spiteful napsal:
No a po 200.00km zachraňovat větší motor po nějakym pablbu jde docela do peněz.... když si představim, co jsem si prožil tady s tímhle dvoulitrem, než se dal do richtiku, tak představa o Alpině, který rozumí jen mechanici, který by se dali spočítat na prstech jedný ruky.... pak by to znamenalo fakt vozit jenom na servis přímo do fabriky.... to už si nechám tenhle dvoulitr, když už je udělanej a funguje, tak jak má....V Čechách jsou v nabídce od Alpiny fakt jenom řechtačky...a v Reichu to neni o moc lepší...i když možná časem se něco najde....ale rozhodně zústanu u E46, novější fakt nee
já ti poradím, existuje něco jako E-bay, tam koupíš třeba motor do M3ky za 4000 EURo, změříš tlaky a můžeš si ho odvést domů. rozhodně to vyjde levněji než nacpat do dvoulitru s výkonem 150 koní 360 tisíc...