konas napsal:
Ahoj všem, kteří mají rádi objektivní pohled na věc.v roce 1998 1. alfa 145 1.4 T.S., 200 tisíc najeto, výměna zadní tlumič výfuku, 1x variator, 1x spojkový váleček 1.500Kč. Vše ostatní jenom provozní náklady, oleje, filtry, desky , rozvody . Nákladově nejlepší auto které jsem kdy měl. ( mazdy, nissany, vw, chryslery, rover, skoda atd se nomohou rovnat, měl jsem je.)V roce 2003 2. alfa 156 2.0 T.S. 250 tisíc najeto, prodal jsem ji před pěti lety, vše na bázi standartní ho servisu, po 200 tisících trochu brala olej cca 1l na 5tisíc km.Oba vozy dostávali kapky, dvojka většinou do 100km/h pak teprve trojkaDnes mám stále tu první, nemám to srdce se jí zbavit, dodnes slouží bezchybně a jezdím se 159 2.4 Q4 SW, která je bohužel nákladově jinde, velké, těžké , ale dobré auto dnes najeto 140tisíc a neměl jsem nic než žhaviče, malá přední ramínka, jinak standartní provozní servis, teď budu poprvé měnit přední kotouče.( video alfa na sněhu you tube)Kdo nevěří ať se přijde přesvědčit. Podle mě většina špatných zkušeností vy\chází z toho, že minimum lidí, kteří tato auta kritizují s nimi nikdy nejelo anebo si koupili starší vybydlený kus a neudělali základní ponákupní servis a pak se divili, že byli 10tisic po servisních intervalech a zaplatili vysokou cenu za poruchy, které by se nestaly pokud by člověk myslel racionálně a věřil sobě namísto prodávajícímu z 3 ruky.Ahoj Konas
Mám jiný objektivní pohled na věc.
Nechci polemizovat o kladech a záporech vozů AR, ani o jejich servisních nárocích, ale faktem zůstává, že existuje na trhu celá spousta vozů, které takové stigma nemají.
Znamená to obecně, že se o tyto vozy starají jejich majitelé výrazně lépe, než v případě Alfy?