0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d finance

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Schumi/nick
počet příspěvků50
datum registrace08.08.2014
Neděle 26.02.2017 13:30, 320D
Ok,sorry,prehledl jsem.....
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 27.02.2017 15:55, RE: Zijem kratce na jezdeni v nudnejch autech
Tommm napsal:
Zijem kratce na to jezdit celej zivot s rozumnejma autama. Sve moznosti znas, jdi do toho. Klidne bych se zamyslel i nad 5er.Jezdit celej zivot v octavii... radsi kulku


Jenom bych doplnil, že to provozování chrochtáků ty životy ještě zkracuje
Takže jedině benzín a BMW bez 6-ti válce není BMW.
reagovat
Patt
počet příspěvků9
datum registrace23.02.2017
Pondělí 27.02.2017 16:25, xx
Přesně takový omezený pohled na věc jsem potřeboval. Děkuji za přínosný příspěvek.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Pondělí 27.02.2017 18:23, RE: xx
Ma007 napsal:
Patt napsal:
Kdyby se náklady vyšplhaly max na 30 000 ročně, byl bych spokojený.
Sranduješ? Za cca 300€ to bude 1 servisná prehliadka, + 150€ PZP, + 500€ hav., + plášte, umytie, voda do ostrekovačov, stierače, brzdové platničky, kotúče, tlmiče... teda bežné spotrebné blbosti a si cez ďaleko 1100€ ročne a ešte sa nič neposralo.


Když nebude jezdit po poli a nebude kupovat vylágrovanou herku tak mu zůstane jenom to co se platí u i té octy(POV, olej...)

Za půl mega bude i nájezd kolem 100k km a osobně bych dal přednost 5er, ale jestli chceš 3er tak s půl mega v kapse vpohodě
reagovat
Patt
počet příspěvků9
datum registrace23.02.2017
Pondělí 27.02.2017 18:59, xxx
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
reagovat
Tommm
počet příspěvků79
datum registrace14.09.2015
Středa 01.03.2017 13:45, RE: xxx
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.


Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.
Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1042
datum registrace23.04.2014
Středa 01.03.2017 14:23, RE: xxx
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.


Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?
Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...
Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Středa 01.03.2017 16:42, RE: xxx
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...


Kým sa budú poisťovať autá a nie vodiči tak sa na tomto systéme nič nezmení. Vedel by som si predstaviť PZP tak ako je, len namiesto špz sa vyplní rodné číslo a potom "vypláva" na povrch kto má koľko nehôd, škodových udalostí,...

reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Středa 01.03.2017 16:44, RE: xx
PatM napsal:
Ma007 napsal:
Patt napsal:
Kdyby se náklady vyšplhaly max na 30 000 ročně, byl bych spokojený.
Sranduješ? Za cca 300€ to bude 1 servisná prehliadka, + 150€ PZP, + 500€ hav., + plášte, umytie, voda do ostrekovačov, stierače, brzdové platničky, kotúče, tlmiče... teda bežné spotrebné blbosti a si cez ďaleko 1100€ ročne a ešte sa nič neposralo.
Když nebude jezdit po poli a nebude kupovat vylágrovanou herku tak mu zůstane jenom to co se platí u i té octy(POV, olej...)Za půl mega bude i nájezd kolem 100k km a osobně bych dal přednost 5er, ale jestli chceš 3er tak s půl mega v kapse vpohodě


stále sa mi nechce veriť, že stredná trieda bude mať rovnaké prevádzkové náklady ako nižšia stredná. To bude tým, že sám prevádzkujem auto strednej triedy a viem ako "lacné" je ho udržiavať v 100% stave.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 01.03.2017 16:55, RE: xxx
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...


Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me.

V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?


ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace.

Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Středa 01.03.2017 17:59, RE: xxx
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych


O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.

Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Středa 01.03.2017 18:26, RE: pojistka
Ja to tak prave v brne mel cca 6 let zpatky - pojistovna byla axa, ale bylo to pres "brokera" a fleet smlouva. Platil jsem cca polovinu standardni castky (Jaguar x-type 2.5i, teprve 4r ridicak a stalo me to kolem 3000/rok)..
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 02.03.2017 07:42, RE: xxx
Giorgio napsal:
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.


Ale i makléři rozdělují řidiče podle rizikovosti. Takhle na mě má kamarádka pojištěná 3 auta, při kalkulaci na sebe by platila skoro jednou tolik. Stejně je tenhle systém na ho.no. Pojištěnej má bejt řidič, ne auto. Už jsem to tady několikrát uváděl s argumenty i příklady, kde to funguje, s moc pochopením se to nesetkalo . Přitom jde o nejtransparentnější metodu, jak řidiče "ohodnotit" a následně motivovat. A když ne tohle, tak by pomohla i povinnost spoluúčasti na škodách z POV.
reagovat
Tommm
počet příspěvků79
datum registrace14.09.2015
Čtvrtek 02.03.2017 10:15, RE: xxx
Pepe napsal:
Giorgio napsal:
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.
Ale i makléři rozdělují řidiče podle rizikovosti. Takhle na mě má kamarádka pojištěná 3 auta, při kalkulaci na sebe by platila skoro jednou tolik. Stejně je tenhle systém na ho.no. Pojištěnej má bejt řidič, ne auto. Už jsem to tady několikrát uváděl s argumenty i příklady, kde to funguje, s moc pochopením se to nesetkalo . Přitom jde o nejtransparentnější metodu, jak řidiče "ohodnotit" a následně motivovat. A když ne tohle, tak by pomohla i povinnost spoluúčasti na škodách z POV.


Celej system pojistovnictvi funguej na analyze dat a vysoke matematice. Jim nejde o spravedlnost nebo o to, co je nejlepsi pro zakazniky a spolecnost obecne. Jim de o penize.

Statisticky proste (stereotypni priklad ... sorry) muz, 20 let, 3.0 motor, Praha je na spicce rizika a dostane raketu na pojistce. Ten samej z mensiho meta plati mene atd. atp.

Cisla, data, analytika. V pojistovnach pracujou armady matematiku, ktery cele dny nedelaj nic jineho nez analyzuji a hledaji urcite znaky v silene hromade dat a z toho neco vypadne.

Ne, pojistovny nebudou pojistovat lidi, protoze by prisli o penize a nebo pri zmene systemu skocej ceny nahoru.

Nejsou charita, je to proste obchod.
reagovat
Tommm
počet příspěvků79
datum registrace14.09.2015
Čtvrtek 02.03.2017 10:18, RE: xxx
Giorgio napsal:
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.


Je to asi o konkretnim pripadu, kdy rodina je easy zpusob.
Neni to o tom kde a jak.

Je dulezite v tom videt ten pattern.
V 18ti koupis felicii za odvoz, postavis ji pred barak a nahanis bonusy a mezi tim jezdis necim, cemu se da rikat v dnesni dobe auto a tam pojistku resis jinak.

Az se na Felde natocej bonusy, prepises si svoje normal auto na sebe.

Easy. Dyt ten smysl musi videt kazdej. To je jako nekdo, koho tohle nenapadne? :D
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 02.03.2017 10:24, RE: xxx
Tommm napsal:
Giorgio napsal:
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.
Je to asi o konkretnim pripadu, kdy rodina je easy zpusob.Neni to o tom kde a jak.Je dulezite v tom videt ten pattern.V 18ti koupis felicii za odvoz, postavis ji pred barak a nahanis bonusy a mezi tim jezdis necim, cemu se da rikat v dnesni dobe auto a tam pojistku resis jinak.Az se na Felde natocej bonusy, prepises si svoje normal auto na sebe.Easy. Dyt ten smysl musi videt kazdej. To je jako nekdo, koho tohle nenapadne? :D


No jasně. Na feldu je POV zadara Hlavně, že natáčím
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 02.03.2017 10:30, RE: xxx
Tommm napsal:
Pepe napsal:
Giorgio napsal:
sheogorath napsal:
KoobaS napsal:
Tommm napsal:
Patt napsal:
Když ta 5ka je větší, těžší ... tzn. gumy, pojištění, spotřeba, pořizovací cena... atd.. Všechno roste. A mně ta 3ka přijde na pohled taková sportovnější, ten čumák je ostřejší. Jezdím hlavně sám, takže mi 5ka přijde zbytečně velká.
Znova opakuji. Pojisteni nechat uzavrit na nekoho v rodine, kdo ma (idealne) max bonusy.Jestli si chces honit bonus zrovna na BMW, tak ti rikam rovnou, ze je to spatna volba. K vuli tomu ja mel Felicii stojici, na ktere sem si stradal mesice a jine auto ma pojisteni na lidi s vyjezdenejma bonusama.
Jak se chová pojišťovna v případě řešení škodné události, když nabourám s autem napsaným na někoho jinýho kvůli ceně?Nechci rozdmýchávat žádný flame, skutečně mě to zajímá...Já to mám teď třeeba naopak, s mým autem a mou pojistou jezdí můj táta, aby mi nabíhal bonus., protože na služebním autě si bonus nevyjezdím...
Tohle by me zajimalo taky. Chapu to dobre tak, ze mam treba tu feliciu a k tomu treba oktavku. Na feliciu mam smlouvu uzavrenou na svoje jmeno, ale na oktavku ma smlouvu napr. kamarad, pricemz obe auta jsou registrovany na me. V pripade nehody s oktavkou je nezajima, kdo ridil, ale na ktery VIN je smlouva. Pojistka zaplati, a nekdo prijde o bonusy - je to majitel bouranyho auta, nebo majitel smlouvy? Nebo jeste jinak?ohledne nakladu vs. trida bych rekl ze dost zalezi na vyrobci a jeho reseni. Cena dilu az tak rozdilna neni (zvlast mezi nizsi stredni a stredni), spis bude rozdil v cene prace. Servisy mivaji vyssi sazby za vyssi tridu, ale zase i na nizsi tride muzou nektery ukony kvuli blbymu tech. reseni zabrat mnohem vic casu... Pripadne cast, co je u jednoho auta slozena ze 3 vymennych dilu muze byt u jinyho jako sestava, ktera se meni cela.... Takze spis zalezi na konkternim modelu rekl bych
O bonusy přijde pojistník, tedy ten, na koho je to auto pojištěno - obvykle provozovatel, ale nemusí to být ani on, ani vlastník.Upřímně ale nechápu, když chce někdo šetřit přes kamarády nebo přes rodinu, proč si rovnou neuzavře smlouvu v rámci flotily nějaké, třeba makléřské, firmy, kde mají vyjednané individuální lepší podmínky.
Ale i makléři rozdělují řidiče podle rizikovosti. Takhle na mě má kamarádka pojištěná 3 auta, při kalkulaci na sebe by platila skoro jednou tolik. Stejně je tenhle systém na ho.no. Pojištěnej má bejt řidič, ne auto. Už jsem to tady několikrát uváděl s argumenty i příklady, kde to funguje, s moc pochopením se to nesetkalo . Přitom jde o nejtransparentnější metodu, jak řidiče "ohodnotit" a následně motivovat. A když ne tohle, tak by pomohla i povinnost spoluúčasti na škodách z POV.
Celej system pojistovnictvi funguej na analyze dat a vysoke matematice. Jim nejde o spravedlnost nebo o to, co je nejlepsi pro zakazniky a spolecnost obecne. Jim de o penize.Statisticky proste (stereotypni priklad ... sorry) muz, 20 let, 3.0 motor, Praha je na spicce rizika a dostane raketu na pojistce. Ten samej z mensiho meta plati mene atd. atp.Cisla, data, analytika. V pojistovnach pracujou armady matematiku, ktery cele dny nedelaj nic jineho nez analyzuji a hledaji urcite znaky v silene hromade dat a z toho neco vypadne.Ne, pojistovny nebudou pojistovat lidi, protoze by prisli o penize a nebo pri zmene systemu skocej ceny nahoru.Nejsou charita, je to proste obchod.


Hele, matematiku, furt do sebe motáš jabka s hruškama. Řidič a auto. Zatímco já mám na sebe pojištěna 3 auta (ani jedním nejezdím), zvládnu způsobit v 1 okamžiku 1 škodu. Zatímco ta auta dokážou způsobit naráz škody 3.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 02.03.2017 11:25, RE: Pepe
Takze kdyz znama zpusobi nehodu, tak prijdes o bonusy? Do toho bych asi nesel...
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 02.03.2017 11:43, RE: Pepe
sheogorath napsal:
Takze kdyz znama zpusobi nehodu, tak prijdes o bonusy? Do toho bych asi nesel...


Mně je to jedno, jezdím firemníma autama svý firmy. Ani na sebe jako fyzická osoba nemám napsaný auta, jen ony pojistky. Firemní auta mám pojištěná ve flotile přes brokera, takže mi to nijak nevadí. Zatím. Ono každýmu bych to taky nedovolil
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 02.03.2017 11:56, RE
Jo takhle, to je pak jina, to dava smysl
Jasne, ze bys to nenechal na sebe napsat kazdyho, ale porad je to neco, co nemas primo pod kontrolou, vis jak

reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.