Pondělí 27.08.2012 13:13,
rada
Zkusil bych projet Tajpáry, sedmou i osmou generaci. Ohřát motor a pak nechat ručičku procestovat celé spektrum otáčkoměru. Jsou to sice zpravidla třídvířka, ale to by nemuselo vadit. Můj favorit je sedmá generace. Klasikou je jakýkoli atmo šestiválec od BMW, dal bych přednost E46 před novější E90, přece jen jde především o zábavu. Vím, že zájemce chce atmosféru, pokud by byl ochoten jít do foukaného benzínu, přidává se Ford ST a MPS (její výhodou je samosvor). Prakticky vše z výše jmenovaného je za rozumné peníze (bratru od 200 do 400 tisíc), rozhodující bude stav konkrétního vozu, to už ale asi ani nemá cenu psát. Otázkou je, co si tazatel představuje jako "zábavu", zjišťuji tak nějak čím dál častěji, že to pro každého může znamenat něco jiného...zábava je okruh? zábava je 200 na dálnici? (je to divné, ale některé lidi to baví), zábava jsou okresky a pilování stopy?
reagovat