0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak spolehlivé jsou šestiválce audi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, ostatní, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 20.12.2015 17:28, xxxx xxxx xxxxx
V soucasnosti bych az tak sestivalcove naftove BMW nevyzdvihoval, problemu s nima je vic nez dost. Skoro bych rekl ze V6 TDI je ted lepsi volba u noveho auta. Navic xdrive se s quatrem neda srovnavat, to same plati o interieru.
Ale samozrejme kupovat to jako ojetinu je riziko vzdy.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Středa 06.01.2016 06:21, bavoráckou naftu od roku 2007 výš nebrat
Bavoráky jen pokud možno v 6válci benzinu, ne v naftě, pokud už naftu tak starší třílitr (má jen problematický swirl klapky do r.2004, pak už je měly zesílený), ne nový motory, je tam error !!! Měl jsem naftu, za 3 měsíce udržba motoru 65.000 peněz a stejně šel do světa, teďka 6hrnek benzin a je to úplně jiný kafe, neznám zatim poruchy....Dehet od koncernu je v současnosti lepší, i když moucha se najde všude, ale může zato naše supr nafta, která nevyhovuje něm. normám až na 2 výjimky (Benzina Verva+OMV). Ale jak se přejede hranice 300.000km, tak jdou vstřiky u nafty postupně do hajan ať je to, co je to... Nic nevydrží věčně, všechno je to o dobrým mechanikovi a nezanedbané údržbě auta. A nejezdit jak cvok.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 06.01.2016 09:40, RE: bavoráckou naftu od roku 2007 výš nebrat
spiteful napsal:
Bavoráky jen pokud možno v 6válci benzinu, ne v naftě, pokud už naftu tak starší třílitr (má jen problematický swirl klapky do r.2004, pak už je měly zesílený), ne nový motory, je tam error !!! Měl jsem naftu, za 3 měsíce udržba motoru 65.000 peněz a stejně šel do světa, teďka 6hrnek benzin a je to úplně jiný kafe, neznám zatim poruchy....Dehet od koncernu je v současnosti lepší, i když moucha se najde všude, ale může zato naše supr nafta, která nevyhovuje něm. normám až na 2 výjimky (Benzina Verva+OMV). Ale jak se přejede hranice 300.000km, tak jdou vstřiky u nafty postupně do hajan ať je to, co je to... Nic nevydrží věčně, všechno je to o dobrým mechanikovi a nezanedbané údržbě auta. A nejezdit jak cvok.


ty osle, psal jsi, že jsi nacpal do té svojí vykopávky 360 tisíc a teď vykládáš, že je to bez poruchy???
dej si lexaurin a studenej vobklad...

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 06.01.2016 09:41, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
V soucasnosti bych az tak sestivalcove naftove BMW nevyzdvihoval, problemu s nima je vic nez dost. Skoro bych rekl ze V6 TDI je ted lepsi volba u noveho auta. Navic xdrive se s quatrem neda srovnavat, to same plati o interieru.Ale samozrejme kupovat to jako ojetinu je riziko vzdy.


Ano, quatro je výrazně nedotáčivější. Jaké jsou problémy s 3.0D? Ten motor jezdí a jezdí. Interiér nezpochybňuju, kdo si potrpí na kvalitní fošny, u Audi se najde:)

reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Středa 06.01.2016 15:22, To Reno
Nech si urážek a nepodceňuj moje auto, dovolim si tvrdit, že na 100% ho mám v lepším technickým stavu, než ty to svoje, já totiž vím o každým šroubku.... Ať si pro mě za mě každej jezdí čím chce, každej z nás má svou hlavu a jiný nároky a potřeby, hlavně musí mít na servis. Když se někomu líbí Fordy ať jezdí Fordem, když se někomu líbí Citron, nebo Renault, nebo olympionik, ať si jezdí tim. Když někdo preferuje nový auta, protože na ně nechce pár let šahnout, ať si jezdí novejma. Já si prostě mezi těma novejma křápama nevybral a radši si prostě postavil prověřený auto, který znám a který mě nepřekvapí a plně mi vyhovuje po všech stránkách. Moje auto fakt neni vykopávka. Klasický bavoráky jsou o emocích, který člověk prostě v novejch autech už nenajde. Ale tady se už nemínim dál hádat a cokoli dál vysvětlovat, myslel jsem, že tyhle diskuze mají být konstruktivní a ne se tady urážet......
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 06.01.2016 16:05, RE: To Reno
spiteful napsal:
Nech si urážek a nepodceňuj moje auto, dovolim si tvrdit, že na 100% ho mám v lepším technickým stavu, než ty to svoje, já totiž vím o každým šroubku.... Ať si pro mě za mě každej jezdí čím chce, každej z nás má svou hlavu a jiný nároky a potřeby, hlavně musí mít na servis. Když se někomu líbí Fordy ať jezdí Fordem, když se někomu líbí Citron, nebo Renault, nebo olympionik, ať si jezdí tim. Když někdo preferuje nový auta, protože na ně nechce pár let šahnout, ať si jezdí novejma. Já si prostě mezi těma novejma křápama nevybral a radši si prostě postavil prověřený auto, který znám a který mě nepřekvapí a plně mi vyhovuje po všech stránkách. Moje auto fakt neni vykopávka. Klasický bavoráky jsou o emocích, který člověk prostě v novejch autech už nenajde. Ale tady se už nemínim dál hádat a cokoli dál vysvětlovat, myslel jsem, že tyhle diskuze mají být konstruktivní a ne se tady urážet......


Teda nic ve zlým, ale vědět o každém šroubku neznamená automaticky 100% stav, a to ani při tak krvavé investici, se kterou jsi se nedávno svěřil. Já vím o mnoho šroubech zejména na výfukovém potrubí, kde už je po těch letech matky jen půl a podle vlnek se dá zhruba tušit, že tam byl někdy v minulosti závit.
Pokud je BMW o emocích, ale někdo vybírá auto použitím rozumu, co bys doporučil?
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Středa 06.01.2016 16:07, .
spiteful, ty ses provařil, jak jsi tu v jiném vlákně tvrdil, jak tuníš ten svůj atmo dvoulitr ( 110kW ), to je totiž vážně k smíchu. Z toho nic moc nevymáčkneš, ikdyby ses na hlavu stavěl.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 06.01.2016 21:28, RE: To Reno
spiteful napsal:
Nech si urážek a nepodceňuj moje auto, dovolim si tvrdit, že na 100% ho mám v lepším technickým stavu, než ty to svoje, já totiž vím o každým šroubku.... Ať si pro mě za mě každej jezdí čím chce, každej z nás má svou hlavu a jiný nároky a potřeby, hlavně musí mít na servis. Když se někomu líbí Fordy ať jezdí Fordem, když se někomu líbí Citron, nebo Renault, nebo olympionik, ať si jezdí tim. Když někdo preferuje nový auta, protože na ně nechce pár let šahnout, ať si jezdí novejma. Já si prostě mezi těma novejma křápama nevybral a radši si prostě postavil prověřený auto, který znám a který mě nepřekvapí a plně mi vyhovuje po všech stránkách. Moje auto fakt neni vykopávka. Klasický bavoráky jsou o emocích, který člověk prostě v novejch autech už nenajde. Ale tady se už nemínim dál hádat a cokoli dál vysvětlovat, myslel jsem, že tyhle diskuze mají být konstruktivní a ne se tady urážet......


Omlouvám se, nechal jsem se unést. Každopádně já teď jezdím Focusem z půjčovny co má najeto 80 tkm a jezdím ho od 40 tkm. Je to auto na práci a podle toho na něho nemám žádné přehnané nároky.
Uznávám, že BMW s atmosférickým motorem přináší svému pánovi mnoho radosti. Jen na mně by muselo mít trochu víc výkonu. Jen mně rozesmívá, jak tvrdíš, že je to auto bez investic, když jsi tady napsal co jsi napsal. Viděl jsem kolegu se slabostí pro E39 koupit několik takových vozů /aktuálně jezdí se 740i a pochvaluje si, že proti těm dvanáctiválcům to jede prakticky stejně, jen servis je někde úplně jinde/ - totiž viděl jsem ho nasypat nehorázné peníze do těchhle aut a vím, že je to prostě - ač si třeba krásný - prostě starý vrak, který bude stát vždycky peníze a provozovat ho třeba na 5000 km měsíčně je absolutní nonsens. Jako víkendové autíčko - budiž.

reagovat
westeros
počet příspěvků46
datum registrace22.04.2014
Čtvrtek 07.01.2016 10:30, RE: To Reno
spiteful napsal:
Nech si urážek a nepodceňuj moje auto, dovolim si tvrdit, že na 100% ho mám v lepším technickým stavu, než ty to svoje, já totiž vím o každým šroubku.... Ať si pro mě za mě každej jezdí čím chce, každej z nás má svou hlavu a jiný nároky a potřeby, hlavně musí mít na servis. Když se někomu líbí Fordy ať jezdí Fordem, když se někomu líbí Citron, nebo Renault, nebo olympionik, ať si jezdí tim. Když někdo preferuje nový auta, protože na ně nechce pár let šahnout, ať si jezdí novejma. Já si prostě mezi těma novejma křápama nevybral a radši si prostě postavil prověřený auto, který znám a který mě nepřekvapí a plně mi vyhovuje po všech stránkách. Moje auto fakt neni vykopávka. Klasický bavoráky jsou o emocích, který člověk prostě v novejch autech už nenajde. Ale tady se už nemínim dál hádat a cokoli dál vysvětlovat, myslel jsem, že tyhle diskuze mají být konstruktivní a ne se tady urážet......


Stejnou argumentaci jsem slysel od jednoho majitele Felicie...ale nic proti tobe. Kazdy mame svoje konicky a treba se ta investice i casem zhodnoti. Ale spise asi u nejake M3, bezne trojky asi sberatelske kousky za 20 let nebudou.
reagovat
MichalJiskra
počet příspěvků1
datum registrace12.07.2018
Čtvrtek 12.07.2018 19:39, Xxxxxx
Jak motor 3.0 TDi zvlada kratke trasy?
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.