anonym napsal:
Petr-Tipcars: Zaměstnanec vykáže výměnu filtrů, filtry pronese z dílny, to samé s olejem. Proč by to nešlo? A zákazníkovi je hloupé sekundovat tam lidem v montérkách, raděj si dá to kafíčko atd. Jsou v dílnách kamery? I pokud by tomu tak bylo, jde to obejít (jak z kamery poznám, kolik se nalilo? jak zamezím tomu, aby starý filtr byl odnesen vedle a prohozen s tím novým a na plac se nakráčelo se starým v obalu nového? to by tam musela být ještě ostraha. aha, ta vlastně bere pár kaček, takže se s ...
Před garančkou a po garančce prohlížím čistotu oleje na měrce. Před bývá dost tmavý, po je čirý, že na měrce téměř není vidět (i po jízdě 20 km po garančce). Předpokládám, že pokud by měnili půlku oleje, tak by byl olej částečně tmavý. Filtr oleje by šel taky zkontrolovat jestli je zaprášený. Ale nějak sem filtr v autě nenašel, ale ani jsem ho nijak extra nehledal
Co ještě kontroluju je, jestli se měnil kabinový a motorový vzduchový filtr, pokud se podle rozpisu měnit měl a je na faktuře. Zatím bylo vše OK.<br>
<br>
Ale kdysi dávno mi známý známého zaměstnanec pražského Mercedes servisu servisoval 626 ve své garáži. A dával mi tam údajně z práce 0W-40 za 100kč/litr. Později mi řekl že s tím končí, protože jim v práci instalovali kamery a měli tam odhalený průser. Ale to už je dost let z5. Snad už tyhle praktiky autorizákům nestojí za to.