0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW 320d po modernizaci 2001?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 00:54, Bezpečnost
Ejhle první, nu což. Toto Báwo je podle mě jedno z nejpovedenějčích na pohled. Nikdy jsem nevěřil, že po vydařeném předchůdci přijde něco ještě hezčího. A stalo se. Také to byl můj sen...
Rád bych jen upozornil na jeden fakt, a to je bezpečnost. Je to až zarážející (pro mě), ale daný model je na tom celkem dost zle. Nejde ani tak o to, že ostatní auta z té doby jsou na tom také dost bídně. Jde o to, že BMW kolem sebe vytvořilo mýtus kvalitního, sportovního, prestižního a bezpečného vozu. Je zajímavé porovnat s bezpečností "obyčejné Octavie" stejného roku výroby... Zkrátka si dovolím tvrdit, že v kdejakém malém voze dnešního data výroby na tom budete při případném střetu lépe než v téhle luxusní limuzíně. Viz. euroncap... Ale kdo by takovéto riziko pro takovou krásku nepodstoupil :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 01:07, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Ejhle první, nu což. Toto Báwo je podle mě jedno z nejpovedenějčích na pohled. Nikdy jsem nevěřil, že po vydařeném předchůdci přijde něco ještě hezčího. A stalo se. Také to byl můj sen...
Rád bych jen upozornil na jeden fakt, a to je bezpečnost. Je to až zarážející (pro mě), ale daný model je na tom celkem dost zle. Nejde ani tak o to, že ostatní auta z té doby jsou na tom také dost bídně. Jde o to, že BMW kolem sebe vytvořilo mýtus kvalitního, sportovního, prestižního a bezpečného vozu. Je zají...
Myšleno to bylo tak, že na to, že je to luxusní limuzína, a vzhledem k motorizacím (výkoným), které se dodávaly, je bezpečnost nic moc. I Octavia nabídne stejné bezpečí při nárazu (dle NCAP). Samozřejmě, že mnohé jiné vozy střední třídy na tom tehdy byly doslova tragicky. Rozhodně jsem nechtěl říct, že to je nebezpečný vůz. Jen že co se týče bezpečí, tak tím, že koupíte BMW nezískáte nic navíc oproti některé "konkurenci" (raději snad alternativám) z řad obyčejných vozů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 06:37, Led diody?
Teda jeden takovej po faceliftu nám stojí před domem, ale že by měl led diody jsem si opravdu nevšimnul. Jediné co má navíc v zadních světlech proti předfaceliftu je že mu svítěj na každý koncový svítilně dvě namísto jedné žárovky.
Jinak si myslím že jde vesměs o doporučeníhodnou motorizaci (2,0d 110kw) ale vybíral bych asi za hranicema z důvodu obrovského rozdílu ve výbavách vozů nabízených zde a třeba v D.
Šťastnou ruku při výběru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:11, RE: Led diody?
Valnoha napsal:
Teda jeden takovej po faceliftu nám stojí před domem, ale že by měl led diody jsem si opravdu nevšimnul. Jediné co má navíc v zadních světlech proti předfaceliftu je že mu svítěj na každý koncový svítilně dvě namísto jedné žárovky.
Jinak si myslím že jde vesměs o doporučeníhodnou motorizaci (2,0d 110kw) ale vybíral bych asi za hranicema z důvodu obrovského rozdílu ve výbavách vozů nabízených zde a třeba v D.
Šťastnou ruku při výběru
je možný,že ten cos viděl je facelift tzv. po bouračce, nejčastěji tak,že po bouračce na předek si lidí udělají novější model když je to jen jednoduchá výměna světel,nárazníku,někdy kapoty,což tady je.
Viz facelift felicií na ročník 98 a mladší, Octavia 97 na model 00 a mladší, P206 na model 03 a mladší atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:12, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Myšleno to bylo tak, že na to, že je to luxusní limuzína, a vzhledem k motorizacím (výkoným), které se dodávaly, je bezpečnost nic moc. I Octavia nabídne stejné bezpečí při nárazu (dle NCAP). Samozřejmě, že mnohé jiné vozy střední třídy na tom tehdy byly doslova tragicky. Rozhodně jsem nechtěl říct, že to je nebezpečný vůz. Jen že co se týče bezpečí, tak tím, že koupíte BMW nezískáte nic navíc oproti některé "konkurenci" (raději snad alternativám) z řad obyčejných vozů.
kámo, od kdy je BMW 320d luxusni limuzína?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:21, RE: Led diody?
Valnoha napsal:
Teda jeden takovej po faceliftu nám stojí před domem, ale že by měl led diody jsem si opravdu nevšimnul. Jediné co má navíc v zadních světlech proti předfaceliftu je že mu svítěj na každý koncový svítilně dvě namísto jedné žárovky.
Jinak si myslím že jde vesměs o doporučeníhodnou motorizaci (2,0d 110kw) ale vybíral bych asi za hranicema z důvodu obrovského rozdílu ve výbavách vozů nabízených zde a třeba v D.
Šťastnou ruku při výběru
Ty LEDky vzadu měli až modely po roce 2003. Pro americký trh dokonce s postupnou intenzitou rozsvěcení dle síly brždění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:25, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Myšleno to bylo tak, že na to, že je to luxusní limuzína, a vzhledem k motorizacím (výkoným), které se dodávaly, je bezpečnost nic moc. I Octavia nabídne stejné bezpečí při nárazu (dle NCAP). Samozřejmě, že mnohé jiné vozy střední třídy na tom tehdy byly doslova tragicky. Rozhodně jsem nechtěl říct, že to je nebezpečný vůz. Jen že co se týče bezpečí, tak tím, že koupíte BMW nezískáte nic navíc oproti některé "konkurenci" (raději snad alternativám) z řad obyčejných vozů.
Ano, v pasivním testu dopadly překvapivě stejně - řekl bych stejně dobře.
Ale dovolím si tvrdit, že BMW bude mít mnohem lepší aktivní bezpečnost - brzdy, DSC III, mnohem lepší podvozek....
Navíc E46 nabízela již v roce 1998 8 airbagů. Jako jeden z prvních měla hlavové. O tom se asi Octavii mohlo jen zdát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:27, RE: Led diody?
TOM napsal:
Ty LEDky vzadu měli až modely po roce 2003. Pro americký trh dokonce s postupnou intenzitou rozsvěcení dle síly brždění.
Teď tak přemýšlím že je možné že ty ledky má kupátko ale sedan a kombi v e46 rozhodně ne e. Jak říkám máme 330d 04 rok a žádný ledky. Tak možná ve třetím brzdovém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:33, RE: Led diody?
Valnoha napsal:
Teď tak přemýšlím že je možné že ty ledky má kupátko ale sedan a kombi v e46 rozhodně ne e. Jak říkám máme 330d 04 rok a žádný ledky. Tak možná ve třetím brzdovém.
A nebo to byla příplatková výbava.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 08:35, Škoda že nevíme, proč chce kupující diesel
Třeba by se v diskuzi přišlo na to, že si má udělat ještě větší radost a koupit výborný benzín 325 ( když už ne 330).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 09:01, RE: Bezpečnost
TOM napsal:
Ano, v pasivním testu dopadly překvapivě stejně - řekl bych stejně dobře.
Ale dovolím si tvrdit, že BMW bude mít mnohem lepší aktivní bezpečnost - brzdy, DSC III, mnohem lepší podvozek....
Navíc E46 nabízela již v roce 1998 8 airbagů. Jako jeden z prvních měla hlavové. O tom se asi Octavii mohlo jen zdát.
Jen jste zapomněli dodat, že E46 sice dopadla v NCAP stejně, jako Octavia, ale 2. generace, přitom ta přišla na trh o šest let později. Jen tak na doplnění. To že některé malé auto má dnes více hvězdiček, než E46, neznamená v žádném případě, že má i vyšší pasivní bezpečnost. Porovnávat lze pouze vozy v rámci třídy. Už jen rozdílná hmotnost dělá staršně moc. Navíc NCAP ukazuje pouze jeden typ nárazu. Každá automobilka dnes vvyíjí nový vůz tak, aby právě v tomto typu byl co možná nejlepší. Stačilo by změnit třeba úhel střetu, velikost přesazení, či deformovatelnou bariéru nahradit betonovým blokem a viděli byste, kolik aut by najednou mělo místo pěti hvězdiček třeba tři. NCAP není v žádném případě špatné, ale osobně si myslím, že její výsledky jsou dnes spíše dobrým marketingovým nástrojem, takovým, jaký třeba před deseti-patnácti lety automobilky neměly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 09:17, RE: Škoda že nevíme, proč chce kupující diesel
Kyle napsal:
Třeba by se v diskuzi přišlo na to, že si má udělat ještě větší radost a koupit výborný benzín 325 ( když už ne 330).
z e46 si troufnu říct že motorizace 2,0d má drtivé zastoupení na trhu s ojetinami. 325i nebo 330i se pěkná bude shánět horko těžko. Leda počkat na tu mojí ta půjde na jaře z domu ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 09:18, RE: Škoda že nevíme, proč chce kupující diesel
Kyle napsal:
Třeba by se v diskuzi přišlo na to, že si má udělat ještě větší radost a koupit výborný benzín 325 ( když už ne 330).
radši 2.8, loni jsem chvilku(5000km) jezdil s 328Ci 2000 a bylo to hodně dobrý svezení
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 11:33, RE: Led diody?
Valnoha napsal:
Teď tak přemýšlím že je možné že ty ledky má kupátko ale sedan a kombi v e46 rozhodně ne e. Jak říkám máme 330d 04 rok a žádný ledky. Tak možná ve třetím brzdovém.
AFAIK ma LED pouze kupe/kabriolet. Standardni sedan/kombi melo klasickou zarovku po celou dobu vyroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 12:21, RE: Bezpečnost
koos napsal:
Jen jste zapomněli dodat, že E46 sice dopadla v NCAP stejně, jako Octavia, ale 2. generace, přitom ta přišla na trh o šest let později. Jen tak na doplnění. To že některé malé auto má dnes více hvězdiček, než E46, neznamená v žádném případě, že má i vyšší pasivní bezpečnost. Porovnávat lze pouze vozy v rámci třídy. Už jen rozdílná hmotnost dělá staršně moc. Navíc NCAP ukazuje pouze jeden typ nárazu. Každá automobilka dnes vvyíjí nový vůz tak, aby právě v tomto typu byl co možná nejlepší. Stačilo...
Jste na omylu. Výsledek byl 4 hvězdy s 25 body pro čelní náraz shodně pro BMW3 i Škoda Octavia r.v. 2001 (tzn, faceliftovaná původní Octavia od VW koncern).
Cos e týká podmínek testu. Typ nárazu je nejméně příznivý při střetu s daným typem překážky. Tzn. všechny jiné varianty čelního nárazu by měly dopadnout lépe.
Souhlasím s tím, že se z toho stal tak trochu business. Proto to chce vybírat také podle toho, jestli má auto 5 hvězd kvůli bezpečnosti, nebo kvůli nápisům a připomínačům.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 12:25, RE: Bezpečnost
krakatit napsal:
kámo, od kdy je BMW 320d luxusni limuzína?
Od té doby, co je zemí, kde žiju, ČR. Je tu zkrátka svatá trojka z Němec, co vyrábí luxusní vozy. Samozřejmě záleží na výši konta, kdo posuzuje. Pro Mrázka nebo Pitra to asi moc luxus nebude. Pro průměrného Čecha ano. Nelíbíí-li se vám pojem luxusní, klidně si jej zaměňte za slůvko prémiový.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 12:34, RE: Bezpečnost
TOM napsal:
Ano, v pasivním testu dopadly překvapivě stejně - řekl bych stejně dobře.
Ale dovolím si tvrdit, že BMW bude mít mnohem lepší aktivní bezpečnost - brzdy, DSC III, mnohem lepší podvozek....
Navíc E46 nabízela již v roce 1998 8 airbagů. Jako jeden z prvních měla hlavové. O tom se asi Octavii mohlo jen zdát.
Já bych neřekl stejně dobře, spíš stejně nic extra. Rozdíl je ale v pojetí. Octavia je obyčejný spotřební vůz. BMW je prémiový vůz a měl by tedy nabídnout více. V oblasti PASIVNÍ bezpečnosti ale nic nepřidává. Osobně bych i řekl, že dummie by raději zvolil pro náraz Octavii. A airbagú múže být klidně plný pytel, ale nic moc neřeší. Dejte si do Seicenta třeba 200 airbagů. Stejně nepomůžou... Zvyšování bezpečnosti počtem airbagů je cesta pro automobilky pohodlná, leč limitující. Auto dokáže být mnohem bezpečnější i bez jakéhokoliv airbagu. Půjdu-li do extrému-formule 1 nebo WRC/DTM či jiné nemají airbag, jejich bezpečnost je ale naprosto někde jinde. Pokud vezmu sportovní vozy (Lambo apod.), také nepotřebují desítky airbagů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 12:48, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Já bych neřekl stejně dobře, spíš stejně nic extra. Rozdíl je ale v pojetí. Octavia je obyčejný spotřební vůz. BMW je prémiový vůz a měl by tedy nabídnout více. V oblasti PASIVNÍ bezpečnosti ale nic nepřidává. Osobně bych i řekl, že dummie by raději zvolil pro náraz Octavii. A airbagú múže být klidně plný pytel, ale nic moc neřeší. Dejte si do Seicenta třeba 200 airbagů. Stejně nepomůžou... Zvyšování bezpečnosti počtem airbagů je cesta pro automobilky pohodlná, leč limitující. Auto dokáže být mn...
Nejde srovnávat bezpečnost vozů DTM F1atd s vozidly pro běžný provoz. Na tratich je spousta bezpečnostních zón kačírků atd. Také bezpečnostní výbava pilotů je jiná přilby páteřáky nehořlavé kombinézy podstatně jiné pásy atd. V případě DTM si myslím že jje ve voze dokonce rám.
Myslim že kdyby v těchto vozech seděl člověk v pantoflích tak by jistě simulovaný náraz dopadl malinko jinak než vy píšete.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 13:06, RE: Bezpečnost
Valnoha napsal:
Nejde srovnávat bezpečnost vozů DTM F1atd s vozidly pro běžný provoz. Na tratich je spousta bezpečnostních zón kačírků atd. Také bezpečnostní výbava pilotů je jiná přilby páteřáky nehořlavé kombinézy podstatně jiné pásy atd. V případě DTM si myslím že jje ve voze dokonce rám.
Myslim že kdyby v těchto vozech seděl člověk v pantoflích tak by jistě simulovaný náraz dopadl malinko jinak než vy píšete.
Nechytejte mě prosím za slovo. Psal jsem, pokud p§jdu do extrému... Myšlenkou není, že DTM vozy jsou bezpečnější (to ví snad každý), ale že k vyšší bezpečnosti vedou i jiné cesty, než do konzervy strčit 220 érbegů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 13:11, RE: Bezpečnost
Valnoha napsal:
Nejde srovnávat bezpečnost vozů DTM F1atd s vozidly pro běžný provoz. Na tratich je spousta bezpečnostních zón kačírků atd. Také bezpečnostní výbava pilotů je jiná přilby páteřáky nehořlavé kombinézy podstatně jiné pásy atd. V případě DTM si myslím že jje ve voze dokonce rám.
Myslim že kdyby v těchto vozech seděl člověk v pantoflích tak by jistě simulovaný náraz dopadl malinko jinak než vy píšete.
A chcete-li vozy pro běžný provoz, prosím. Psal jsem NAPŘ. Lambo. Ani to nemá (nemělo) mraky airbagů, a přece je bezpečnější než přeairbegované plechovky. Netvrdím, že airbag nepomůže, ale musí mít kde pomáhat. Když se sloupek řízení při nárazu posune půl metru k řidičovy, tak tam bůže mít třeba duchnu z husího peří a stejně to nepomůže.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.