0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké nejúspornější BMW řada 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
kargo1905
počet příspěvků5
datum registrace28.07.2014
Pondělí 23.11.2015 11:15, Jaké nejúspornější BMW řada 3
Zravím. Uvažuji o koupi BMW 320D ale nevím kolik KW abych měl co nejmenší spotřebu ale zároveň kvalitní motor. Cena tak do 60 000 a rok vyroby okolo 2000. Máte nejake zkušenosti nebo rady?
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 23.11.2015 14:00, Zase honíme ducha
Nechci být špatným prorokem, ale žádné auto z roku 2000 za 60 tisíc nebude kvalitní, a to bez ohledu na najeté km. A pokud ano, (jako je třeba moje z roku 2001, pokud člověk je ochoten některé drobné neduhy odpustit), tak nebude na prodej. Jenže to nemluvíme o kvalitním autě, ale buď v nadprůměrném, průměrném nebo podprůměrném stavu.
Za prvé bude mít hafo najeto, tím spíš chrochta a za druhé už zejména plasty budou v horší kondici (prý se plasty rozpadnou za několik tisíc let - u auta mi to tak nepřijde).
reagovat
xxondysxx
počet příspěvků45
datum registrace16.04.2015
Pondělí 23.11.2015 14:38, zase ta spotřeba
už si uvědomte že spotřeba není jen to nejdůležitější co se týká financování vozů celkově, za nabízené peníze si určitě nepořidíte spolehlivé Bwm 320 ale jen pojízdnou pokladničku do které budete jen vrážet peníze, za dané peníze bych doporučul nějaký osvědčený benzínový motor,ale hlavně bych se zaměřil na celkový stav vozu. Pokud ale jdete po Bmw 320d dopručil bych novější motor co má 110kw- ale ten určitě neseženete do dané ceny...........spíše bych popřemýšlšl jestli chci spíše jezdit nebo jen mít auto někde na opravě.......nebo bych dospořil na novější model 320,nebo bych volil jinou zančku auta
reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Pondělí 23.11.2015 15:12, radšej benzín
s ohľadom na rozpočet by som sa pozeral po benzíne napríklad 1,4 MPi vo fabii. 15 ročné diesla nechcem ani zadarmo, majitelia vedia prečo sa ich zbavujú.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pondělí 23.11.2015 18:44, Rozpor
Ve vašem příspěvku se nachází následující rozpor: 60000 Kč, BMW a co nejnižší spotřeba. Dohromady mi z toho vyplývá, že jste troll.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pondělí 23.11.2015 19:17, RE: Rozpor
brin napsal:
Ve vašem příspěvku se nachází následující rozpor: 60000 Kč, BMW a co nejnižší spotřeba. Dohromady mi z toho vyplývá, že jste troll.


má pravdu ten chlapec...

reagovat
Schumi/nick
počet příspěvků50
datum registrace08.08.2014
Pondělí 23.11.2015 21:07, BMW 320D
To uz snad ani nema cenu reagovat.Dik streci(jeste ,ze Ze tu mam) a vlastne vsichni nade mnou,nekdo vazne nema rozum nebo neposloucha a necte.....
reagovat
Marek - TipCars.com
počet příspěvků52
datum registrace03.11.2015
Pondělí 07.12.2015 01:20, re:
Dobrý den. Rozpočet 60 tis. Kč vám na spolehlivé dieselové BMW řady 3 stačit nebude. Spolehlivý diesel je například 320d. Spíše však doporučuji benzínový motor.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Středa 16.12.2015 00:14, benzín !!!
E46 jednoznačně v 6 válcovým benzínu 320, 328, 330........ nejlepší poměr má 328i, Na dehet se zvysoka vykašlat u bawora... Dvoulitry v dehtu z roku 2000 už budou po smrti...... Já po zkušenostech s F řadou a s E90 se vrátil zpět k E46.... auto má 320i/110kW, nasypal jsem do něj do údržby co bylo třeba a auto je miláček ) Dálka 6.6 litru, město 9.5 litru a miluju ho, počínaje rokem 2005 se v automobilce stal error !!!!
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 16.12.2015 21:32, RE: benzín !!!
spiteful napsal:
E46 jednoznačně v 6 válcovým benzínu 320, 328, 330........ nejlepší poměr má 328i, Na dehet se zvysoka vykašlat u bawora... Dvoulitry v dehtu z roku 2000 už budou po smrti...... Já po zkušenostech s F řadou a s E90 se vrátil zpět k E46.... auto má 320i/110kW, nasypal jsem do něj do údržby co bylo třeba a auto je miláček ) Dálka 6.6 litru, město 9.5 litru a miluju ho, počínaje rokem 2005 se v automobilce stal error !!!!


To byly ještě časy, kdy se uváděly nadhodnocené spotřeby a uživatelé běžně dosahovali daleko lepších hodnot, ne?
http://bmw.katalog-automobilu.cz/automobil/bmw-3-e46-320i-110kw
Ale člověk musí být skutečný petrolhead, aby přesednul ze současné trojky do auta "za rozumnou cenu".
Já jsem třeba osobně nic špatného na F30 335i moc špatného nespatřoval, krom mírného turbo-efektu, a relativně měkčího podvozku. Dynamika byla velmi slušná, a nevím, jestli 110 kW je dostatečná hodnota pro trochu živější jízdu...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 17.12.2015 00:11, RE: Zase honíme ducha
David V napsal:
Nechci být špatným prorokem, ale žádné auto z roku 2000 za 60 tisíc nebude kvalitní, a to bez ohledu na najeté km. A pokud ano, (jako je třeba moje z roku 2001, pokud člověk je ochoten některé drobné neduhy odpustit), tak nebude na prodej. Jenže to nemluvíme o kvalitním autě, ale buď v nadprůměrném, průměrném nebo podprůměrném stavu.Za prvé bude mít hafo najeto, tím spíš chrochta a za druhé už zejména plasty budou v horší kondici (prý se plasty rozpadnou za několik tisíc let - u auta mi to tak nepřijde).


Tento dotaz jen potvrzuje to, že na každé auto (i nekvalitní) čeká kupec.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Čtvrtek 17.12.2015 23:20, Auto za rozumnou cenu?? No nevim....
V téhle E46tce je už celkově 360.000,- peněz a jede, i když na tachu je už 221.457km Ano, jsem fanatik, doufám, že motor ještě něco vydrží, kdyby ne, tak tam půjde 2,8i... Do novější trojky fakt nejdu.... Jen doufám, že mi tu mojí nikdo nerozbije... Až mě přestane bavit půjde do Mnichova na výstavku, už jsem domluvenej
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 18.12.2015 09:50, RE: Auto za rozumnou cenu?? No nevim....
spiteful napsal:
V téhle E46tce je už celkově 360.000,- peněz a jede, i když na tachu je už 221.457km Ano, jsem fanatik, doufám, že motor ještě něco vydrží, kdyby ne, tak tam půjde 2,8i... Do novější trojky fakt nejdu.... Jen doufám, že mi tu mojí nikdo nerozbije... Až mě přestane bavit půjde do Mnichova na výstavku, už jsem domluvenej


úplně jsi mi vyrazil dech. 360 tisíc! a najetých 220 tisíc km za 12 let! to je muzejni unikát:) a ten šílený výkon...

reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 18.12.2015 10:27, RE: Auto za rozumnou cenu?? No nevim....
Reno napsal:
spiteful napsal:
V téhle E46tce je už celkově 360.000,- peněz a jede, i když na tachu je už 221.457km Ano, jsem fanatik, doufám, že motor ještě něco vydrží, kdyby ne, tak tam půjde 2,8i... Do novější trojky fakt nejdu.... Jen doufám, že mi tu mojí nikdo nerozbije... Až mě přestane bavit půjde do Mnichova na výstavku, už jsem domluvenej
úplně jsi mi vyrazil dech. 360 tisíc! a najetých 220 tisíc km za 12 let! to je muzejni unikát:) a ten šílený výkon...


Kamarád si ještě na střední (hodně let z5) zrestauroval (za nemalé finanční pomoci otce) tuším 2002, komplet opískovaná a lakovaná kastle (i zevnitř), střeva v chromu, Alpina motor, ale na takový prachy ho to fakt nevyšlo
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Sobota 19.12.2015 05:32, přízrak :-)
Ona ta šestiválcová 11OkW M52TU je atmosféra bez elektriky, turba a bez sraček co zabíjí dnešní bavoráky, a když se do ní lije novej olej po 10.000km, tak vydrží.....a vydrží i zátěž na červenejch 7.000 otáček, po dlouhodobém testování jen palivo Shell 100 oktanů. Jak se motor vytočí nad 3.500 otáček tak jede ) Ale motor byl rozloženej v Itálii u kamaráda z BMC, snížená hlava, nový řetězy, hadice, svody, filtry, elektrika, kastle, brzdy, podvozek H
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 19.12.2015 10:10, RE: přízrak :-)
spiteful napsal:
Ona ta šestiválcová 11OkW M52TU je atmosféra bez elektriky, turba a bez sraček co zabíjí dnešní bavoráky, a když se do ní lije novej olej po 10.000km, tak vydrží.....a vydrží i zátěž na červenejch 7.000 otáček, po dlouhodobém testování jen palivo Shell 100 oktanů. Jak se motor vytočí nad 3.500 otáček tak jede ) Ale motor byl rozloženej v Itálii u kamaráda z BMC, snížená hlava, nový řetězy, hadice, svody, filtry, elektrika, kastle, brzdy, podvozek H


To je super. Jenom mi s tím nějak nejde dohromady ten chcíplý motor. na 330i ses neshrabal?

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Sobota 19.12.2015 10:15, .
100 oktanů na starý atmo motor 110 kW ? .. no nevim nevim. ničemu to neublíží, ale taky nepomůže..
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 19.12.2015 11:24, RE: .
Zvirak napsal:
100 oktanů na starý atmo motor 110 kW ? .. no nevim nevim. ničemu to neublíží, ale taky nepomůže..


neublíží? třeba E55 AMG /kompresorový osmiválec/ nesměl dostat víc než 95, protože jinak se propálila hlava válců.
každopádně, do takové staré sračky lít 100oktanový benzín to je úlet...

reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Sobota 19.12.2015 13:31, RE: .
Reno napsal:
Zvirak napsal:
100 oktanů na starý atmo motor 110 kW ? .. no nevim nevim. ničemu to neublíží, ale taky nepomůže..
neublíží? třeba E55 AMG /kompresorový osmiválec/ nesměl dostat víc než 95, protože jinak se propálila hlava válců.každopádně, do takové staré sračky lít 100oktanový benzín to je úlet...


To je ověřená informace? Jakým mechanismem by došlo k propálení hlavy! válců použitím paliva s vyšší odolností proti samozápalům? Odhaduju, že ty příčiny budou jiné.
Já na svém autě zkušenost s vyšším OČ než 95 prakticky nemám, ale kamarád s OII s 1.2 TSi tankuje benzín s vyšším OČ a je s projevem motoru spokojen a říká, že když náhodou musí někde vzít 95, tak to hned pozná. U nízkých otáček tomu věřím, tam pojede auto ochotněji, ale u těch nejvyšších, tam to tak markantní nebude.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 19.12.2015 17:11, RE: .
David V napsal:
Reno napsal:
Zvirak napsal:
100 oktanů na starý atmo motor 110 kW ? .. no nevim nevim. ničemu to neublíží, ale taky nepomůže..
neublíží? třeba E55 AMG /kompresorový osmiválec/ nesměl dostat víc než 95, protože jinak se propálila hlava válců.každopádně, do takové staré sračky lít 100oktanový benzín to je úlet...
To je ověřená informace? Jakým mechanismem by došlo k propálení hlavy! válců použitím paliva s vyšší odolností proti samozápalům? Odhaduju, že ty příčiny budou jiné.Já na svém autě zkušenost s vyšším OČ než 95 prakticky nemám, ale kamarád s OII s 1.2 TSi tankuje benzín s vyšším OČ a je s projevem motoru spokojen a říká, že když náhodou musí někde vzít 95, tak to hned pozná. U nízkých otáček tomu věřím, tam pojede auto ochotněji, ale u těch nejvyšších, tam to tak markantní nebude.


jak jsem nakoupil, tak prodávám, zkusím zjistit víc, kolega s CLS 55 AMG mi to říkal před pár měsíci...

reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.