0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW 320d po modernizaci 2001?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 14:38, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
A chcete-li vozy pro běžný provoz, prosím. Psal jsem NAPŘ. Lambo. Ani to nemá (nemělo) mraky airbagů, a přece je bezpečnější než přeairbegované plechovky. Netvrdím, že airbag nepomůže, ale musí mít kde pomáhat. Když se sloupek řízení při nárazu posune půl metru k řidičovy, tak tam bůže mít třeba duchnu z husího peří a stejně to nepomůže.
rohYpnol bere některý věci až moc do exterému - pak jeho relativně rozumný myšlenky maličko ztrácejí váhu.
Nikdo nepsal, že by auto mělo mít 200 pytlů, ale těch 8 je rozumný počet - pokud mi teda záleží i na cestujících vzadu. Takže ano - airbagy nejsou samospásný, ale vždy je lepší ho tam mít než nemít.
A u žádnýho auta dnes přece nepůjde sloupek řízení půl metru do kabiny...
A jak je to s bezpečností Lamba fakt nevím a divím se odkud to víte vy? Někdo to někde testoval? Ale při srážce se středně velkým SUV, půjde asi hlavní náraz nad kapotu přímo do kabiny....au au....
4 hvězdičky v roce 2001 je myslím dobrý výsledek. V tom roce moc aut 5 hvězd nemělo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 17:24, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Jste na omylu. Výsledek byl 4 hvězdy s 25 body pro čelní náraz shodně pro BMW3 i Škoda Octavia r.v. 2001 (tzn, faceliftovaná původní Octavia od VW koncern).
Cos e týká podmínek testu. Typ nárazu je nejméně příznivý při střetu s daným typem překážky. Tzn. všechny jiné varianty čelního nárazu by měly dopadnout lépe.
Souhlasím s tím, že se z toho stal tak trochu business. Proto to chce vybírat také podle toho, jestli má auto 5 hvězd kvůli bezpečnosti, nebo kvůli nápisům a připomínačům.
Pokud obe auta maji 4* (a stejny pocet budu) a jedno vazi treba o 300 kg vic, tak ja bych osobne v pripade vzajemne srazky radsi sedel v tom tezsim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 17:31, RE: Bezpečnost
Petr S napsal:
Pokud obe auta maji 4* (a stejny pocet budu) a jedno vazi treba o 300 kg vic, tak ja bych osobne v pripade vzajemne srazky radsi sedel v tom tezsim.
A co v případě nárazu do stromu? Větší hmotnost = větší pohybová energie = větší deformační energie = větší deformace.
Nebo se pletu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 19:25, RE: Bezpečnost
TOM napsal:
rohYpnol bere některý věci až moc do exterému - pak jeho relativně rozumný myšlenky maličko ztrácejí váhu.
Nikdo nepsal, že by auto mělo mít 200 pytlů, ale těch 8 je rozumný počet - pokud mi teda záleží i na cestujících vzadu. Takže ano - airbagy nejsou samospásný, ale vždy je lepší ho tam mít než nemít.
A u žádnýho auta dnes přece nepůjde sloupek řízení půl metru do kabiny...
A jak je to s bezpečností Lamba fakt nevím a divím se odkud to víte vy? Někdo to někde testoval? Ale při srážce se st...
Já jsem tady nechtěl zpochybňovat pytlíky :) Jen já považuji za důležitější pevnou kastli, která nechává prostor pro přežití.
Extrémy uvádím občas proto, aby mě tady někteří nechytaly za slovo (taky asi vím, že 200 airbagů v autě nebude...).
Půl metru pohyb volantu dovnitř také není aktuální (až přijde Čína, pak už ale bude tato poznámka zcela namístě). Však se těšte na ty Brilliance a Zoaungha, kde bude 14 pytlů v základu vč. airbagů pro zavazadla :p
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 19:29, RE: Bezpečnost
TOM napsal:
A co v případě nárazu do stromu? Větší hmotnost = větší pohybová energie = větší deformační energie = větší deformace.
Nebo se pletu?
Pravda, svatá pravda. Ale když budeš v těžším voze, tak ten stoletý buk porazíš ne? :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 19:34, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Já jsem tady nechtěl zpochybňovat pytlíky :) Jen já považuji za důležitější pevnou kastli, která nechává prostor pro přežití.
Extrémy uvádím občas proto, aby mě tady někteří nechytaly za slovo (taky asi vím, že 200 airbagů v autě nebude...).
Půl metru pohyb volantu dovnitř také není aktuální (až přijde Čína, pak už ale bude tato poznámka zcela namístě). Však se těšte na ty Brilliance a Zoaungha, kde bude 14 pytlů v základu vč. airbagů pro zavazadla :p
A ještě dodám jednu věc. Airbagy mají danou životnost. U VW koncern BY se SNAD měly měnit po 15 letech. U Fordu to bylo SNAD 8 let (nevím to vůbec jistě!). Možná to někdo upraví na přesnou míru. U tohoto vozu to také není aktuální. Ale u mnohých ojetin je po tomto termínu. A kdo bude měnit na 10-15 let starém autě airbagy? Obvzlášť když dnes jich je celkem běžně 6? Odpovědi nechám na každém z vás.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 21:14, 320d
Ahoj, u 7 let starého BMW 320d záleží samozřejmě na předchozím uživateli a jeho péči o vůz. Mám touring r.v.12/2000 před faceliftem 100kW najeto 165t.km. 1.předchozí majitel , kvalitní nafta,pravidelný servis, německé silnice. Krom standartních výměn kapalin a pravidelných serivsních kontrol v neznačkové servisu :) jsem žádné horory typu čerpadlo,turbo,ramena,váha neevidoval po 32000km max.kotouče,pár žárovek,filtry. Mohu jen doporučit šťastnou ruku a neuvařit se na prvním kousku i u faceliftovaných 110kW. Mimochodem patřím mezi spořivé řidiče a na dálky jezdím za 4,7l/100km a kombinovaně za 5,7l/100km s TOPQ naftou od Benziny. Závěrem můj nejoblíbenější ... máte auto nebo bmw ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 22:35, RE: 320d
cypressjoe napsal:
Ahoj, u 7 let starého BMW 320d záleží samozřejmě na předchozím uživateli a jeho péči o vůz. Mám touring r.v.12/2000 před faceliftem 100kW najeto 165t.km. 1.předchozí majitel , kvalitní nafta,pravidelný servis, německé silnice. Krom standartních výměn kapalin a pravidelných serivsních kontrol v neznačkové servisu :) jsem žádné horory typu čerpadlo,turbo,ramena,váha neevidoval po 32000km max.kotouče,pár žárovek,filtry. Mohu jen doporučit šťastnou ruku a neuvařit se na prvním kousku i u faceliftova...
To je na tom BMW tak mizerně že jej mnozí ani nepovažujou za auto :p?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 22:44, RE: Bezpečnost
TOM napsal:
rohYpnol bere některý věci až moc do exterému - pak jeho relativně rozumný myšlenky maličko ztrácejí váhu.
Nikdo nepsal, že by auto mělo mít 200 pytlů, ale těch 8 je rozumný počet - pokud mi teda záleží i na cestujících vzadu. Takže ano - airbagy nejsou samospásný, ale vždy je lepší ho tam mít než nemít.
A u žádnýho auta dnes přece nepůjde sloupek řízení půl metru do kabiny...
A jak je to s bezpečností Lamba fakt nevím a divím se odkud to víte vy? Někdo to někde testoval? Ale při srážce se st...
A také bych si dovolil nesouhlasit s tím, že je vždy lepší airbag mít. Obecně (a hlavně dnes u nových vozů) samozřejmě ano. Ale pokud se budeme bavit o ojetině, pak bych byl zdrženlivější. Otázku životnosti jsem zmiňoval (a jak funguje starý airbag? netroufám si odhadnout). Dále - v ne zas tak dávných dobách airbagy nefungovaly zrovna excelentně a byly řekněme "mírně kontraproduktivní".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.12.2008 23:45, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Od té doby, co je zemí, kde žiju, ČR. Je tu zkrátka svatá trojka z Němec, co vyrábí luxusní vozy. Samozřejmě záleží na výši konta, kdo posuzuje. Pro Mrázka nebo Pitra to asi moc luxus nebude. Pro průměrného Čecha ano. Nelíbíí-li se vám pojem luxusní, klidně si jej zaměňte za slůvko prémiový.
A co tak sportovní sedan?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.12.2008 04:38, jezdí všecky
Njn před 2001 to vůůůbec nejezdí Taky si prosím všimněte pořizovací ceny za jednotlivé ročníky. Takže každé má svoje a nedá se říct, že před 2001 nn.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.12.2008 21:48, RE: Bezpečnost
rohYpnol napsal:
Pravda, svatá pravda. Ale když budeš v těžším voze, tak ten stoletý buk porazíš ne? :)))
jo svoji palici.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.