Pepe napsal:
Giorgio napsal:
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.
Ale i makléři rozdělují řidiče podle rizikovosti. Takhle na mě má kamarádka pojištěná 3 auta, při kalkulaci na sebe by platila skoro jednou tolik. Stejně je tenhle systém na ho.no. Pojištěnej má bejt řidič, ne auto. Už jsem to tady několikrát uváděl s argumenty i příklady, kde to funguje, s moc pochopením se to nesetkalo
. Přitom jde o nejtransparentnější metodu, jak řidiče "ohodnotit" a následně motivovat. A když ne tohle, tak by pomohla i povinnost spoluúčasti na škodách z POV.
Celej system pojistovnictvi funguej na analyze dat a vysoke matematice. Jim nejde o spravedlnost nebo o to, co je nejlepsi pro zakazniky a spolecnost obecne. Jim de o penize.
Statisticky proste (stereotypni priklad ... sorry) muz, 20 let, 3.0 motor, Praha je na spicce rizika a dostane raketu na pojistce. Ten samej z mensiho meta plati mene atd. atp.
Cisla, data, analytika. V pojistovnach pracujou armady matematiku, ktery cele dny nedelaj nic jineho nez analyzuji a hledaji urcite znaky v silene hromade dat a z toho neco vypadne.
Ne, pojistovny nebudou pojistovat lidi, protoze by prisli o penize a nebo pri zmene systemu skocej ceny nahoru.
Nejsou charita, je to proste obchod.