Celicak napsal:
Alfa romeo se mi líbí, pořád nad ní uvažuju jako nad "hobby károu" konkrétně GTV nebo 156, byl by to eventuelní nástupce celici 2.0 16V, ale pořád mám u té alfy strach o motor. Vím co to kluci měli, tak si rvaly vlasy. Nové tu kupovat nebudu a jak to má více majitelů, tak je to asi neštěstí. Dá se to koupit za "pár korun", tak na tu pořizovací cenu má skoro každý, ale na servis už ne. Kdyby mi někdo řekl, že když po koupy vyměním, rozvody, olejové čerpadlo a olej, že je jistá spolehlivost zaruče...
Jestli si chces poradne pojezdit, kup si Coupe 2.0 20V Turbo, 220 v neco pres tunu vazicim aute je brutalni narez. Ja mam ten motor taky, ale v petimetrovym sedanu, ale i tak je to dabel a je to to nejlepsi, co italove kdy vyrobili. Brzdy Bremba 310-330 mm na prednich kolech jsou dostatecnym dukazem toho, ze to auto proste neni jenom to co si vetsina hospodskych povalecu predstavi pod pojmem Fiat. Spolehlivost je pri dodrzeni toho co jsi psal vice nez vytecna, navic pokud te zajima tuning, tak borci z toho po nejakych nevelkych upravach tahaj 350 koni... Jedinym choulostivym mistem motoru je Turbo, ale kdyz se k nemu budes chovat, tak jak se slusi a patri - tz. Za studena nehonit a kdyz tomu das kapky, tak nechat potom zchladnout bud pomalou klidnou jizdou, nebo jen tak nechat klapat pred barakem par minut, tak no problem. A kdyz uz odejde, tak repas vyjde na cca 10-15 tis. a pak mas zase na min. 200 tis. km klidek...