje se rok od roku zhoršoval....
Znami ma Alfu GTV T.S. a vydrzela presne 80tis. KM a to ji mel jen jako libovku na nedeli a v lete a na dlouhe cesty...a je to fanda do aut /jezdi zavody/ takze o nejaka zanedbane udrzbe nemuze byt rec...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 21:19, RE: T.S.
anonym napsal:
Znami ma Alfu GTV T.S. a vydrzela presne 80tis. KM a to ji mel jen jako libovku na nedeli a v lete a na dlouhe cesty...a je to fanda do aut /jezdi zavody/ takze o nejaka zanedbane udrzbe nemuze byt rec...
A moji známí mají pštrosy, co snáší zlatá vejce vole
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 21:22, RE: T.S.
Miky napsal:
Po roce 2000 uz s T.S. motory myslim nejsou takove problemy jako prednim. Ale clanek ma pravdu, prvni 16V TwinSparky se proste zadiraji. Pekny clanek na toto tema najdete tady: http://cuoresportivo.net/index.php?link=cuore-technika-motory-TS Je to primo na AlfaRomeo klubu a tihle chlapici uz o motorech v Alfe ledasco vedi... Jinak si myslim, ze kdyz si nekdo koupi vysokootackovy motor, s takhle rychlym prechodem do otacek a litrovymi vykony vyhnanymi do maxima v aute urcenem prevazne pro sportov...
Chytrá hlavo, 2.0 T.S. z roku 98,99 a 2000 jsou totožné, tak než začneš plácat, tak si o tom něco zjisti.. Pak se začaly lyšit pouze emisní normou euro2 a 3 a to přidáním třetí lambdasondy, zvětšením katu a tím pádem ubráním výkonu o 5koní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 21:44, RE: T.S.
anonym napsal:
A moji známí mají pštrosy, co snáší zlatá vejce vole
a moji známí nemají nic
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.