0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké nejúspornější BMW řada 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Úterý 22.12.2015 11:06, .
spiteful ty jses fakt jouda. Z obyčejny atmosfery nevytáhneš takovej výkon ani upravama. Max pár jednotek koní. Který budou zhruba jedno nebo dvě procenta výkonu, takže jen pro pocit. Už s tím přestaň, je to akorat k smíchu . Mně by třeba zajímalo, jak jsi změřil 7,49s. Ty máš fakt ještě mokrý papíry..
a jestli jsi opravdu dělal nějaký úpravy, kolik tě stály? resp. vyplatí se to dělat u takovýho vylítanýho klumpu navíc u slabé motorizace?
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Úterý 22.12.2015 17:43, 7.94s
7,94 na 3x měřeno na mobilu v bechyni na letišti, tohle je průměr. Oproti nový RS oktávce, je tohle auto furt pocitově daleko lepší... do auta se nasypalo už dost... ale oproti novější E90, kterou jsem měl furt odřenou a poničenou si tohohle auta nikdo nevšímá a každej si řekne, že to je starej šrot, ale je to poslední trojka kterou dotáhli k dokonalosti...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 22.12.2015 21:31, RE: 7.94s
spiteful napsal:
7,94 na 3x měřeno na mobilu v bechyni na letišti, tohle je průměr. Oproti nový RS oktávce, je tohle auto furt pocitově daleko lepší... do auta se nasypalo už dost... ale oproti novější E90, kterou jsem měl furt odřenou a poničenou si tohohle auta nikdo nevšímá a každej si řekne, že to je starej šrot, ale je to poslední trojka kterou dotáhli k dokonalosti...


k dokonalosti asi ne, když jsi ji tak tunil:) nejlepší tuning atmosférického motoru je větší objem:)

reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Úterý 22.12.2015 23:30, no s objemem souhlas ...
No u E46 třílitr nicmoc, když už tak M3 (která má SMG - tudíž průser), nebo Alpina 3.3. Ale ty nejsou pod 200.000km, bohužel ... furt koukám )
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Úterý 22.12.2015 23:38, Ono se to lehce řekne...
No a po 200.00km zachraňovat větší motor po nějakym pablbu jde docela do peněz.... když si představim, co jsem si prožil tady s tímhle dvoulitrem, než se dal do richtiku, tak představa o Alpině, který rozumí jen mechanici, který by se dali spočítat na prstech jedný ruky.... pak by to znamenalo fakt vozit jenom na servis přímo do fabriky.... to už si nechám tenhle dvoulitr, když už je udělanej a funguje, tak jak má....V Čechách jsou v nabídce od Alpiny fakt jenom řechtačky...a v Reichu to neni o moc lepší...i když možná časem se něco najde....ale rozhodně zústanu u E46, novější fakt nee
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.12.2015 08:16, RE: Ono se to lehce řekne...
spiteful napsal:
No a po 200.00km zachraňovat větší motor po nějakym pablbu jde docela do peněz.... když si představim, co jsem si prožil tady s tímhle dvoulitrem, než se dal do richtiku, tak představa o Alpině, který rozumí jen mechanici, který by se dali spočítat na prstech jedný ruky.... pak by to znamenalo fakt vozit jenom na servis přímo do fabriky.... to už si nechám tenhle dvoulitr, když už je udělanej a funguje, tak jak má....V Čechách jsou v nabídce od Alpiny fakt jenom řechtačky...a v Reichu to neni o moc lepší...i když možná časem se něco najde....ale rozhodně zústanu u E46, novější fakt nee


já ti poradím, existuje něco jako E-bay, tam koupíš třeba motor do M3ky za 4000 EURo, změříš tlaky a můžeš si ho odvést domů. rozhodně to vyjde levněji než nacpat do dvoulitru s výkonem 150 koní 360 tisíc...

reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Čtvrtek 24.12.2015 09:43, motor M3
nojo, jenže kvůli motoru z M3, by se zas muselo překopat celý auto.... to už radši fakt půjdu po komplet Alpině 3.3
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.