rohYpnol napsal:
A chcete-li vozy pro běžný provoz, prosím. Psal jsem NAPŘ. Lambo. Ani to nemá (nemělo) mraky airbagů, a přece je bezpečnější než přeairbegované plechovky. Netvrdím, že airbag nepomůže, ale musí mít kde pomáhat. Když se sloupek řízení při nárazu posune půl metru k řidičovy, tak tam bůže mít třeba duchnu z husího peří a stejně to nepomůže.
rohYpnol bere některý věci až moc do exterému - pak jeho relativně rozumný myšlenky maličko ztrácejí váhu.
Nikdo nepsal, že by auto mělo mít 200 pytlů, ale těch 8 je rozumný počet - pokud mi teda záleží i na cestujících vzadu. Takže ano - airbagy nejsou samospásný, ale vždy je lepší ho tam mít než nemít.
A u žádnýho auta dnes přece nepůjde sloupek řízení půl metru do kabiny...
A jak je to s bezpečností Lamba fakt nevím a divím se odkud to víte vy? Někdo to někde testoval? Ale při srážce se středně velkým SUV, půjde asi hlavní náraz nad kapotu přímo do kabiny....au au....
4 hvězdičky v roce 2001 je myslím dobrý výsledek. V tom roce moc aut 5 hvězd nemělo.